3 sėkmingiausios naujienos parduotuvių lentynose

Publikuota: 2021-04-17
Viršuje - trys sėkmingiausios naujienos Lietuvoje, viduryje - Latvijoje, apačioje - Estijoje. „NielsenIQ Baltics“duomenys.
svg svg
Viršuje - trys sėkmingiausios naujienos Lietuvoje, viduryje - Latvijoje, apačioje - Estijoje. „NielsenIQ Baltics“duomenys.

Pernai greitojo vartojimo prekių gamintojai šalies mažmeninei rinkai pasiūlė mažiau naujų produktų nei ankstesniais metais, rodo rinkos tyrimų bendrovės „NielsenIQ Baltics“ duomenys.

Pasak Ilonos Lepp, „NielsenIQ Baltics“ vadovės, nestandartinė situacija, gerokai supurčiusi visas gyvenimo sritis, pagrįstai leido kelti klausimą, ar susiklosčius tokioms aplinkybėms gamintojai skirs dėmesio ir rizikuos siūlydami naujus gaminius.

„Pernai greito vartojimo prekių apyvarta Lietuvoje ir Latvijoje paaugo 3,7%, Estijoje 2,8%, o bendrasis vidaus produktas traukėsi kiekvienoje iš šių šalių. Didelė dalis vartotojų nusiteikė ne leisti, o kaip tik skirti taupymui po būtinųjų išlaidų atliekančius pinigus. Be to, didžiausiu jų rūpesčiu tapo sveikata ir sustiprėjo nerimas dėl ekonomikos. Nepaisant to, naujų produktų parduotuvių lentynose netrūko“, – mažmeninės prekybos sektoriaus naujovėms skirtame virtualiame bendrovės renginyje minėjo I. Lepp.

nuotrauka::1

Tyrėjai skaičiuoja, kad iš viso prekybos tinklus pasiekė apie 20.000 naujienų.

Aurimas Saulytis, „NielsenIQ Baltics komercijos vadovas, priduria, kad pernai buvo matoma aiški sąsaja tarp kategorijų augimo ir naujų produktų dalies jose.

„Didžiausią dalį naujienos sudarė būtent augusioje namų priežiūros priemonių kategorijoje, kurioje padidėjo naujų gaminių dalis. Tuo tarpu įprastai lyderės pozicijas naujienomis užimanti asmens priežiūros priemonių kategorija pernai pasižymėjo ir mažesniu naujovių kiekiu, ir mažesne kategorijos apyvarta“, – išplatintame pranešime teigia A. Saulytis.

„Komforto“ prekės

Išanalizavusi pernai rinką pasiekusių naujų gaminių pardavimo duomenis bei vartotojų nuomonę, bendrovė „NielsenIQ“ sėkmingiausia 2020 m. naujiena Lietuvoje išrinko „Unilever“ vanilinius ledus „Baltija“.

Antrą vietą užėmė „Paulig“ malta kava „Classic Cremoso“, trečiąją – „Švyturio-Utenos alaus“ nealkoholinio alaus kokteilis su mangais „Radler“.

Kaimyninėje Latvijoje 2020 m. populiariausia naujove tapo „Oluksne“ rudi vištų kiaušiniai, Estijoje – „Alexander“ nefiltruotas šviesusis alus.

„NielsenIQ“ nuo 2008 m. kasmet tiria ir vertina 20-ies svarbiausių maisto ir buities prekių kategorijų naujoves, kurios ataskaitiniais metais pasirodo šalies prekybos centruose.

Sėkmingiausius metų naujus gaminius „Nielsen“ atrenka dviem etapais: pirmame etape pagal vidutinius mėnesio pardavimo duomenis reitinguojami labiausiai vartotojų pirkti nauji produktai. Vėliau atliekama vartotojų apklausa, kaip šiuos produktus vertina pirkėjai.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
VVTAT užkliuvo per geri „Deals On Wheels“ klientų atsiliepimai Premium 4

Automobilių prekybos „Deals On Wheels“ vadovams tenka aiškintis dėl pernelyg teigiamų jos klientų...

Rinkodara
2021.05.06
Ginče su Konkurencijos taryba LVAT priėmė „Norfos mažmenai“ ir „Rivonai“ nepalankų sprendimą  

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) paliko nepakeistą pirmosios instancijos teismo...

Prekyba
2021.05.06
„Europa“ pasirinko naujus kūrybinius partnerius 1

Keletą mėnesių trukusiame kūrybinių agentūrų konkurse PC „Europa“ pasirinko naujus partnerius –...

Rinkodara
2021.05.06
„Homa“ Vilniuje planuoja imtis prekybinių sandėlių plėtros Premium 1

Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Homa“ Vilniuje, prie Vakarinio aplinkkelio, planuoja imtis prekybinių...

Statyba ir NT
2021.05.06
Jungtinių Tautų e. komercijos apžvalga: 2020 m. TOP ketvertas liko tas pats, o į 5-ą vietą šoktelėjo „Shopify“ Premium

Daugelis e. komercijos verslų lyderių pernai stiprino savo pozicijas, bet kai kurie, ypač susiję su kelionių...

Prekyba
2021.05.06
Vežėjai atsigręžė į naudotą techniką, bet ir šis aruodas – ne beribis Premium

Vežėjams šiemet reikšmingai padidinus investicijas į transporto parkus, o vilkikų gamintojams toliau...

Logistika
2021.05.06
Vilniaus „Paupyje“ atidaromas turgus – naują traukos centrą koduoja dydžiu, interjeru bei įvairove Premium 12

Ketvirtadienį Vilniaus kvartale „Paupys“ duris atveria modernus turgus. Jo savininkė ir čia įsikūrę verslai...

Statyba ir NT
2021.05.06
Vyriausybė pritarė galimybei įmonių pavadinimus registruoti ir anglų kalba 5

Vyriausybė trečiadienį pritarė siūlymui leisti įmonių pavadinimus registruoti ir užsienio kalba lotyniškais...

Gazelė
2021.05.05
Juvelyrikos kompanija taikosi prie milenialsų poreikių: gamins tik dirbtinius Premium

Didžiausia pasaulyje juvelyrikos gamintoja „Pandora“ paskelbė nebegaminsianti papuošalų su natūraliais...

Laisvalaikis
2021.05.05
Tarptautiniame dizaino konkurse – auksas už „Lewben Art Foundation“ albumą  

Dizainerio Viliaus Dringelio sukurtas meno albumas „Art & Us“ (išleido „Lewben Art Foundation“, LAF)...

Laisvalaikis
2021.05.05
Pandemija „Barborai“ pelno neatnešė, bet nuostolį leido reikšmingai sumažinti  Premium 3

Maisto ir kitų kasdienių prekių iš „Maximos“ e. prekybininkė UAB „Barbora“ praėjusiais metais padvigubino...

Prekyba
2021.05.05
„Modus grupė“ išlaikė pajamų lygį, grynasis pelnas mažėjo 8,6% 4

Didžiąją dalį pajamų iš prekybos automobiliais uždirbusi įmonių grupė 10,4% didino EBITDA, tačiau grynasis...

Logistika
2021.05.05
„Mere“ Lietuvoje laikosi kitokios plėtros strategijos, konkurentai – abejingi Premium

Lietuvoje veiklą plečia žemų kainų prekybos tinklas „Mere“ – tik ką atidaryta vienuolikta jų parduotuvė...

Prekyba
2021.05.05
D. Sabonis tapo „Citadele“ banko ambasadoriumi 1

„Citadele“ bankas su NBA žaidžiančiu krepšininku, kylančia krepšinio žvaigžde Domantu Saboniu pasirašė...

Rinkodara
2021.05.05
T. Ramanauskas: ekranų psichozė virsta padidintu abejingumu ir neigimo kultūra Premium

Sulig didėjančiais vakcinacijos tempais, pandemijos supančiotame pasaulyje pamažu pradeda sklaidytis įtampa,...

Rinkodara
2021.05.05
„Samsung“ Baltijos šalyse uždirbo 9 mln. Eur pelno

„Samsung Electronics Baltics“ skelbia, kad 2020 m., nors dėl karantino ribojimų Baltijos šalyse epizodiškai...

Inovacijos
2021.05.04
Balandis gausiai išaugino prekybą visuose naujų automobilių sektoriuose Premium

Atmetus reeksportą, vidinė rinka augo 109%, toliau perkami komerciniai furgonai, naujas aukštumas pasiekė...

Automobiliai
2021.05.04
Fizinei prekybai traukiantis, „Aprangos“ grupė spurtuoja internete Premium

Praėjusiais metais e. prekybos pagreitį įgijusios „Aprangos“ grupės pardavimai internetu auga ir šiemet –...

Prekyba
2021.05.04
Rizikingas „Pildyk“ žingsnis atnešė sniego gniūžtės efektą Premium 2

Efektyviausia kampanija „Password 2021“ išrinkta „Tele2“ prekės ženklo „Pildyk YouTube kanalo“ kampanija...

Rinkodara
2021.05.03
„Aprangos“ grupės apyvarta balandį siekė 12,5 mln. Eur 

„Aprangos“ grupės mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2021 m. balandį sudarė 12,5 mln. Eur ir išaugo 142,4%,...

Prekyba
2021.05.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku