Prekybininkai prašo leisti atnaujinti darbą iki 3.000 kv. m parduotuvėms   

Publikuota: 2021-03-03
Rūta Vainienė, LPĮA vykdomoji direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Rūta Vainienė, LPĮA vykdomoji direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos prekybos įmonių asociacija kreipėsi į Vyriausybę, prašydama leisti dirbti įėjimą iš lauko turinčioms parduotuvėms, kurių plotas neviršija 3.000 kv. m. Jei tokia galimybė bus sudaryta, prekybininkai įsipareigoja ne rečiau kaip kas dvi savaites testuoti visus savo darbuotojus ir imtis griežčiausių saugumo priemonių.

Asociacijos vadovės Rūtos Vainienės teigimu, tai leistų ir sumažinti naštą valstybės biudžetui, ir išplėsti gyventojų testavimo apimtis.

„Lietuvos prekybos sektorius yra vienas didžiausių mokesčių mokėtojų ir darbdavių – sektoriuje dirba apie 110.000 darbuotojų, reikšminga jų dalis šiuo metu yra išleista į prastovas. Tiek prastovose esančių darbuotojų darbo užmokesčio kompensavimo priemonės, tiek kitos valstybės pagalbos priemonės verslui yra nemenka našta valstybės biudžetui. Be to, šiuo metu taikomos ir ketinamos taikyti subsidijos yra per mažos, kad, užsitęsus apribojimams, apsaugotų dalį prekybos įmonių nuo bankroto“, – sakė R. Vainienė.

Prekybininkai įsitikinę, kad dabartinė epidemiologinė situacija jau leidžia atidaryti didesnes parduotuves, tačiau sutinka, kad būtina laikytis visų saugumo priemonių – užtikrinti bent 30 kv. m vienam lankytojui, aktyviai valdyti srautus, nuolatos vėdinti ir dezinfekuoti patalpas, suteikti darbuotojams priemones, skirtas saugumui užtikrinti.

„Vyriausybė nuolatos kalba, kad reikia padidinti testavimo apimtis, o mes sutinkame prisidėti. Jeigu tik bus leista atsidaryti, prekybininkai sutinka sudaryti nuolatines sutartis su sveikatos priežiūros įstaigomis ir ne rečiau kaip kas dvi savaites savo lėšomis testuoti kiekvieną darbuotoją dėl COVID-19“, – pažymėjo R. Vainienė.

Asociacijos vadovė pridūrė, kad užsitęsę apribojimai kelia didžiulę grėsmę prekybos sektoriui. Asociacijos atlikta apklausa parodė, kad, palyginti tuo pačių periodu prieš metus, vien 6 prekybos įmonės per mažiau nei pustrečio mėnesio negavo beveik 50 mln. Eur pajamų, sandėliuose turi įšaldytų prekių atsargų, kurių vertė siekia 27,7 mln. Eur, taip pat turėjo atleisti 435 darbuotojus.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Turgaus prekiautojams Vyriausybė suteikė vilties, bet anksčiau atsidaryti neleis

Ketvirtadienį vykusiame Vyriausybės posėdyje išklausyti turgaus prekiautojų prašymai skirti jiems daugiau...

Gazelė
16:26
„Domus Pro“ elektros energija apsirūpins iš saulės elektrinės 

Vilniaus prekybos centro ir biurų komplekse „Domus Pro“ pradėjo veikti saulės elektrinė, kurios galia siekia...

Prekyba
15:41
„Lidl“ sąskaitas faktūras išrašys naujoje platformoje, „Maximos“ klientai prie kasos gali gauti e. kvitą   1

Prekybos tinklai investuoja į įvairius verslo skaitmenizavimo sprendimus. Štai „Lidl“ pristatė naują...

Prekyba
15:13
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
12:48
Žurnalistai galės neatlygintinai gauti duomenis iš valstybės registrų

Seimas priėmė Visuomenės informavimo įstatymo pataisas, kuriomis nuo liepos 1 d. nuspręsta sudaryti sąlygas...

Rinkodara
12:33
„Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą

Gėrimų platinimo ir prekybos UAB „Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą į „Amber Distribution...

Rinkodara
12:08
Turgaus prekiautojai ir vėl nusivylę: dirbti dar neleidžia 1

Vyriausybei planuojant jau kitą savaitę leisti veikti prekybos centrų parduotuvėms, o uždarų turgaviečių...

Gazelė
2021.04.14
COVID-19 informavimo kampanijai skirta dar 3,3 mln. Eur 2

Informavimo kampanijai apie COVID-19 Vyriausybė trečiadienį skyrė dar 3,3 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
R. Vainienė: į prekybos centrus daugiau žmonių eis darbo dienomis  3

Vyriausybei iš esmės nutarus leisti atnaujinti visų parduotuvių veiklą, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos...

Prekyba
2021.04.14
Teismas JAV „W. P. Carey“ fondo įmonei iš „Kesko Senukų“ priteisė 0,54 mln. Eur Premium 2

Statybinių ir apdailos medžiagų bendrovė „Kesko Senukai Lithuania“ nepagrįstai nemokėjo nuomos JAV...

Statyba ir NT
2021.04.14
Tiesioginė prekyba pernai paaugo dešimtadaliu  

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo...

Gazelė
2021.04.14
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
CUP siekiamybė – atsiėmimo punktų centras: nutraukiant sutartis su nuomininkais auga „Pigu“ plotas  Premium

Sostinės prekybos centras CUP dėl patogios savo vietos ir nemažų automobilių parkavimo galimybių tampa įdomus...

Prekyba
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
Konteinerių pavasaris neišaušo – atšilimo tikisi vasarą  Premium

Prognozės, kad pavasarį normalizuosis pasaulinė jūrinių konteinerių logistikos grandinė, nepasiteisino:...

Logistika
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13
„Maxima LT“ grynasis pelnas augo 168%: vadovai akcentuoja struktūrinius pokyčius Premium 17

Prekybos tinklo „Maxima LT“ bendrosios pajamos pernai sumenko 1,2%, arba 20,5 mln. Eur, ir siekė 1,69 mlrd.

Prekyba
2021.04.13
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku