„Aprangos“ pelnas prieš apmokestinimą krito 48% 

Publikuota: 2021-02-26
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Aprangos“ grupės neaudituotas konsoliduotas pelnas prieš apmokestinimą 2020 m. sudarė 5,7 mln. Eur, kai 2019 m. atitinkamu laikotarpiu pelnas siekė 11,0 mln. Eur, t. y. sumažėjo 48%, penktadienį per „Nasdaq“ biržą paskelbė bendrovė.

Ten pat teigiama, kad „Aprangos“ grupės EBITDA 2020 m. sudarė 27,1 mln. Eur ir, palyginti su atitinkamu 2019 m. laikotarpiu, sumažėjo 10%.

Šiam rezultatui įtaką padarė prekybos ribojimai, kurie dėl koronaviruso pandemijos buvo taikomi ne pirmo būtinumo prekes parduodantiems verslams. Nuo 2020 m. kovo 16 d. iki balandžio 18 d. dėl COVID–19 buvo uždarytos visos grupės parduotuvės Lietuvoje (prekybos centruose parduotuvės buvo uždarytos iki balandžio 25 d.).

Tuo metu Estijoje parduotuvės nedirbo nuo 2020 m. kovo 27 d. iki gegužės 11 d. Latvijoje ribojimai galiojo nuo 2020 m. kovo 28 d. iki gegužės 16 d., tiesa, prekybos centruose veikiančios parduotuvės negalėjo dirbti savaitgaliais.

Nuo 2020 m. gruodžio 16 d. laikinai uždarytos visos Grupės parduotuvės Lietuvoje. Latvijoje parduotuvės laikinai uždarytos nuo 2020 m. gruodžio 19 d., iiki tol nuo 2020 m. lapkričio 14 d. Latvijoje buvo draudžiama prekyba savaitgaliais.

Šie laikini parduotuvių uždarymai darė įtaką grupės apyvartai, pelnui bei atitinkamai – visiems finansiniams rodikliams.

Vadovybė skaičiuoja, kad grupė 2020 m. dėl kilusios COVID-19 pandemijos ir laikino parduotuvių uždarymo prarado apie 58-60 mln. Eur apyvartos (su PVM) ir neuždirbo apie 5-6 mln. Eur pelno prieš apmokestinimą.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Turgaus prekiautojai ir vėl nusivylę: dirbti dar neleidžia 1

Vyriausybei planuojant jau kitą savaitę leisti veikti prekybos centrų parduotuvėms, o uždarų turgaviečių...

Gazelė
2021.04.14
COVID-19 informavimo kampanijai skirta dar 3,3 mln. Eur 2

Informavimo kampanijai apie COVID-19 Vyriausybė trečiadienį skyrė dar 3,3 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
R. Vainienė: į prekybos centrus daugiau žmonių eis darbo dienomis  2

Vyriausybei iš esmės nutarus leisti atnaujinti visų parduotuvių veiklą, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos...

Prekyba
2021.04.14
Teismas JAV „W. P. Carey“ fondo įmonei iš „Kesko Senukų“ priteisė 0,54 mln. Eur Premium 2

Statybinių ir apdailos medžiagų bendrovė „Kesko Senukai Lithuania“ nepagrįstai nemokėjo nuomos JAV...

Statyba ir NT
2021.04.14
Tiesioginė prekyba pernai paaugo dešimtadaliu  

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo...

Gazelė
2021.04.14
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
CUP siekiamybė – atsiėmimo punktų centras: nutraukiant sutartis su nuomininkais auga „Pigu“ plotas  Premium

Sostinės prekybos centras CUP dėl patogios savo vietos ir nemažų automobilių parkavimo galimybių tampa įdomus...

Prekyba
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
Konteinerių pavasaris neišaušo – atšilimo tikisi vasarą  Premium

Prognozės, kad pavasarį normalizuosis pasaulinė jūrinių konteinerių logistikos grandinė, nepasiteisino:...

Logistika
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13
„Maxima LT“ grynasis pelnas augo 168%: vadovai akcentuoja struktūrinius pokyčius Premium 17

Prekybos tinklo „Maxima LT“ bendrosios pajamos pernai sumenko 1,2%, arba 20,5 mln. Eur, ir siekė 1,69 mlrd.

Prekyba
2021.04.13
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12
PC „Europa“ kaimynystėje kilęs gaisras užgesintas

Vilniaus prekybos centro „Europa“ kaimynystėje įsikūrusiame verslo centre pirmadienį kilęs gaisras...

Prekyba
2021.04.12
„Pigu.lt“ komandoje – buvusi TV3 komunikacijos vadovė

Prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungia Asta Brazaitienė, kuri eis korporatyvinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.04.12
„PR Impact Awards“ dalyvių kampanijas vertins ir „Mediaskopas“

Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo komunikacijos konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir...

Rinkodara
2021.04.12
„co:agency“ ir „Relevant“ pernai skaičiavo augimą

Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2021.04.12
„Alibaba“ akcijos pabrango įmonei pareiškus, kad bauda neturės įtakos veiklai

Kinijos „Alibaba“ akcijos pirmadienį pabrango 9%, kai elektroninės prekybos milžinė nuramino investuotojus,...

Rinkos
2021.04.12
Infliacija pagal SVKI sudarė 0,6% 

Pagal su kitomis Europos Sąjungos (ES) valstybėmis narėmis metodologiškai suderintą vartotojų kainų indeksą...

Prekyba
2021.04.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku