„Barbora“ žengia į Lenkijos rinką

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė Barbora ruošiasi pradėti veiklą Lenkijoje.
Pasak Barboros vadovo Andriaus Mikalausko, praėjusiais ir šiais metais bendrovė sparčiai auga Baltijos šalyse, įtvirtino savo lyderio pozicijas šiose rinkose ir pribrendo dar vienam tarptautinės plėtros etapui.
Nuo 2018 m., kai įžengė į Latviją ir Estiją, Barbora didžiausią dėmesį skyrė paslaugos tobulinimui, geriausios apsipirkimo patirties klientams kūrimui, visos e. prekybos maistu rinkos stiprinimui ir naujų klientų pritraukimui visose Baltijos šalyse.
Spartus augimas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje suteikė impulsą naujam plėtros etapui į rinką, kuri potencialių klientų skaičiumi yra net 6 kartus didesnė už Baltijos šalis kartu sudėjus. E. prekyba dėl pandemijos šovė į neregėtas aukštumas, o Barbora per nepilnus metus padarė 5 m. progresą. Iki šiol visą savo dėmesį skyrėme įsitvirtinimui Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje šalyse, kuriose ne tik auginome savo klientų bazę ir pajėgumus, bet ir visą e. prekybos rinką. Plėtra į Lenkiją subrendęs strateginis įmonės plėtros etapas, išplatintame pranešime teigia A. Mikalauskas.
Pirmuoju plėtros etapu bendrovė žengs į Varšuvą.
nuotrauka::1left
Čia matome ypač daug neišnaudoto potencialo e. komercijai augti, todėl pirmiausiai jos gyventojams norime pasiūlyti namų rinkoje labai vertinamą Barboros paslaugą, teigi A. Mikalauskas.
Pasak jo, plėtra į Lenkiją matoma ne tik kaip verslo augimo perspektyva, bet ir naujos galimybės Lietuvos ir kitų Baltijos šalių klientams.
Būdama didžiausia Baltijos šalių e. prekybos maistu įmone, į Lenkijos rinką atnešime ir savo patirtį, ir investicijas. Įmonės augimas ir patirtis, kurią įgysime naujoje rinkoje, padės paslaugą toliau gerinti ir dabartinių rinkų klientams pasiūlyti dar geresnę apsipirkimo patirtį bei naujas paslaugas, apibendrina Barboros vadovas.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti