„Circle K“ valdanti Kanados bendrovė siekia įsigyti „Carrefour“

Kanados Couche-Tard Inc., patogaus apsipirkimo parduotuvių milžinė, kuriai priklauso degalinių tinklas Circle K, pranešė svarstanti galimybę įsigyti prancūzų prekybos tinklą Carrefour.
Antradienį Kanados Couche-Tard Inc. pranešė pradėjusi pokalbius dėl Carrefour įsigijimo ir patvirtino Bloomberg paskelbtą žinią apie bręstantį naują sandorį mažmeninės prekybos rinkoje. Visgi akcentuojama, kad diskusijos yra itin ankstyvame etape ir nebūtinai baigsis sandoriu.
Antradienį Paryžiaus vertybinių biržoje Carrefour akcijų kaina šoktelėjo 10%, padidindama įmonės kapitalizaciją iki 12,6 mlrd. Eur. Tuo metu Couche-Tard Inc. akcijų kaina iškart po Bloomberg pranešimo sumažėjo 2,2%, o kapitalizacija sudarė 46 mlrd. USD. Tam įtakos galėjo turėti tai, kad Couche-Tard Inc. vadovai iš karto negalėjo pakomentuoti žinios apie įsigijimą.
Kanados Couche-Tard Inc. verslo kryptis susijusi su patogaus apsipirkimo parduotuvėmis, degalinėmis, bet ne didesnio formato parduotuvėmis. Iki šiol supermarketų tipo parduotuvių kanadiečių portfelyje nebuvo. Couche-Tard Inc. sukūrė savo imperiją paprasčiausiai įsigydama smulkesnius varžovus. Pirmiausia namų rinkoje Kanadoje, vėliau - 2001 m. žengdama į JAV, o 2012 m. į Europą. Sandoris su Carrefour sudarytų galimybes aktyvesnei plėtrai Europoje.
Šiuo metu Europoje Carrefour turi daugiau nei 2.800 supermarketų ir 703 didžiausio formato parduotuves. Be to, Carrefour dirba Lotynų Amerikoje, turi parduotuvių Argentinoje ir Brazilijoje.
Couche-Tard Inc. savo pirmą parduotuvę atidarė 1980 m. Šiuo metu jų skaičius jau siekia daugiau nei 9.000, šalia jų dažniausiai yra ir degalinės. Europoje skaičiuojama per 2.700 prekybos vietų.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti