„Ogmios Mieste“ kai kurių parduotuvių vidutiniai krepšeliai išaugę 50%

Nors lankytojų srautas išparduotuvėse kritęs kaip ir daugelyje prekybos centrų (PC), šios koncepcijos operatoriai rezultatais pernelyg nesiskundžia. Štai sostinės Šiaurės miestelyje esančio Ogmios miesto parduotuvių bendras krepšelis netgi išaugęs.
Edgaras Valickas, Ogmios miesto rinkodaros vadovas, VŽ sako, kad pirkėjų išleidžiamos sumos išlieka tokios pat kaip iki pandemijos. PC Outlet Park duomenys nerodo, kad pastaruoju metu vartotojai būtų pradėję taupyti, pirkinių krepšelis beveik nepakitęs. Priklausomai nuo mėnesio, pirkėjo krepšelis būna iki vieno euro pakilęs arba tiek pat nukritęs.
Tuo metu Ogmios mieste pirkėjo krepšelis yra pakilęs, labiausiai išaugusi maisto prekių kategorija.
Ogmios Miestas turi daug išskirtinės kokybės mažų maisto prekių parduotuvių ir būtent jose pirkėjo krepšelis yra pakilęs net iki 50%. Lygiai taip pat mes matome pirkėjo krepšelio augimą vaikiškų prekių kategorijos parduotuvėse ir kituose butikuose. Žmonės ieško saugesnio apsipirkimo, todėl Ogmios miestas yra alternatyva kitiems prekybos centrams, nes žmonės gali lankytis parduotuvėse su atskirais įėjimais iš lauko, komentuoja E. Valickas.
Anot jo, nuo 2016 m. atliktos išparduotuvių prekybos centro Outlet Park rekonstrukcijos, kiekvienais metais lankytojų srautas ūgteli po daugiau nei 10%, ir tai rodo, jog išparduotuvių segmentas lankytojams patinka, jie tampa lojalūs po pirmo apsilankymo, pakartotinai sugrįžta.
Prasidėjus pandemijai natūraliai srautų rodiklis krito ir šiandien turime mažiau lankytojų, todėl sunku pasakyti, ar šiuo laikotarpiu susidomėjimas bendrai yra padidėjęs, ar ne. Turėdami mažesnį srautą pastebime konversijos augimą, vadinasi, vis mažiau lankytojų ateina tik pasižvalgyti, jie tikslingai perka, komentuoja E. Valickas.
Plačiau skaitykite VŽ PREMIUM straipsnyje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti