Su neeiline paklausa susidūrusius e. prekybininkus gelbėja profesionalūs išmanieji įrenginiai

Dėl pandemijos šiemet gerokai šoktelėję e. pardavimų srautai palietė ne tik internetinius prekybininkus, bet ir išmaniąsias technologijas jiems tiekiančius partnerius. Parduotuvių įrangos ir prekybos sprendimų srityje ne vieną dešimtmetį veikianti įmonė Raso pripažįsta šiemet jau ne kartą susidūrusi su neeiliniais iššūkiais savo darbo praktikoje siekiant aprūpinti neplanuotai išaugusias e. prekybininkų komandas, jiems teko vos per kelias dienas iš visos Europos surinkti ir pristatyti įrengimus, be kurių sklandūs produktų surinkimo ir pristatymo procesai būtų neįmanomi.
Didžiųjų interneto prekybininkų darbas neįsivaizduojamas be išmaniųjų įrenginių: darbuotojai, atrinkinėjantys produktus pagal kliento užsakymą, gauna užduotis į delninukus. Tokiais pat naudojasi ir kurjeriai, pristatantys užsakymus šiuose įrenginiuose jie mato maršrutą, siuntos, kurią turi pristatyti, informaciją, taip pat jais gali susisiekti su klientu. Taigi, tokie įrenginiai leidžia veiklą vykdyti greitai ir efektyviai, minimizuojant klaidų tikimybę, tikina Raso pardavimų vadovas Ričardas Tamašiūnas.
Ilgametę patirtį šiame versle turintis specialistas pastebi, kad šiemet teko dorotis su neeilinėmis užduotimis. Pvz., su Barbora jau kurį laiką bendradarbiaujanti įmonė pavasarį turėjo itin operatyviai parūpinti beveik tūkstantį išmaniųjų įrenginių Honeywell EDA51 ir PointMobile PM45.
Natūralu, kad jie nėra paprastai nuperkami parduotuvėje turi savo gamybos, tiekimo ciklus, tad turėjome mobilizuotimobilizuoti partnerius ne vienoje šalyje, kad penktadienio vakarą savo poreikį išreiškęs klientas gaminius turėtų jau antradienį. Tiesa, tokiomis sąlygomis, kai reikia per itin trumpą laiką įsigyti didelį įrenginių kiekį, klientas gali susigundyti pirkti paprastesnius, ne tokius kokybiškus gaminius. Džiaugiamės, kad Barbora net ir kritinėmis sąlygomis įrenginių kokybę, patikimumą ir funkcionalumą išlaikė svarbiausių prioritetų sąraše, teigia R. Tamašiūnas.
nuotrauka::1 left
Jam antrina ir didžiausios maisto bei kasdienių prekių e. parduotuvės Barbora vadovas Andrius Mikalauskas, sakydamas, kad karantinas parodė, jog be patvarių šiuolaikinių technologijų didžiulius užsakymų srautus valdyti būtų buvę gerokai sunkiau. Kovą šoktelėję pardavimų srautai natūraliai plėtė mūsų internetinės parduotuvės darbuotojų komandą, o kartu staiga išaugino ir išmaniųjų įrenginių poreikį. Jį per maksimaliai trumpą laiką sugebėjo patenkinti mūsų partneriai Raso, tikina A. Mikalauskas.
Esminiais parametrais pranoksta išmaniuosius telefonus
Pasak R. Tamašiūno, nauji klientai, svarstantys įsigyti specializuotus įrenginius, neretai juos ima lyginti su įprastais išmaniaisiais telefonais. Tačiau specialistas pabrėžia, kad tarp šių prietaisų yra vienas esminis skirtumas: profesionalūs įrenginiai yra skirti ne buitiniam vartotojui, o verslui, tad įvairūs jų parametrai yra pritaikyti intensyviam naudojimui.
Nors atrodytų, kad panašią funkciją galėtų atlikti net ir nebrangus išmanusis telefonas, taip nėra. Profesionaliam darbui itin svarbi patvari baterija negali nutikti taip, kad produktų surinkėjas, įpusėjus pamainai, turėtų stabdyti savo darbą ir laukti, kol įrenginio baterija įsikraus. Baterija dirba visą pamainą, o jai pasibaigus keičiama kita, kol pirmoji kraunasi. Taip pat brūkšninių kodų skaitytuvas prekes skenuoja žymiai greičiau nei telefono fotokamera. Trečia, įrenginiai yra atsparūs kritimui jei dirbant iš rankų iškristų telefonas, nemaža tikimybė, kad jis sudužtų ar nebeveiktų taip, kaip anksčiau, atkreipia dėmesį R. Tamašiūnas.
Dar vienas esminis specializuotų įrenginių privalumas, kad, juos įsigijus, kartu gaunamas ir jų priežiūros kontraktas, veikiantis kaip garantija ir draudimas tuo pat metu. Net jei įrenginys sudūžta dėl vartotojo kaltės, jis nemokamai suremontuojamas per itin trumpą laiką kelias darbo dienas. Tokia paslauga, anot pašnekovo, leidžia klientui fiksuoti savo kaštus: jis žino, kad per trejus metus įrenginių aptarnavimas kainuos konkrečią pinigų sumą, kuri garantuotai nebeišaugs. Taip pat klientas yra užtikrintas, kad įrenginių darbingumas bus atkurtas per trumpą laiką ir jam nereikės rūpintis pakaitinėmis technologijomis.
Šių gaminių išskirtinumas rinkoje ilgas gyvavimo ciklas, stabilumas ir profesionaliam darbui pritaikyti parametrai, nes verslui šie įrenginiai vykdo kritiškai svarbias užduotis. Todėl bandymas juos pakeisti išmaniaisiais telefonais priveda prie tam tikrų pasekmių papildomų kaštų, pažymi R. Tamašiūnas.
Nors profesionalūs įrenginiai gali viršyti pigių išmaniųjų telefonų kainą, investicija į specializuotus gaminius ilgesnėje perspektyvoje atsiperka nuo keliasdešimties procentų iki kelių kartų. Profesionalūs technologiniai sprendimai ne tik padeda sutaupyti, išvengiant prastovų ir papildomų išlaidų dėl įrenginių gedimų, bet ir tarnauja gerokai ilgiau, paprastai nuo 3 iki 5-erių metų, nors yra ir pavyzdžių, kai šie įrenginiai naudojami visą dešimtmetį. Pasak specialisto, gaminių gyvavimo ciklą pratęsti leidžia Android operacinės sistemos ypatumai specializuotuose įrenginiuose ji reguliariai atnaujinama, o gamintojai savo resursais užtikrina ilgesnį tam tikros Android versijos palaikymą nei Google, todėl įrenginiai tarnauja ilgiau.
FOTOGALERIJA : (3 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Verslo aplinka
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti