E. prekyba maistu: tempas kaip per pirmą karantiną

Lapkritį e. parduotuvės Rimi.lt pardavimai, palyginti su spaliu, augo apie 80%. Prognozuojama, kad Rimi.lt pardavimai gruodį, palyginti su lapkričiu, augs dar apie 50%, o šventiniu periodu dvigubai. Rinkos lyderė Barbora šiuo metu dirba tokiu tempu, koks buvo per pirmąjį karantiną.
Vaidas Lukoševičius, Rimi Lietuva e. komercijos formato direktorius, sako, kad auga tiek į namus, tiek atsiėmimui tam skirtuose punktuose užsisakančių pirkėjų krepšelis. Atsiimti prekes patys renkasi 1 iš 7 e. parduotuvės pirkėjų.
Pradėję veiklą kartu su pirmojo karantino pradžia, labai gerai suprantame, kaip svarbu būti pasiruošus netradicinėms situacijoms. Atitinkamai, iš karto, kiek leido galimybės, didinome pajėgumus vien nuo rudens pradžios e. parduotuvės automobilių parką išplėtėme 50%. Naujais Rimi.lt automobiliais prekes į namus pristatome Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Palangoje. Taip pat, palyginti su rugsėjo pradžia, e. parduotuvės kolektyvą padidinome beveik dvigubai daugiausia naujų darbuotojų priėmėme į kurjerių ir prekių surinkėjų pareigas, sako V. Lukoševičius.
Užsisakyti prekių pristatymą į namus gali Rimi.lt pirkėjai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Palangoje. Šiuose miestuose taip pat veikia prekių atsiėmimo punktai, tarp kurių Vilniuje, šalia Rimi Šiaurės miestelyje ir Kedrų gatvėje bei prekybos ir laisvalaikio centre Panorama prekių atsiėmimo automobiliu punktai.
ICA Gruppen paskelbtoje trečiojo ketvirčio ataskaitoje nurodoma, kad Rimi Lietuvos 1% apyvartos sudaro pardavimai e. kanale.
Jeigu pažiūrėtume į šalis, kuriose e. komercija yra labiau išsivysčiusi, ten pardavimai internetu sudaro 57% mažmenininkų apyvartos. Tai yra rėžis, apie kurį kalbame. Apie panašią dalį ir galvojame. Kaip greitai pavyks tai pasiekti, priklausys nuo e. komercijos pasiekiamumo. Lietuva nėra Latvija ar Estija, kur augti yra paprasčiau, nes didesnė dalis populiacijos sukoncentruota viename dideliame mieste. Didinti šį rodiklį yra gana didelis iššūkis, kol neužtikrinamas tam tikras užsakymų skaičius, tas verslas yra nuostolingas, interviu VŽ sakė Giedrius Bandzevičius, Rimi Lietuva generalinis direktorius.
Barbora: tempas kaip per pirmą karantiną
Andrius Mikalauskas, elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės Barbora direktorius, sako, kad šiuo metu Barbora dirba tokiu tempu, koks buvo per pirmą karantiną, tačiau kas tuomet buvo didelis iššūkis, dabar yra įprastas darbo tempas. Atidaryti 4 nauji prekių surinkimo centrai, padidinta komanda ir ištobulinti procesai leidžia kokybiškai ir greitai įgyvendinti tiek užsakymų, kiek jų sulaukdavome karščiausiomis pirmojo karantino dienomis. Nuolatinį ir spartų augimą geriausiai atspindi klientų bazės didėjimas bei lojalių klientų įvertinimas.
Kas savaitę 2.500 naujų klientų pasirenka Barborą kasdieniams pirkiniams. Tai gyventojai, kurie maistą internetu perka pirmą kartą. Džiaugiamės, kad dabar mūsų pajėgumai leidžia patenkinti augančią paklausą ir užtikrinti paslaugos kokybę, sako A. Mikalauskas.
Anot jo, šiuo metu visa e. prekybos maistu rinka patiria didelį šuolį, todėl natūralu, kad auga ne tik lyderė, bet ir mažesnieji rinkos žaidėjai, savo veiklą pradėję nuo nulio.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti