Išleista „Prekybos sektoriaus apžvalga 2020“

Aišku, kad e. komercija taps visų prekybos verslų prioritetu ir investicijų objektu. Tai viena pagrindinių tendencijų, lydėjusių bei kitais metais laukiančių šio sektoriaus.
Leidinį Prekybos sektoriaus apžvalga 2020 rasite čia.
Trečią kartą išleidžiamoje Prekybos sektoriaus apžvalgoje fiksuojame ir analizuojame šių metų rezultatus, dalijamės ekspertų prognozėmis. 2020-ųjų iššūkiai gali tapti žemu startu naujam dešimtmečiui, o kitoks pasaulis po pandemijos galimybe iš naujo įvertinti savo potencialą.
Galbūt šiek tiek niūresnės fizinės prekybos perspektyvos, bet ir dėl jos vertėtų išlikti ramiems. Pirmoji pandemijos banga pavasarį parodė, kad mūsų verslas geba reaguoti greitai ir prisitaiko prie naujų išlikimo sąlygų.
Koronavirusas niekur nesitraukia, ir darosi vis aiškiau, kad griežtesni ar laisvesni karantinai, socialinės distancijos reikalavimai taps neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi artimiausius kelerius metus.
Prekybininkų, atsidūrusių priešakinėse linijose, esminis prioritetas užtikrinti saugią aplinką savo darbuotojams bei patenkinti savo klientų poreikį parduotuvėse jaustis saugiai.
Geroji žinia ta, kad visoje nerimo prisipildžiusioje aplinkoje regime išties džiugių prognozių. Štai ir konsultacijų bendrovė PwC tiki, kad 2021 m. daugelis sektorių, tarp jų ir prekybos, sugebės augti.
Prekybos sektoriaus apžvalgoje 2020 nagrinėjame skirtingų segmentų iššūkius bei perspektyvas 2021-aisiais.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti