„Aprangos“ grupės e. prekyba „Juodąjį penktadienį“ augo 2,7 karto

Aprangos grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) 2020 m. lapkričio mėnesį sudarė 17,1 mln. Eur ir buvo 29,1% mažesnė nei 2019 m. tą patį mėnesį, rodo įmonės per Nasdaq biržą paskelbta informacija.
Rimantas Perveneckas, Aprangos grupės vadovas, VŽ sako, kad praėjusį savaitgalį apyvarta parduotuvėse buvo 19% mažesnė, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Klientų srautas parduotuvėse sumažėjo daugiau nei 40% palyginti su Juoduoju penktadieniu pernai. Nors prekyba internetu šiemet išaugo 2,7 karto, tai neatsvėrė kritimo fizinėse parduotuvėse bendras šių trijų dienų rezultatas yra 8,9% prastesnis nei 2019 m.
Įmonė nurodo, kad apyvartos sumažėjimą lėmė su COVID-19 pandemija susijusių karantino sąlygų sugriežtinimas Baltijos šalyse ir atitinkamai sumažėję pirkėjų srautai.
Grupės tinklo apyvarta 2020 m. lapkričio mėnesį Lietuvoje sumažėjo 33,3%, Latvijoje sumažėjo 25,5%, Estijoje apyvarta mažėjo 16,7%, palyginti su 2019 metų lapkričio mėnesiu.
2020 m. sausio-lapkričio mėnesiais Aprangos grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) sudarė 190,4 mln. Eur, arba 14,4% mažiau, nei 2019 metais.
Aprangos grupės tinklo apyvarta 2020 m. sausio-lapkričio mėnesiais, lyginant su atitinkamu 2019 metų laikotarpiu, Lietuvoje sumažėjo 15,8%, Latvijoje sumažėjo 8,5%, o Estijoje apyvarta sumažėjo 17,7%.
Šiuo metu Aprangos grupė Baltijos šalyse valdo 183 parduotuvių tinklą (106 Lietuvoje, 50 Latvijoje ir 27 Estijoje), kurių bendras plotas sudaro 93.400 kv. m. Palyginti su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu parduotuvių plotas sumažėjo 1%.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti