„Eurovaistinės“ valdybos pirmininkas: dažniausiai kaip jaučiasi vaistininkas, taip ir klientai

Reklama publikuota: 2020-11-30
„Eurovaistinė“ valdybos pirmininkas Laimonas Devyžis.
svg svg
„Eurovaistinė“ valdybos pirmininkas Laimonas Devyžis.

Pandemija, karantinas, nežinomybė – ši neapibrėžta situacija turi poveikio visiems. Nepaisant nerimo ir įtampos, į vaistinę užėję gyventojai  ir toliau gali tikėtis įprasto dėmesio, kaip visada – malonaus, žinančio ir patariančio vaistininko pagalbos. Pagrindinio šalies vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ valdybos pirmininkas Laimonas Devyžis pažymi, kad šiuo jautriu laikotarpiu svarbu ne tik kaip organizuojame įprastą darbą, bet ir kokias darbuotojų motyvavimo priemones renkamės. Saugus interviu su vadovu dar karantino metu.

Pandemijos akivaizdoje klientai tampa jautresni nei lig šiol, neretai vaistinėje dirbantis farmacininkas – svarbi atrama. Kaip skatinate savo bendrovės darbuotojus, kaip auginate jų motyvaciją dabartinėmis sąlygomis?

Kalbant apie darbuotojų skatinimo priemones, esame pasirinkę keletą svarbiausių krypčių. Neabejotinai pirmoji iš jų – tai saugumas ir sveikata. Visi darbuotojai turi galimybę nemokamai skiepytis nuo gripo, norinčių skiepytis daugėja, ypač šiemet, tą, be abejo, patiria ir kitos įmonės.

Antroji kryptis susijusi su pagarba darbuotojams, jų įvertinimu, profesionalumo skatinimu. Ilgiau dirbančius darbuotojus  sveikiname darbo jubiliejų progomis – išdirbus įmonėje penkerius, dešimt ar net dvidešimt metų. Visiems darbuotojams organizuojame įvairius konkursus, kuriuose galima laimėti prizus, kasmet rengiame tradicines darbuotojų nominacijas įmonės viduje. Esame tarp geriausių Lietuvos vaistininkų – dvejus metus iš eilės mūsų kolegos tapo auksiniais vaistininkais žurnalo „Farmacija ir laikas“ bei Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Farmacijos fakulteto organizuojamuose „Metų vaistininko rinkimuose“. 2018 m. šį titulą pelnė Asta Trumpienė, praėjusiais metais – Laura Gogienė, kuri nuo gruodžio 1-osios tampa mūsų Sostinės regiono vadove. Tokie įvertinimai dar labiau sumotyvuoja mūsų vaistininkus naudotis galimybe mokytis įmonės organizuojamuose mokymuose ir gauti jų kvalifikacijos kėlimą patvirtinančius sertifikatus, kurie yra svarbūs pratęsiant vaistininko licenciją.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Dar vienas būdas motyvuoti – visavertiškai veikti organizacijoje. Tai susiję ir su tokiais paprastais dalykais, kaip nuolaidos mūsų privačių prekės ženklų produktams, ir su nematerialiais organizacijos kultūros sprendimais. Vaistinių darbuotojus įtraukiame į svarbių sprendimų priėmimą, kelis kartus per savaitę platų darbuotojų ratą įtraukiame į „Pulsą“, kurio metu vaistininkai ir administracijos darbuotojai dalinasi tuo, kuo šiuo metu gyvena, aptaria pastebėjimus, dalinasi idėjomis. Metinis vaistininkų renginys, vasaros ar kalėdiniai renginiai – tradiciniai jaukūs kolektyvo subūrimo momentai. Žinoma, šiemet visa tai apsunkina pandemija, tačiau darbuotojams jau esame parengę kitas staigmenas.

Jau užsiminėte, kad tam tikras motyvacijos priemones keičia – tiksliau tariant, trikdo – pandemija. Kaip stengiatės palaikyti vaistinių darbuotojų ūpą šiuo jautriu laikotarpiu? Juk jiems kartais tenka tapti net psichologais, išklausyti klientų istorijų.

Pandemijos metu svarbiausia užtikrinti darbuotojų saugumą, nes tik tuomet, kai žmonės jaučiasi saugiai, jie gali sėkmingai dirbti. Pastebime, kad mūsų darbuotojai džiaugiasi savo organizacija, nes mes kone pirmieji rinkoje, žaibišku greičiu pasirūpinome saugumo priemonėmis: pavasarį buvo įrengti apsauginiai stiklai visose kasose, darbuotojams suteiktos visos saugumo priemonės – apsauginiai skydeliai darbuotojams, kaukės, pirštinės, dezinfekavimo priemonės. Administracijos darbuotojams net nelaukdami oficialios karantino pradžios pasiūlėme galimybę dirbti iš namų.

Nuolat bendraujame su vaistinių darbuotojais – dabar du kartus per savaitę vykstantys „Pulsai“ padeda ne tik išdiskutuoti aktualiausias problemas ir ieškoti geriausių sprendimų. Tai ir gera proga girdėti, kaip gyvena ir kaip jaučiasi mūsų vaistinių darbuotojai.  

Išreiškiame pagarbą ir padėką vaistininkams – pirmojo karantino metu tokios padėkos išraiška tapo veiklos su grotažyme #MusuHerojai. Geras žodis ir jausmas, kad vaistininko darbas yra vertinamas – stiprus motyvatorius. Kartais užtenka nuoširdaus padėkos laiško, išsiųsto el. paštu ar įkelto į mūsų uždarą „Facebook“ grupę.

Gauname padėkos laiškų vadovams ar personalui, sulaukiame reakcijų mūsų FB grupėje. Pandemija pakoregavo tradicijas ir teko ieškoti kūrybiškų sprendimų, pavyzdžiui, metų geriausią regioną sveikinome kieme, į kurį įžengė pučiamųjų orkestras. Geriausią vaistinę linksmino gyva muzika Klaipėdos „Akropolyje“. 

Kaip palaikote darbuotojus, kurie nuogąstauja dėl galimo susirgimo arba susiduria su saviizoliacijos rūpesčiais?

Tokiomis kritinėmis akimirkomis svarbiausia komunikacija – tiek nuolat besikeičiančios informacijos pateikimas darbuotojams kaip įmanoma greičiau ir net operatyviau nei tai daroma žiniasklaidoje, taip pat aiškios veiksmų sekos įvardijimas, kaip elgtis, jeigu kas nors iš darbuotojų susirgtų ar turėtų saviizoliuotis. Labai svarbu artimo ryšio palaikymas, žinutės iš „karštaisiais“ taškais tapusių vietų, pavyzdžiui,  iš vaistinių Jonavoje, Ukmergėje, Radviliškyje ar Nemenčinėje, kai ji buvo uždaryta karantinui. Ten dirbančių vaistininkų atsiliepimai, nuotraukos ir, galiausiai, žinojimas nuramina ir suteikia vienybės jausmą.

Nepaisant pandemijos, stipriname vieningumo jausmą organizacijoje. Per „Teams“ programą surengėme nuotolinę pyragų dieną, įmonės buhalterius sveikinome jų dienos proga. „Užkūrėme“ projektą „Vardan visų sveikatos“ – jo metu sulaukėme per pusantro tūkstančio nuotraukų iš kolegų, kurie pridėję dešinę ranką prie širdies prisidėjo prie skatinimo sveikintis saugiai.

Galbūt turite savų metodų, kaip parinkti tam tikram momentui tinkamiausias darbuotojų motyvavimo priemones? Paprastai tariant – kaip išgirstate konkrečius darbuotojų poreikius?

Nuolat ir įvairiomis formomis bendraujame su vaistinių darbuotojais,  tai leidžia girdėti ir suprasti, kas jiems svarbiausia. Klausiame ir atsižvelgiame į grįžtamąjį ryšį apie jau vykstančias motyvacines priemones.

Vis tik turbūt labiausiai padeda vertybinis pamatas ir vadovų komandos supratimas, kad „Eurovaistinė“ – tai pirmiausia mūsų darbuotojai ir niekas nevyksta automatiškai, motyvuotų darbuotojų nebus be pasitikėjimo vieni kitais, komanda, vadovais ir be tikėjimo organizacija. 

Mūsų darbo taryba taip pat suteikia grįžtamąjį ryšį bei pateikia galimų pasiūlymų, kaip keisti situaciją geryn.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Viešieji pirkimai ir nacionalinis saugumas: iš ko verčiau nepirkti ir ko saugotis norint parduoti? Verslo tribūna

Nuo 2022 m. balandžio 1 d. įsigaliojo klasikinio ir komunalinio sektorių viešųjų pirkimų įstatymų[2]...

Prekyba
2022.04.04
COVID-19 vėl paralyžiuoja Kinijos jūrų ir oro uostus: krovinių judėjimas stringa, kyla įkainiai Premium

Pavasarį dažnėjantys koronaviruso atvejai stabdo veiklą svarbiausiuose Kinijos krovinių transporto mazguose,...

Logistika
2022.04.04
Dvi „Kesko Senukų“ parduotuvės Vilniuje ir Daugpilyje – Suomijos fondo rankose

Nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „KS Holding“ pranešė su Suomijos fondu „Titanium Baltic Real...

Statyba ir NT
2022.04.04
„Paskambink Rusijai“ iniciatorius: rusai remia Putiną, bet lašas po lašo ir akmenį pratašo Premium 2

Prieš mėnesį pradėtos akcijos „Paskambink Rusijai“ metu jau atlikta daugiau kaip 100.000 skambučių...

Verslo aplinka
2022.04.04
„Norfa“ parduos sandėliuose likusias rusiškas prekes, gautas lėšas skirs labdarai 8

Prasidėjus karui prieš Ukrainą, prekybos tinklas „Norfa“ sustabdė prekių užsakymus iš Rusijos ir pašalino...

Prekyba
2022.04.04
Startuolis „LastMile“ turi naują rinkodaros vadovę

Prekių pristatymo į namus platforma „LastMile“ stiprina komandą – rinkodaros vadovės pareigas pradėjo eiti...

Rinkodara
2022.04.04
Dyzelino litras Vilniuje kovą pabrango 18%

Degalai kovo mėnesį smarkiai pabrango visose trijose Baltijos valstybėse, dyzelino kainos augo gerokai...

Prekyba
2022.04.04
Verslo plėtra: kad noras augti nevirstų nesėkme Premium

Net jei verslo pradžiamokslis įveiktas, įmonės augimas maloniai džiugina širdį, nusprendus imtis plėtros,...

Gazelė
2022.04.04
Kaip išsiaiškinti, ko nori vartotojas, arba 15% laiko taisyklė Premium

Vienas pagrindinių įrankių vartotojų patirčiai įvertinti yra klientų pasitenkinimo rodiklis NPS (angl. „Net...

Rinkodara
2022.04.03
„Burger Kiosk“ strategija: būti klientams ant tako, į užkandines investuoti iki 20.000 Eur Premium

Svajonę turėti savo restoraną ar kavinę galima įgyvendinti su palyginti nedidelėmis investicijomis. „Burger...

Gazelė
2022.04.03
„Aprangos“ grupės apyvarta šiemet augo 2,1 karto iki 52,6 mln. Eur

„MG grupės“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“ apyvarta...

Prekyba
2022.04.01
Nuo šiol „Telia“ ryšių su visuomene paslaugas teikia „INK agency“

Telekomunikacijų bendrovės „Telia“ viešųjų ryšių tiekėjo konkursą laimėjo integruotos komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2022.04.01
D. Liulys: daugiau nei 20 mln. Eur investicijų ir naujas etapas „Pigu“ grupės veikloje Premium 1

Per pandemijos metus į viršų kilusi e. platforma „Pigu“ užsibrėžė ambicingus augimo planus. Tam jos...

Prekyba
2022.04.01
„BH Europa“ generaline direktore tapo I. Ardava

Prekybos centrą „Europa“ nuosavybės teise valdančios bendrovės „BH Europa“ generalinės direktorės pareigas...

Vadyba
2022.04.01
Dienos pietų kainos – arti psichologinės ribos: kokių sprendimų rado restoranai Premium 13

Kai produktai, energija, kuras brangsta kone kasdien, vis daugiau maitinimo įstaigų griebiasi skaičiuotuvo ir...

Gazelė
2022.04.01
H&M: neįskaitant Rusijos, Baltarusijos ir Ukrainos rinkų, pardavimai išaugo 11%

Švedijos drabužių milžinė H&M ketvirtadienį pranešė, kad jos pajamos pirmąjį ketvirtį išaugo, tačiau...

Finansai
2022.03.31
ES pasiruošusi organizuoti greitojo tiekimo prekybos kelius į Ukrainą 1

Europos Komisija (EK) yra pasiruošusi suformuoti specialius prekybos kelius tarp Lenkijos ir Ukrainos, kurie...

Logistika
2022.03.31
Rusijos vyriausybė legalizavo produkcijos importą be prekių ženklų savininkų sutikimo

Rusijos vyriausybė legalizavo vadinamąjį „pilkąjį“ importą – leido į šalį įvežti produkciją be jų prekių...

Verslo aplinka
2022.03.31
Tarp TOP 20 įtakingiausiųjų – nauji vardai

Šių metų potencialios įtakos indekso TOP 20 kone pusė pernai čia nebuvusių vardų. Tarp naujai patekusių yra...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku