JAV – rekordinis juodasis penktadienis internete

Šiemet amerikiečiai juodojo penktadienio metu privengė parduotuvių ir prekybininkams internetu sunešė rekordinius 9 mlrd. USD. Tačiau tikimasi, kad netrukus prasidėsiantis kibernetinis pirmadienis bus pažymėtas didžiausia suma istorijoje.
Kompanija Adobe Analytics skaičiuoja, kad juodojo penktadienio metu amerikiečiai internetu apsipirko už 9 mlrd. USD, arba 21,6% daugiau nei prieš metus.
Bendrovė analizuoja 80-ies iš 100 didžiausių šalies prekybininkų svetaines.
Šiemet tradicinį juodojo penktadienio krepšelį su konsolėmis, telefonais, išmaniaisiais prietaisais bei TV papildė tokios prekės kaip maistas, drabužiai, alkoholis. Įprastai šias prekes pirkdavo parduotuvėse, CNBC cituoja Taylorą Schreinerį, Adobe Digital Insights vadovą.
Šių metų juodasis penktadienis tapo antru didžiausiu masiniu apsipirkimu internete JAV prekybos istorijoje. Daugiau suprekiauta buvo tik pernai vykusio kibernetinio pirmadienio metu.
Adobe Analytics vertinimu, šiemet lapkričio 30 d. laukiančio Cyber Monday metu turėtume išvysti dar vieną rekordą. Analitikų skaičiavimu, JAV vartotojai po kelių dienų gali išleisti nuo 10,8 iki 12,7 mlrd. USD daugiausia e. apsipirkimo istorijoje.
Tokia apyvarta, palyginti su pasiekta kibernetinį pirmadienį prieš metus, būtų 1535% didesnė.
Lietuvos prekybininkai, anksčiau taip pat skelbdavę juodojo penktadienio nuolaidas, šiemet nuo viliojimo nuolaidomis į parduotuves bandė susilaikyti ir dėmesį stengėsi pritraukti e. kanaluose.
O britų vartotojų teisių grupės Which? tyrimas parodė, jog beveik devynis iš dešimties produktų, siūlomų per juodojo penktadienio išpardavimą, buvo galima nusipirkti už tą pačią kainą arba pigiau anksčiau tais metais.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti