„Burberry“ strategijoje – mažiau nuolaidų

Nepaisant mažėjančių pardavimų, prabangos prekių ženklas Burberry artimoje ateityje ketina taikyti mažiau nuolaidų. Šis strateginis žingsnis susijęs su siekiu stiprinti prekės ženklo įvaizdį, tikintis pritraukti daugiau klientų iš Kinijos, Pietų Korėjos ir JAV.
Pristatydama 2020 m. I pusmečio rezultatus prabangos prekių Burberry vadovybė akcentavo, kad ateityje bus taikoma mažiau nuolaidų, o išpardavimų akcijos prasidės vėliau ir bus trumpesnės, rašo Financial Times. Kitaip tariant, bendrovė pasiryžusi gauti mažiau pajamų trumpuoju laikotarpiu, kad išlaikytų savo prabangos prekės ženklo įvaizdį ir padidintų pelningumą ilguoju laikotarpiu. Iš tiesų, per pirmuosius šešis finansinių metų mėnesius Burberry veiklos pelnas smuko 56% ir siekė 88 mln. GBP (98 mln. Eur).
Burberry suvokia, kad sprendimas bus skausmingas, pardavimai greičiausiai sumažės, tačiau prekybininkė yra pasiryžusi žengti šį žingsnį.
Šiuo metu prekės ženklas atgimsta ir pritraukia naujų jaunų vartotojų, manome, kad atsisakydami nuolaidų turėsime mažiau pardavimų, bet tai padės mums siekti ilgalaikių tikslų, teigiama įmonės pranešime.
Pavasarį Burberry pardavimai buvo kritę 45%, tačiau dabar, ypač Kinijoje, pardavimai ir vėl kyla. Nepaisant sėkmingo spalio, balandįrugsėjį apyvarta yra sumažėjusi 31%, ir sudaro 878 mln. GBP (978 mln. Eur). Kaip ir daugelis kitų prabangos prekės ženklų, Burberry iš esmės priklausoma nuo turistų ir pardavimų fizinėse parduotuvėse.
Burberry 1856 m. įkūrė 21-erių Thomas Burberry, pirmoji parduotuvė 1891 m. atidaryta Hampšyre, Anglijoje. Per Antrąjį pasaulinį karą Burberry kūrė uniformas Didžiosios Britanijos kariuomenei. Iki 1955 m. tai buvo šeimos kontroliuojama kompanija, 2002 m. įmonė žengė į Londono akcijų biržą. Burberry turi 465 parduotuves 59 šalyse.
Lietuvoje Burberry prekės ženklui atstovauja Aprangos grupė.
Per 2020 m. 9 mėnesius Aprangos grupės prestižo segmento, į kurį įeina Burberry, Emporio Armani, Hugo Boss, Ermenegildo Zegna, MaxMara, Weekend MaxMara, A|X Armani Exchange, Marina Rinaldi, Mados linija, Nude, Sandro, Maje, Hugo, pardavimai sudarė 16,52 mln. Eur ir buvo 2,6% mažesni negu 2019 m. tuo pačiu metu.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti