„Open24“: prekybos centruose žmonių srautai jau krito iki 80%

Paskutinę spalio savaitę, prieš paskelbiant karantiną, pirkėjų srautai prekybos centruose dirbančiose parduotuvėse krito iki 80%, rodo prekybos avalyne bendrovės Open24 duomenys.
Tačiau kaip ir pirmojo karantino atveju, fizinės prekybos štilis tapo interneto pardavimu šuoliu nuotoliniu būdu batų pardavimai Lietuvoje vėl auga 2 kartus.
Paskutinę spalio savaitę kasdien augę koronaviruso plitimo mastai tiesiogiai neigiamai veikė fizinių parduotuvių pardavimus. Pavyzdžiui, bendrovės valdomuose Crocs pardavimo taškuose didžiausiuose prekybos centruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose stebėjome, kaip pirkėjų srautas nuosekliai traukėsi nuo -30% savaitės pradžioje iki -80% savaitgalį, išplatintame pranešime pažymi Justas Mačionis, Open24 vadovas.
Bendrovė skaičiuoja, kad per šių metų sausio-spalio mėnesius nuotoliniu būdu vartotojai nupirko batų už 2,7 mln. Eur, o tai yra 80% daugiau nei atitinkamu periodu pernai.
Bendros konsoliduotos UAB Open24 pajamos per dešimt 2020 m. mėnesių pasiekė 6,35 mln. Eur, ir, lyginant su atitinkamu laikotarpiu 2019 m., kai buvo parduota už 5,31 mln. eurų, paaugo 20%.
Pasak J. Mačionio, sudėtinga padėtis avalynės ir drabužių sektoriuose nepasikeis šiltos žiemos metu.
Besikeičiantis klimatas ir karantino laikotarpiu stipriai sumažėjęs poreikis keliauti reiškia mažesnius vartotojų poreikius ir lūkesčius, todėl paskutinį metų ketvirtį situaciją gelbės tik pardavimo kanalų ir rinkų diversifikacija, įsitikinęs jis.
VŽ rašė, kad tarp prekybos avalyne bendrovių didžiausius pardavimus 2019 m. skaičiavo UAB Armitana, pelningumo rodiklius A. Zakaro IĮ, valdanti Batų kalno parduotuves, didžiausią pelno maržą UAB Deichmann avalynė, sparčiausią metinį augimą Open 24.
Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti