„Unilever“ tvarumo įsipareigojimai: naudoja perpus mažiau plastiko

Plataus vartojimo prekių įmonė Unilever, kuriai priklauso tokie prekės ženklai kaip Dove, Seventh Generation, Ben&Jerrys ar Magnum, per metus pakartotinai sunaudojo 75.000 t perdirbto plastiko. Kompanija praneša besilaikanti savo tvarumo įsipareigojimų.
Praėjusiais metais Unilever pažadėjo perpus sumažinti plastiko naudojimą savo veikloje, pakuotėse atsisakydama daugiau nei 100.000 t šios medžiagos ir spartindama perdirbto plastiko naudojimą.
Nors šiandien susiduriame su pavojingu koronavirusu, neturime pamiršti ir kitų mūsų visuomenę kamuojančių iššūkių. Plastiko tarša viena rimčiausių problemų, kurią bendromis jėgomis turime įveikti. Savo vartotojams davėme pažadą, jog mažinsime plastiko naudojimą savo veikloje ir, nepaisant išorės aplinkybių, jį sėkmingai tesime. Džiugu, jog pasaulinės plastiko perdirbimo ir tvaraus naudojimo tendencijos ateina ir į Baltijos šalis, sako Cameron Heath, Unilever generalinė direktorė Baltijos šalyse.
Praėjus vieneriems metams nuo visuomenei duoto tvarumo pažado, Unilever padidino perdirbto plastiko naudojimą iki maždaug 75.000 t tai sudaro daugiau nei 10% kompanijos naudojamo plastiko. Šį skaičių siekiama padvigubinti per ateinančius metus, o iki 2025 m. savo gaminių pakuotėms naudoti 25% perdirbto plastiko.
Siekdama paspartinti perėjimą prie žiedinės ekonomikos ir dar labiau sumažinti pirminio plastiko naudojimą, Unilever dabar turi tam skirtas komandas, kurios siekia išplėsti naujų verslo modelių galimybes.
Pakartotinis pakuotės naudojimas ir pildymo formatas gali žymiai sumažinti plastiko atliekas, todėl mūsų prioritetas yra pakuočių pertvarkymas. Paimkite kaip pavyzdį Cif Ecorefill ši naujovė prasidėjo kaip bandomoji priemonė Jungtinėje Karalystėje, o dabar ji atsirado daugelyje šalių. Šis pavyzdys parodo, jog dar turime kur stiebtis, siekdami pakartotinai naudoti ir pildyti pakuotes, sako Richardas Slateris, Unilever vyriausiasis tyrimų ir plėtros vadovas.
Ekspertas prideda, kad kompanija tęsia eksperimentus parduotuvėse, kuriuose klientai galėtų atvykti ir papildyti savo pakuotes net vykstant pasaulinei pandemijai. Šią praktiką planuojama vykdyti visame pasaulyje. Šį mėnesį Unilever Jungtinėje Karalystėje kartu su Asda pradėjo naujų kai kurių skalbimo, asmens priežiūros ir arbatos prekių ženklų pakuočių bandymus.
Mes pasiryžę iš tikrųjų pritaikyti pakuotes pakartotinam naudojimui ir papildymui. Šiandien mes dalijamės savo patirtimi ir džiaugiamės galimybe bendradarbiauti su vyriausybėmis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir visa industrija, kad galėtume greičiau pereiti nuo bandomosios stadijos prie įgyvendinimo, sako R. Slateris.
VŽ rašė, kad klimato kaita, aplinkosauga, socialinė atsakomybė burtažodžiai, vis dažniau skambantys tiek politikos, tiek verslo atstovų lūpose. Vis dėlto dalijami pažadai ne visuomet virsta realybe nors prie įvairių iniciatyvų jungiasi ir apie tai garsiai skelbia kaip niekad daug bendrovių, neretai žinių apie įsipareigojimų įvykdymą galima ir nesulaukti.
Organizacijos Greenpeace aktyvistai nemažai verslo pažadų vertina skeptiškai. Kaip rašo Reuters, bendrovių progresas vykdant aplinkosauginius įsipareigojimus dėmesio sulaukė Jungtinių Tautų susitikime dėl klimato veiksmų, kuriame pasigirdo raginimų rimčiau žiūrėti į visuomenei dalijamus pažadus.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti