„Unilever“ tvarumo įsipareigojimai: naudoja perpus mažiau plastiko

Publikuota: 2020-11-01
Piroschka van de Wouw („Reuters“) nuotr.
svg svg
Piroschka van de Wouw („Reuters“) nuotr.

Plataus vartojimo prekių įmonė „Unilever“, kuriai priklauso tokie prekės ženklai kaip „Dove“, „Seventh Generation“, „Ben&Jerry’s“ ar „Magnum“, per metus pakartotinai sunaudojo 75.000 t perdirbto plastiko. Kompanija praneša besilaikanti savo tvarumo įsipareigojimų.

Praėjusiais metais „Unilever“ pažadėjo perpus sumažinti plastiko naudojimą savo veikloje, pakuotėse atsisakydama daugiau nei 100.000 t šios medžiagos ir spartindama perdirbto plastiko naudojimą.

„Nors šiandien susiduriame su pavojingu koronavirusu, neturime pamiršti ir kitų mūsų visuomenę kamuojančių iššūkių. Plastiko tarša – viena rimčiausių problemų, kurią bendromis jėgomis turime įveikti. Savo vartotojams davėme pažadą, jog mažinsime plastiko naudojimą savo veikloje ir, nepaisant išorės aplinkybių, jį sėkmingai tesime. Džiugu, jog pasaulinės plastiko perdirbimo ir tvaraus naudojimo tendencijos ateina ir į Baltijos šalis“, – sako Cameron Heath, „Unilever“ generalinė direktorė Baltijos šalyse.

Praėjus vieneriems metams nuo visuomenei duoto tvarumo pažado, „Unilever“ padidino perdirbto plastiko naudojimą iki maždaug 75.000 t – tai sudaro daugiau nei 10% kompanijos naudojamo plastiko. Šį skaičių siekiama padvigubinti per ateinančius metus, o iki 2025 m. savo gaminių pakuotėms naudoti 25% perdirbto plastiko.

Siekdama paspartinti perėjimą prie žiedinės ekonomikos ir dar labiau sumažinti pirminio plastiko naudojimą, „Unilever“ dabar turi tam skirtas komandas, kurios siekia išplėsti naujų verslo modelių galimybes.

„Pakartotinis pakuotės naudojimas ir pildymo formatas gali žymiai sumažinti plastiko atliekas, todėl mūsų prioritetas yra pakuočių pertvarkymas. Paimkite kaip pavyzdį „Cif Ecorefill“ – ši naujovė prasidėjo kaip bandomoji priemonė Jungtinėje Karalystėje, o dabar ji atsirado daugelyje šalių. Šis pavyzdys parodo, jog dar turime kur stiebtis, siekdami pakartotinai naudoti ir pildyti pakuotes“, – sako Richardas Slateris, „Unilever“ vyriausiasis tyrimų ir plėtros vadovas.

Ekspertas prideda, kad kompanija tęsia eksperimentus parduotuvėse, kuriuose klientai galėtų atvykti ir papildyti savo pakuotes – net vykstant pasaulinei pandemijai. Šią praktiką planuojama vykdyti visame pasaulyje. Šį mėnesį „Unilever“ Jungtinėje Karalystėje kartu su „Asda“ pradėjo naujų kai kurių skalbimo, asmens priežiūros ir arbatos prekių ženklų pakuočių bandymus.

„Mes pasiryžę iš tikrųjų pritaikyti pakuotes pakartotinam naudojimui ir papildymui. Šiandien mes dalijamės savo patirtimi ir džiaugiamės galimybe bendradarbiauti su vyriausybėmis, nevyriausybinėmis organizacijomis ir visa industrija, kad galėtume greičiau pereiti nuo bandomosios stadijos prie įgyvendinimo“, – sako R. Slateris.

VŽ rašė, kad „klimato kaita“, „aplinkosauga“, „socialinė atsakomybė“ – burtažodžiai, vis dažniau skambantys tiek politikos, tiek verslo atstovų lūpose. Vis dėlto dalijami pažadai ne visuomet virsta realybe – nors prie įvairių iniciatyvų jungiasi ir apie tai garsiai skelbia kaip niekad daug bendrovių, neretai žinių apie įsipareigojimų įvykdymą galima ir nesulaukti.

Organizacijos „Greenpeace“ aktyvistai nemažai verslo pažadų vertina skeptiškai. Kaip rašo „Reuters“, bendrovių progresas vykdant aplinkosauginius įsipareigojimus dėmesio sulaukė Jungtinių Tautų susitikime dėl klimato veiksmų, kuriame pasigirdo raginimų rimčiau žiūrėti į visuomenei dalijamus pažadus.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Eurovizija 2021“: suplanuoti keturi scenarijai

Nacionalinis transliuotojas šį šeštadienį pradeda „Eurovizijos“ nacionalinę atranka „Pabandom iš naujo!“. Dėl...

Rinkodara
2021.01.16
Prieš draudimą prekybininkai atsisako plastikinių indų

Šių metų viduryje Lietuvoje įsigaliosiant vienkartinių plastiko indų draudimui, dalis prekybos tinklų jų jau...

Verslo aplinka
2021.01.16
Smulkieji prekybininkai prašo nuomos kompensacijų 3

Vyriausybei patvirtinus subsidijų tvarką ir nuo kitos savaitės pradėsiant veikti pirmojo pagalbos paketo...

Gazelė
2021.01.16
Britai skiepysis ir parduotuvėse, o Lietuvoje kol kas privataus sektoriaus nepasitelks  Premium 2

Jungtinės Karalystės prekybos tinklas „Asda“ pranešė planuojantis atidaryti skiepijimo centrą parduotuvėje,...

Prekyba
2021.01.16
Tyrimas: ekologiškas prekes perka kas antras šalies gyventojas  

Ekologiškus maisto produktus, gėrimus ar prekes perka kone pusė šalies gyventojų (47%) – per dvejus metus jų...

Prekyba
2021.01.16
Pritarta: pirmasis paramos paketas – subsidijos ir paskolos – kitą savaitę 3

Penktadienį Vyriausybė patvirtino subsidijų nuo COVID-19 nukentėjusioms įmonėms lėšų skirstymo ir tvarkos...

Gazelė
2021.01.15
Kompiuterių pardavimai pernai – geriausi nuo 2008-ųjų Premium

Dėl šimtų milijonų žmonių, dirbančių ir besimokančių iš namų COVID-19 pandemijos įkarštyje, kompiuterių...

Technologijos
2021.01.15
„Tavo mokykla“ įpusėjo 2 mln. Eur investicijų į elektroninį dienyną planą 2

Įgyvendinama per 2 mln. eurų vertės strateginį investicijų planą, UAB „Tavo mokykla“ per pastaruosius...

Prekyba
2021.01.15
JAV toliau spaudžia Kiniją – į „juodąjį sąrašą“ įtraukė ir „Xiaomi“ 29

JAV prezidento Donaldo Trumpo administracija, prieš užleisdama vietą Joe Bideno komandai, nutarė dar šiek...

Technologijos
2021.01.15
Valstybės paramos tikisi ir didelės prekybos įmonės  2

Susipažinusi su „Subsidijos nuo COVID-19 nukentėjusioms įmonėms“ lėšų skyrimo ir naudojimo tvarkos aprašo...

Prekyba
2021.01.15
9 prekybos tendencijos, aktualios 2021 metais  Premium

Vertinant veiksnius, darančius įtaką prekybos sektoriui šiais metais, pirmiausia, kalbama apie pandemiją.

Prekyba
2021.01.15
Pirmąjį mėnesį dažniausiai cituotas A. Dulkys, mažiausiai – D. Kreivys

Pirmąjį mėnesį po naujosios Vyriausybės priesaikos daugiausia žiniasklaidos dėmesio sulaukė sveikatos...

Rinkodara
2021.01.15
PC valdytojai: nuomos pajamos kritusios, tikimasi valdžios paramos Premium 14

Konkreti Vyriausybės priemonė, skirta nuomos mokesčio kompensavimui, kaip buvo per pirmą karantiną, nėra...

Prekyba
2021.01.15
Panevėžio krautuvės virsta sandėliais – bet brangiais Premium

Kuo jaunesnis verslas, tuo sudėtingiau jam atlaikyti bet kokį smūgį, o pernykščiai metai jų nepašykštėjo.

Gazelė
2021.01.15
Didžiausi prekybininkų atlyginimai – „Lidl“, labiausiai augꠖ „Norfoje“ Premium 5

Vidutinis darbo užmokesčio vidurkis per 2020 m. sausį–lapkritį, palyginti su 2019 m. tuo pačiu periodu, tarp...

Prekyba
2021.01.14
„Barbora“ žengia į Lenkijos rinką 3

Elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ ruošiasi pradėti veiklą Lenkijoje.

Prekyba
2021.01.14
Skirtingos prekybininkų strategijos: investuoja, bet ne visi atvirauja Premium 1

Konkurencija mažmeninės prekybos rinkoje Lietuvoje išlieka itin aštri ir dabartinėmis pandemijos sąlygomis...

Prekyba
2021.01.14
Metai, kai sprogo e. prekybos supernova Premium 5

Koronaviruso pandemijos įkarštyje ypatingai išaugo e. prekybos vaidmuo – didėjo investicijos į e. komercijos...

Prekyba
2021.01.13
Siuntos į JK stringa, nes verslas pokyčiams nepasiruošė

Nuo šių metų Jungtinei Karalystei galutinai pasitraukus iš Europos Sąjungos, siuntų pristatymo bendrovė „DPD...

Logistika
2021.01.13
Kinijos jūrų vežėjo atstovas: toks kainų svyravimas nėra įprastas, bet ir laikai neįprasti Premium

Dovydas Vazgirdas, Kinijos jūrinių konteinerių vežėjui „Yang Ming“ atstovaujančios bendrovės „OLA Overseas...

Logistika
2021.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus