„Amazon“ ketvirčio šuolis: grynieji pardavimai augo 37% 

Publikuota: 2020-10-30
Jeffas Bezos, „Amazon“ generalinis direktorius. Lindsey Wasson („Reuters“) nuotr.
svg svg
Jeffas Bezos, „Amazon“ generalinis direktorius. Lindsey Wasson („Reuters“) nuotr.

JAV e. komercijos milžinė „Amazon“ paskelbė trečiojo ketvirčio rezultatus, kurie pranoko Volstrito analitikų prognozes. Grynieji pardavimai trečiąjį ketvirtį sudarė 96,1 mlrd. USD ir buvo 37% didesni negu 2019 m. trečiąjį ketvirtį, kai šis skaičius sudarė 70 mlrd. USD. Visgi į ateitį bendrovė žvelgia atsargiai ir prognozuoja, kad COVID-19 darys neigiamą įtaką produktyvumui sandėliuose.

„Amazon“ prognozuoja, kad ketvirtąjį ketvirtį pardavimai sudarys 112 mlrd. USD – 121 mlrd. USD ir, palyginti su 2019 m. ketvirtuoju ketvirčiu, atitinkamai augs 28-38%. Analitikai ketvirtąjį ketvirtį tikisi 112,3 mlrd. USD pardavimo pajamų.

„Amazon“ prognozuoja, kad su koronavirusu susijusios išlaidos šį ketvirtį sudarys apie 4 mlrd. USD. Akivaizdu, kad su pandemija susijusios priemonės didina kaštus – praėjusį ketvirtį „Amazon“ kalbėjo apie 2 mlrd. USD, būtinus skirti apsaugos nuo COVID-19 priemonėms diegti ir su tuo susijusiems kaštams dengti.

Brianas Olsavsky, „Amazon“ finansų vadovas, duodamas interviu CNBC, aiškino, kad didžiausią šių išlaidų dalį sudaro darbo organizavimo pokyčiai sandėliuose, įskaitant būtinųjų socialinės distancijos taisyklių laikymąsi, ilgesnes pertraukas darbuotojams ir kitas priemonės, užtikrinančias, kad žmonės būtų saugūs ir dirbtų pakankamu atstumu vieni nuo kitų. Dalį kaštų sudaro papildomos valymo ir patalpų dezinfekavimo priemonės.

„Nauji darbo organizavimo reikalavimai daro įtaką mūsų procesams, mažina produktyvumą“, – reziumuoja B. Olsavsky.

Visgi nepaisant to, „Amazon“ išlieka vienu didžiausiu pandemijos laimėtoju, nes vis daugiau žmonių pradeda pirkti internetu – šiuo kanalu įsigyja būtiniausias prekes, maistą, namų apyvokos prekes. Jų pristatymas klientams į namus trečiąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, pabrango 57% ir sudarė 15,1 mlrd. USD. „Amazon“ greičiausiai pajus dar didesnę paklausą, kai šventiniu laikotarpiu klientai verčiau dovanų ieškos internete, vengdami fizinių parduotuvių.

„Šiais metais vis daugiau žmonių kalėdines dovanas renkasi gerokai anksčiau. Darome prielaidą, kad šis laikotarpis bus toks, kokių nėra buvę anksčiau“, – kartu su rezultatais paskelbtame pranešime cituojamas Jeffas Bezos, „Amazon“ generalinis direktorius.

J. Bezos taip pat akcentuoja, kad „Amazon“ pastaruoju metu sukuria daug naujų darbo vietų, atidžiai stebi savo kolektyvo narių sveikatą ir moka didžiausią minimalų atlyginimą šiame sektoriuje. Jis paragino ir kitus rinkos dalyvius didinti darbo užmokestį sandėlių darbuotojams.

„Amazon“ yra viena iš nedaugelio bendrovių, kuri per karantiną didino darbuotojų skaičių. Šiuo metu „Amazon“ visame pasaulyje dirba daugiau kaip 1,12 mln. žmonių, dirbančių pilnu etatu. Tai yra 50% daugiau negu pernai tuo pačiu metu. Į šį skaičių neįeina „Amazon“ partnerių darbuotojai ir žmonės, turintys terminuotas darbo sutartis.

„Amazon“ debesų kompiuterijos padalinio „Amazon Web Services“ (AWS) pajamos pastarąjį ketvirtį pasiekė 11,6 mlrd. USD ir buvo 29% didesnės nei prognozavo analitikai. AWS veiklos pelnas sudarė 3,54 mlrd. USD (prognozuota 3,45 mlrd. USD).  

Bendrovės „kitų pajamų“ skiltyje, į kurią patenka pajamos, gautos iš reklamos ir dar kelių susijusių veiklų, pardavimai didėjo 51%, iki 5,4 mlrd. USD. Prenumerata, įskaitant „Prime“ narystę, „Amazon“ užtikrino 6,58 mlrd. USD (+33%).

Trečiųjų šalių pardavimai „Amazon“ platformoje augo 55%. Fizinių parduotuvių segmente ir pirmiausia prekybos tinkle „Whole Foods Market“, apyvarta susitraukė 10%.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Tyrimas: dauguma „juodojo penktadienio“ prekių prieš tai yra kainavę tiek pat ar pigiau 5

Beveik devynis iš dešimties produktų, siūlomų per „juodojo penktadienio“ išpardavimą, buvo galima nusipirkti...

Prekyba
2020.11.24
Vartotojai galės kolektyviai ginti savo teises visoje ES

Europos Parlamentas (EP) patvirtino naują teisės aktą, pagal kurį vartotojų grupėms bus leidžiama Europos...

Prekyba
2020.11.24
„Senukai“ pradėjo prekiauti maisto produktais ir internetu 

Statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ nuo šiol ilgai negendančių maisto...

Prekyba
2020.11.24
Teismas: „Lidl“ prekės ženklas „Violla“ klaidinamai panašus į italų „La Vialla“  Premium

Vyną, alyvuogių aliejų, sūrius, įvairius konditerijos produktus gaminantis italų ūkis „La Vialla“ laimėjo...

Prekyba
2020.11.24
Prekybininkai nutraukia Latvijos konditerijos įmonės „Adugs“ produkcijos pirkimą  1

Prekybos tinklai „Iki“, „Rimi“, „Maxima“ stabdo Latvijoje veikiančios konditerijos įmonės „Adugs“ produkcijos...

Prekyba
2020.11.23
PC „Europa“ turi naują vadovę, planuoja permainas  1

Prekybos centrui „Europa“ nuo kitos savaitės pradės vadovauti Eglė Juškienė. Ji pakeis iki šiol penkerius...

Prekyba
2020.11.23
Vilniaus CUP atidaryta „Pigu.lt“ parduotuvė 1

E. parduotuvė „Pigu.lt“ prie savo plečiamo fizinių parduotuvių ir prekių atsiėmimo punktų tinklo pridėjo dar...

Prekyba
2020.11.23
„CityBee“ garsiai išleido ir pasitiko sugrįžusią darbuotoją 21

Prieš metus „CityBee“, pasitelkusi kampaniją su šūkiu „Pija, pasilik!“, bandė išlaikyti į „Google“ atstovybę...

Rinkodara
2020.11.23
„Aibė“ didino pajamas 12% iki 154 mln. Eur 

Lietuvos kapitalo prekybos įmonių aljansas „Aibė“ praėjusiais metais gavo 154,41 mln. Eur konsoliduotų pajamų...

Prekyba
2020.11.23
Prekybos duomenys: sumažėjus kelionių keičiasi pardavimai prie sienos  Premium

Dėl pandemijos keičiasi netoli sienų su šalimis kaimynėmis gyvenančių lietuvių apsipirkimo įpročiai. Mėgę...

Prekyba
2020.11.23
Keliones po Lietuvą reklamuos „Mindshare Lietuva“

Žiniasklaidos planavimo agentūra „Mindshare Lietuva“ (bendrovė „Via Media“), atstovaujanti pasauliniam...

Paslaugos
2020.11.22
„Nielsen“: pandemija skaitmenizuoja lietuvių įpročius

Dėl pandemijos ir baimės susirgti Lietuvos gyventojai teigia, kad skaitmenizavo nemažai savo įpročių: nuo...

Prekyba
2020.11.22
„Burberry“ strategijoje – mažiau nuolaidų 

Nepaisant mažėjančių pardavimų, prabangos prekių ženklas „Burberry“ artimoje ateityje ketina taikyti mažiau...

Prekyba
2020.11.22
Kalėdinės mugės bus, bet kitokios Premium

Kalėdų eglės miestų centruose sušvis ir šiemet, tačiau šventinės mugės keliasi į internetą. Prekybos centrai,...

Gazelė
2020.11.22
Slaptieji pirkėjai pliusą deda „Senukams“ ir „Depo“ Premium 3

Geriausią klientų aptarnavimo kartelę tarp statybos, remonto ir buities prekių tinklų antrus metus iš eilės...

Prekyba
2020.11.22
„Apple“ neatlaikė spaudimo, mažina „App Store“ komisinius perpus Premium 4

Įstatymų leidėjų abejose Atlanto pusėse spaudžiama ir į teisminius ginčus su partneriais įsivėlusi „Apple“...

Technologijos
2020.11.21
K. Meidė: lyderystė krizės metu yra lengvesnė nei štilyje Premium 1

Privalu operatyviai spręsti net ir mažas krizes, nes, nieko nedarant, tai gali atvesti į dar didesnę.

Prekyba
2020.11.20
„Tez Tour“ nutraukia sutartis su dalimi kelionių agentūrų Premium 2

Vienas didžiausių Lietuvos kelionių organizatorių UAB „Tez Tour“ nutraukia tarpininkavimo sutartis su pora...

Paslaugos
2020.11.20
„Lidl“ pradeda diegti savitarnos kasas  18

Plėtrą Lietuvoje tęsiantis prekybos tinklas „Lidl“ pradeda diegti savitarnos kasas. Pirmosios tokio tipo...

Prekyba
2020.11.20
„Gintarinę vaistinę“ į reitingų viršūnes veda nuolatinis ir nuoseklus augimas Verslo tribūna

Šiais verslui neramiais ir kupinais iššūkių metais UAB „Gintarinė vaistinė“ užsitikrino aukštas pozicijas...

Paslaugos
2020.11.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus