„Nivea“ gamintojos pardavimai šiemet krito, 3 ketv. rezultatai teikia vilčių

Vokietijos plataus vartojimo prekių gamintoja Beiersdorf, tarp kurios prekių ženklų yra ir gerai žinomas Nivea kremas, paskelbė trečiojo ketvirčio rezultatus, kurie rodo, jog pardavimai padidėjo, palyginti su kuklesniais ankstesniais ketvirčiais, kai dėl koronaviruso fiksuotas pardavimų kritimas, praneša naujienų agentūra Reuters.
Hamburge įsikūrusios įmonės Beiersdorf pardavimai per šių metų 9 mėnesius sudarė 5,7 mlrd. Eur ir buvo 8,5% mažesni negu pernai tuo pačiu metu.
Vakarų Europos šalyse pardavimai krito 10,8% ir tai siejama su ribotomis rinkos augimo galimybėmis Vokietijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, taip pat ir Jungtinėje Karalystėje. Rytų Europos regione pardavimai irgi mažėjo (5,5%).
Trečiąjį ketvirtį bendrovės rezultatas buvo teigiamas, augimas sudarė 0,2%. Atsikovoti rinkos dalį odos priežiūros kategorijoje yra sudėtinga, bet mums sekasi išlaikyti pozicijas, paskelbdamas skaičius sakė Stefanas De Loeckeris, Beiersdorf generalinis direktorius.
Jo teigimu, kol kas sudėtinga planuoti pardavimus, nes nežinia, kaip situaciją keis COVID-19. Minėdamas trečiąjį ketvirtį sėkmingiausius produktus, vadovas gyrė Eucerin ir Aquaphor (+15,5%) ir Nivea (+0,5%).
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti