„Alibaba“ perėmė Kinijos prekybos tinklų milžinę „SunArt“

Kinijos elektroninės prekybos milžinė Alibaba už 3,6 mlrd. USD įsigijo kontrolinį SunArt akcijų paketą. Šimtus prekybos centrų Kinijos žemyninėje dalyje valdantį SunArt tinklą įkūrė Prancūzijos prekybos kompanija Auchan.
72% SunArt akcijų paketo įsigijimas padės Alibaba dar labiau įtvirtinti pozicijas didžiuliame Kinijos elektroninės prekybos sektoriuje, nes bendrovė galės privilioti naujų pirkėjų, kurie dėl koronaviruso pandemijos vis dažniau maisto ir sveikatos priežiūros produktus perka internete.
Taip pat Alibaba perims 13 mln. kvadratinių metrų mažmeninės prekybos ploto kontrolę daugybėje šalies miestų.
Bendrovę SunArt įkūrė prancūzų Auchan kartu su Ruentex Group 2000 m., o 2017 m. bendrovė prisijungė prie aljanso su Alibaba.
Susijungimas Kinijos milžinei suteikė nuosavybės teisę į maždaug trečdalį bendrovės prekybos centrų.
Alibaba nedelsdama ėmėsi pertvarkyti SunArt iš tradicinių didmeninės prekybos centrų į internetinį maisto prekių centrą, suderindama tai su savo platesniu elektroninės prekybos verslu.
SunArt padarė didelę pažangą skaitmeninės transformacijos srityje, sakoma Alibaba pirmadienį paskelbtame pranešime, kuriame paskelbta apie 3,6 mlrd. USD investiciją.
Po susijungimo, prekybos centrų tinklas pasitelkė Alibaba ekosistemos išteklius ir technologijas, pridūrė Alibaba.
SunArt išpirkimas leis greičiau įgyvendinti pažadą pristatyti užsakytus maisto produktus per 3060 minučių nuo užsakymo per Alibaba platformą Tmall, pridedama pareiškime.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti