„Amazon“ vis tik surengs išpardavimo akciją „Prime Day“ 

Publikuota: 2020-09-29
Johannes Eisele (AFP/„Scanpix“) nuotr.
svg svg
Johannes Eisele (AFP/„Scanpix“) nuotr.

JAV elektroninės komercijos milžinė išpardavimo akciją „Prime Day“ šiemet surengs spalio 13–14 dienomis. Anksčiau ši, didelio populiarumo sulaukianti akcija, vykdavo liepą, bet dėl koronaviruso ją teko atidėti.

Vasarą vykdavusi „Prime Day“ pardavimų apimtimis artėdavo prie „Amazon“ pardavimų kalėdiniu laikotarpiu, pastebi CNN.

„Šiais metais „Prime Day“ akcija bus didesnės apimties nei kada nors anksčiau, pirmą kartą ją organizuojame ketvirtą ketvirtį ir, natūralu, ši akcija atsiduria greta dviejų kitų reikšmingų akcijų „Black Friday“ ir „Cyber Monday“, – CNN cituoja Jamilą Ghani, „Amazon Prime“ viceprezidentą.

Prasidėjus karantinui, „Amazon“ platformos pardavimai šovė į viršų daugelyje rinkų. Savo pranešime bendrovė teigia išleisianti daugiau nei 100 mln. USD naujoms akcijoms, kad padėtų mažam ir vidutiniam verslui pritraukti naujų klientų.

Antrąjį ketvirtį „Amazon“ uždirbo 5,2 mlrd. USD grynojo pelno – dvigubai daugiau nei praėjusiais metais, nepaisant to, kad 4 mlrd. USD investavo į krizės valdymą.

„Dabar trečiųjų šalių pardavimai „Amazon“ platformoje sudaro maždaug 60% fizinių produktų pardavimo, ir šie pardavimai auga greičiau nei pačios „Amazon“ mažmeninės prekybos pardavimai“, – pridūrė jis.

„Pardavimai „Amazon“ platformoje leido šimtams tūkstančių mažesnių įmonių išlaikyti ir net padidinti pardavimus, nepaisant COVID-19 krizės“, – sakoma „Amazon“ pranešime.

„Amazon“ nuolat sulaukia valdžios institucijų priekaištų dėl dominavimo rinkoje.

Liepos mėnesį įvykusiame posėdyje, kuriame įstatymų leidėjai susitiko su didžiųjų technologijų bendrovių, įskaitant „Amazon“, vadovais, demokratų kongreso narys Davidas Cicilline'as teigė, kad „Amazon“, kaip platformos operatorės ir pardavėjos, vaidmuo toje pačioje platformoje iš esmės yra antikonkurencinis.

„Šios bendrovės, tokios, kokios jos yra šiandien, turi monopolinę galią“, – pabrėžė D. Cicilinas.

Lietuvos įmonės, prekiaujančios „Amazon“ platformoje, skaičiuoja augančias apyvartas. VŽ rašė, kad paskyrų valdymo agentūros „AMZ Crew“ klientų portfelio mėnesinė apyvarta „Amazon“ platformoje karantino metu viršijo 2 mln. Eur ir pasiektas augimas tęsiasi.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Nauja realybė – kitokie renginiai arba niša viešbučiams Premium

Koronaviruso pandemija keičia renginius ir konferencijas, didžioji jų dalis persikėlė į internetą, tačiau...

Rinkodara
2020.10.21
Teismas paliko galioti vartotojų teises ginančios institucijos „Iki“ skirtą baudą 

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė pareiškėjos prekybos tinklą „Iki“ valdančios „Palink“...

Prekyba
2020.10.20
Prie Plano A jungiasi ir Lietuvos paštas 2

Pandemijos laikotarpiu išaugus elektroninei prekybai, kartu ir siuntų savitarnos terminalų populiarumui,...

Gazelė
2020.10.20
Prekybos sektoriaus TOP 1.000: aukščiausias pozicijas dalijasi didieji tinklai  Premium

Tūkstančiui didžiausių pagal pardavimus Lietuvos įmonių, kurių sąrašą kasmet sudaro „Verslo žinios“,...

Prekyba
2020.10.20
Susikirto interesai dėl „L’Occitane“ prekės ženklo Premium

Valstybinis patentų biuras atmetė UAB „Rubela“ prašymą ir tenkino Prancūzijos kosmetikos gamintojos...

Rinkodara
2020.10.20
VMI: alkoholio akcizų deklaruotos pajamos šiemet augo 9,6% 5

Deklaruotos alkoholio akcizo įplaukos šių metų sausio–rugsėjo mėnesiais siekė 275,251 mln. Eur – 9,6% daugiau...

Prekyba
2020.10.19
S. Mačiukas: darbiniu mulu už didelius pinigus ilgai nebūsi Premium 2

Jeigu bijai, kad darbuotojai gali užlipti ant galvos, visai nebūk vadovu, pataria Skirmantas Mačiukas,...

Prekyba
2020.10.19
Vėl svarstant apie karantiną IKEA suplanavo rekordinį naujų parduotuvių skaičių Premium

Atsigavus pardavimams, IKEA planuoja per metus atidaryti rekordinį skaičių naujų parduotuvių. Baldų koncerną...

Pramonė
2020.10.19
„Alibaba“ perėmė Kinijos prekybos tinklų milžinę „SunArt“ 

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ už 3,6 mlrd. USD įsigijo kontrolinį „SunArt“ akcijų...

Prekyba
2020.10.19
Rugsėjį labiausiai Lietuvoje augo „Aboutyou.lt“, Estijoje – „Membershop.ee“ Premium 1

Pagal pritraukiamus klientų srautus Baltijos šalių e. komercijos platformų reitingo pirmas dešimtukas šį...

Prekyba
2020.10.19
„Universiteto vaistinę“ valdys Vilniaus universitetas

Vyriausybė trečiadienį pritarė, jog valstybės valdoma „Universiteto vaistinė“ būtų perduota Vilniaus...

Prekyba
2020.10.18
Parduotuvės skubantiems formatas pasiteisina 2

Rekonstruotoje Vilkaviškio stotyje duris atvėrė moderni „Gulbelė Express“ parduotuvė, kurioje pirkėjai gali...

Gazelė
2020.10.18
„Nielsen“: vartojimo pokyčiai – ilgalaikiai

COVID-19 sukelta pandemija tiesiogiai palietė kas trečią namų ūkį visame pasaulyje.

Prekyba
2020.10.18
Kinai Europoje pasiūlys abonementinę automobilių naudojimo paslaugą Premium 1

Švedijos automobilių gamintoją „Volvo“ valdantis Kinijos „Zhejiang Geely Holding Group Co.“ Europoje pasiūlys...

Automobiliai
2020.10.18
Tyrimas: Kalėdos šiemet bus kitokios

20% Lietuvos gyventojų teigia, kad dėl pandemijos šių metų Kalėdos kardinaliai skirsis nuo įprastų švenčių.

Prekyba
2020.10.17
„Pigu“ konsoliduotas rezultatas: EBITDA išaugo 9,5 karto Premium 2

E. prekybos verslo lyderės Baltijos šalyse „Pigu“ grupės EBITDA 2019–2020 finansiniais metais pasiekė 2,7...

Prekyba
2020.10.17
IKEA beveik metai e. prekyboje: tai didelių iššūkių laukas  Premium 5

Vidutiniškai šiek tiek daugiau nei kas antras pirkėjas, apsilankęs IKEA e. parduotuvėje, apsiperka ir antrą...

Prekyba
2020.10.16
Kuria nišinę agentūrą prabangos prekių ženklams 3

Veiklą Lietuvoje pradeda turinio rinkodaros agentūra „Talat studio“, teiksianti komunikacijos paslaugas...

Rinkodara
2020.10.16
Importuotų ir eksportuotų prekių kainų statistika: pigo nafta, brango elektra 2

Per metus, 2020 m. rugpjūtį, palyginti su 2019 m. rugpjūčiu, eksportuotų prekių kainos sumažėjo 3,7%,...

Prekyba
2020.10.16
Mažmeninės prekybos struktūra: didieji brausis į smulkiųjų lauką  Premium 4

Keičiantis vartotojų poreikiams ir gyventojams renkantis mažesnes parduotuves arčiau namų, šiame segmente...

Prekyba
2020.10.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus