„Camelios“ valdytoja didino pelną 1,5 karto iki 13,9 mln. Eur

Publikuota: 2020-09-04
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Vaistinių tinklą „Camelia“ ir medicinos klinikas valdanti lietuviško kapitalo bendrovė „CGP Management“ pernai uždirbo 13,866 mln. Eur konsoliduoto grynojo pelno – 56,9% daugiau nei 2018 metais (8,837 mln. Eur).

Bendrovės konsoliduotos pajamos per metus augo 6% iki 214,884 mln. Eur (202,636 mln. Eur), teigiama Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.

„Didžiausią įtaką pajamų padidėjimui turėjo išaugęs medicinos įmonių paslaugų tiekimas“, – rašoma grupės metiniame pranešime.

Grupę praėjusių metų pabaigoje sudarė pagrindinė bendrovė „CGP Management“ ir jos valdomos antrinės įmonės „MediCa klinika“, „Reklamos sklaida“, „Camelia“ valdanti Nemuno vaistinė, „Kardiolita“ (valdo 85%), Latvijos „Ingen Pharma“, Ispanijos „Tajinaste Beach“ (85,28%) ir kitos.

Nemuno vaistinė pernai gavo 177,305 mln. Eur pajamų – 2,8% daugiau nei 2018 metais (172,502 mln. Eur), jos grynasis pelnas augo beveik 40% iki 9,365 mln. Eur (6,701 mln. Eur), nurodoma šios bendrovės metinėje ataskaitoje.

Kauno „CGP Management“ akcininkai yra trys Lietuvos piliečiai.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Turgaus prekiautojams Vyriausybė suteikė vilties, bet anksčiau atsidaryti neleis

Ketvirtadienį vykusiame Vyriausybės posėdyje išklausyti turgaus prekiautojų prašymai skirti jiems daugiau...

Gazelė
16:26
„Domus Pro“ elektros energija apsirūpins iš saulės elektrinės 

Vilniaus prekybos centro ir biurų komplekse „Domus Pro“ pradėjo veikti saulės elektrinė, kurios galia siekia...

Prekyba
15:41
„Lidl“ sąskaitas faktūras išrašys naujoje platformoje, „Maximos“ klientai prie kasos gali gauti e. kvitą   1

Prekybos tinklai investuoja į įvairius verslo skaitmenizavimo sprendimus. Štai „Lidl“ pristatė naują...

Prekyba
15:13
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
12:48
Žurnalistai galės neatlygintinai gauti duomenis iš valstybės registrų

Seimas priėmė Visuomenės informavimo įstatymo pataisas, kuriomis nuo liepos 1 d. nuspręsta sudaryti sąlygas...

Rinkodara
12:33
„Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą

Gėrimų platinimo ir prekybos UAB „Bennet distributors“ keičia įmonės pavadinimą į „Amber Distribution...

Rinkodara
12:08
Turgaus prekiautojai ir vėl nusivylę: dirbti dar neleidžia 1

Vyriausybei planuojant jau kitą savaitę leisti veikti prekybos centrų parduotuvėms, o uždarų turgaviečių...

Gazelė
2021.04.14
COVID-19 informavimo kampanijai skirta dar 3,3 mln. Eur 2

Informavimo kampanijai apie COVID-19 Vyriausybė trečiadienį skyrė dar 3,3 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
R. Vainienė: į prekybos centrus daugiau žmonių eis darbo dienomis  3

Vyriausybei iš esmės nutarus leisti atnaujinti visų parduotuvių veiklą, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos...

Prekyba
2021.04.14
Teismas JAV „W. P. Carey“ fondo įmonei iš „Kesko Senukų“ priteisė 0,54 mln. Eur Premium 2

Statybinių ir apdailos medžiagų bendrovė „Kesko Senukai Lithuania“ nepagrįstai nemokėjo nuomos JAV...

Statyba ir NT
2021.04.14
Tiesioginė prekyba pernai paaugo dešimtadaliu  

Lietuvos tiesioginės prekybos asociacijos (LTPA) narių mažmeniniai pardavimai praėjusiais metais išaugo...

Gazelė
2021.04.14
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
CUP siekiamybė – atsiėmimo punktų centras: nutraukiant sutartis su nuomininkais auga „Pigu“ plotas  Premium

Sostinės prekybos centras CUP dėl patogios savo vietos ir nemažų automobilių parkavimo galimybių tampa įdomus...

Prekyba
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
Konteinerių pavasaris neišaušo – atšilimo tikisi vasarą  Premium

Prognozės, kad pavasarį normalizuosis pasaulinė jūrinių konteinerių logistikos grandinė, nepasiteisino:...

Logistika
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13
„Maxima LT“ grynasis pelnas augo 168%: vadovai akcentuoja struktūrinius pokyčius Premium 17

Prekybos tinklo „Maxima LT“ bendrosios pajamos pernai sumenko 1,2%, arba 20,5 mln. Eur, ir siekė 1,69 mlrd.

Prekyba
2021.04.13
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku