„Pepco“ žvalgosi į 4.000 gyventojų turinčius miestelius  

Publikuota: 2020-08-01
„Pepco“ parduotuvė Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
„Pepco“ parduotuvė Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Aleksandras Čikaidzė, žemų kainų tinklo „Pepco“ vadovas Baltijos šalyse, interviu VŽ pasakoja, kaip per trejus metus pavyko sukurti 100-o parduotuvių tinklą, iš kurių visos dirba pelningai. Įmonės ateities plėtra grindžiama nauju „stand alone“ formatu, kuriam plėtoti 4.000 gyventojų turinčiuose miesteliuose dairomasi partnerių.

A. Čikaidzės teigimu, atidaromos parduotuvės vis mažesniuose miesteliuose, neseniai atidaryta parduotuvė Latvijos miestelyje Preiliuose, kuriuose gyvena 6.500 žmonių.

„Prieš trejus metus nesižvalgėme į tokius miestelius, o dabar matome, kad mūsų veiklos modelis veikia net ir tokiuose miestuose. Pagrindinis iššūkis yra rasti tinkamą plotą, nes dažniausiai norime būti kartu su maisto mažmenininku, bet, deja, mažuose miesteliuose maisto prekių parduotuvės yra mažiausio formato ir jos tiesiog neturi tinkamo ploto šalia. Priekasiai dažniausiai maži, iki 20–30 kv. m ploto, o patys prekybininkai – lokalūs. Taigi didžiausias iššūkis mažuose miestuose yra rasti tinkamas patalpas su pakankama erdve automobiliams statyti“, – interviu VŽ sako A. Čikaidzė.

Todėl, pasak jo, „Pepco“ nusprendė eiti kitu keliu ir sukūrė savo „stand alone“ koncepciją, kuri jau spėjo pasiteisinti Lenkijoje, kurioje iš esmės egzistuoja ta pati plėtros problema, ten dabar parduotuvės atidaromos dar mažesniuose miesteliuose.

Matyti, kad nebūtinai reikia nuomos partnerio norint sėkmingai veikti mažuose miesteliuose. Su šia koncepcija pradedamas antras plėtros etapas Baltijos regione. Planuojama, kad būtent šios koncepcijos parduotuvių atidarymų ateityje matysime daugiausia.

„Mes turime visą techninę medžiagą, reikalingą šitai koncepcijai, tad žemės savininkai, kurie niekada neturėjo nieko bendro su NT vystymu ir prisibijo tokių projektų, gauna sprendimą, kuris veikia, o mūsų technikos departamentas mielai padeda žmonėms, jeigu jie turi klausimų. Įsirašėme į savo strategiją, kad mus domina miesteliai jau nuo 4.000 gyventojų, o parduotuvių plotas gali sudaryti nuo 400 kv. m. Anksčiau kalbėdavome apie vietoves, turinčias mažiausiai 10.000 gyventojų, o parduotuvės nebūdavo mažesnės nei 550 kv. m. Dabar jau matome, kad mūsų verslo modelis gali veikti ir su kitokiomis koncepcijomis, kitokios demografinės padėties vietovėse“, – teigia A. Čikaidzė.

Visą interviu skaitykite VŽ Premium skiltyje.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Pixevia“ rankose – 1  mln. Eur investicijos

Pirmąją dirbtinio intelekto valdomą parduotuvę Europoje sukūrusi technologijų bendrovė pritraukė investicijų...

Rinkodara
09:28
Maistininkai ruošiasi antrajai bangai: atsargas kaupia pusmečiui Premium 3

Po pavasarį išmoktų karantino pamokų maisto pramonės bendrovės rengiasi antrajai koronaviruso bangai: nors...

Pramonė
05:45
M. Eglinskas: pritrauktos lėšos leis pradėti drąsią plėtrą Europoje  Premium

Mindaugas Eglinskas, Lietuvos technologijų bendrovės „Magma Solutions“, sukūrusios pirmą dirbtinio intelekto...

Prekyba
05:45
Pandemija užkariavo ir reklamą: nuo „Telios“ iki D. Katkaus Premium 1

Labiausiai įsiminusi 2020 m. pirmojo pusmečio reklama – „Telios“ klipas, trumpais ironiškais siužetais...

Rinkodara
05:45
„Teslos“ prekybos atstovai dairosi partnerių Lietuvoje  Premium 2

Autorizuotų centrų plėtrą griežtai kontroliuojančio elektromobilių gamintojo prekybos atstovai iš Lenkijos...

Automobiliai
2020.08.04
„Bayer“ pranešė apie 9,5 mlrd. eurų siekiančius nuostolius antrąjį ketvirtį

Vokietijos chemijos milžinė „Bayer“ pranešė apie 9,55 mlrd. eurų grynuosius nuostolius, patirtus antrąjį...

Prekyba
2020.08.04
„Circle K“ į degalinę Tauragėje investavo 2 mln. Eur

Degalinių tinklas „Circle K“ užbaigė didžiausią pastarųjų metų investicijų projektą Tauragėje.

Prekyba
2020.08.04
„Eurovaistinė“ pristato laikiną logotipą ir šūkį 16

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ nuo rugpjūčio pristato naują pozicionavimą: atnaujintą kainodarą lydės...

Rinkodara
2020.08.04
Įvairių skonių riešutai keičia kokybiškų užkandžių rinką Verslo tribūna

Sąlyginai nusistovėjusioje užkandžių rinkoje atsirado naujas žaidėjas, keičiantis supratimą apie tai, kuo...

Prekyba
2020.08.04
Vidinė Lietuvos naujų automobilių rinka liepą augo 16,4%  Premium 1

Oficialioji statistika rodo 7,7% mažėjusią naujų automobilių registracijos apimtį, tačiau atmetus reeksporto...

„Via Jurmala Outlet Village“ startuoja sklandžiai, „kiek tai įmanoma naujomis aplinkybėmis“  Premium

Rugpjūčio 14 d. atidaromame išparduotuvių miestelyje „Via Jurmala Outlet Village“, įsikūrusiame tarp Rygos ir...

Prekyba
2020.08.03
Buvusi „Publicum“ vadovė stojo prie Registrų centro komunikacijos vairo

Registrų centro komunikacijai nuo šio pirmadienio vadovauja Daiva Bumblytė, ligšiolinė komunikacijos...

Rinkodara
2020.08.03
S. Skvernelis apskundė knygos „Kabinetas 339“ reklamą 4

Premjeras Saulius Skvernelis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai apskundė knygos „Kabinetas 339“...

Rinkodara
2020.08.03
„Aprangos“ rezultatai: liepą pardavimai smuko tik Estijoje ir Latvijoje 1

Drabužių prekybos „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta 2020 m. liepos mėnesį sudarė 19,4 mln.

Prekyba
2020.08.03
E. prekybos šuolis apnuogino seną spragą – pelningumą Premium

COVID-19 sukėlė e. prekybos antplūdį, tačiau kartu apnuogino ir esminę spragą – vis dar pernelyg dideles...

Prekyba
2020.08.03
Nuomos kompensacijų tvarka, kurios negali paaiškinti net teisininkai, gali būti keičiama Premium

Įmonėms, kurios per karantiną veiklos nevykdė, bet negali gauti nuomos mokesčio kompensacijos, nes pagal...

Gazelė
2020.08.03
Kur Europoje mažiausiai ir daugiausiai apmokestinami stiprieji gėrimai  9

Visos ES valstybės narės akcizo mokesčiu apmokestina alkoholinius gėrimus, o mokestis gula į galutinę prekės...

Finansai
2020.08.02
Koronavirusas nustatytas „Barboros“ ir „Maximos“ darbuotojoms

Koronavirusas nustatytas vienai „Barboros“ ir vienai „Maximos“ darbuotojoms.

Prekyba
2020.08.02
Dauguma prievolei dėvėti kaukes pakluso, bet yra ir nubaustų

Savaitgalį, įsigaliojus prievolei viešajame transporte, prekybos bei laisvalaikio ir pramogų vietose dėvėti...

Prekyba
2020.08.02
Nauji vėjai atneša saikingą vartojimą, skatina dalijimosi ekonomiką   1

Žemės planeta tėra viena, tačiau iki 2050 m. pasaulio vartojimas bus tokio masto, tarsi jos būtų trys.

Prekyba
2020.08.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus