Mėnuo po karantino: dalis pirkėjų įpročių išliko

Publikuota: 2020-07-18
„Maxima“ parduotuvė Mindaugo g. Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
„Maxima“ parduotuvė Mindaugo g. Vilniuje. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Praėjo mėnuo nuo oficialios karantino pabaigos. Kai kurie per karantiną atsiradę vartojimo įpročiai praėjus niekur nedingo, rodo prekybos tinklo „Maxima“ duomenys.

Ernesta Dapkienė, „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė, sako, kad žmonės net ir po karantino planuoja savo apsipirkimus, todėl parduotuvėse vis dar lankosi rečiau nei iki karantino paskelbimo.

„Karantino metu pirkėjai įprato planuoti savo apsipirkimus, tai reiškia, kad parduotuvėse lankėsi rečiau, bet pirko didesniais kiekiais. Kadangi buvo apsiperkama rečiau, sumažėjo jau paruoštų kulinarinių ir konditerinių gaminių pardavimai – pirkėjai daugiau gamino namuose patys, o apsipirkdami įsigydavo įvairesnių maisto gamybai ingredientų, pavyzdžiui, itin išaugo mielių ir kepimo miltelių pardavimai“, – vardija E. Dapkienė.

Pagal pardavimus nuo vasaros pradžios sparčiausiai šiuo metu auga ledų, aprangos, grilio ir laisvalaikio prekių pardavimai.

Pandemijos metu pirkėjų taip pat buvo prašoma laikytis saugaus atstumo tiek apsiperkant, tiek atsiskaitant už prekes. Nemaža dalis pirkėjų per karantino laikotarpį įprato atsiskaityti kortelėmis.

„Atsiskaitymų kortelėmis ir kitomis elektroninėmis priemonėmis dalis auga kasmet. Pasibaigus karantinui, atsiskaitymų ne grynaisiais dalis auga toliau, tik jau lėčiau. Liepą ne grynaisiais atsiskaitančių pirkėjų dalis siekia 43%“, – teigia E. Dapkienė.

Kita tendencija – karantino metu labiau išpopuliarėjo ir savitarnos kasos.

„Karantino metu atsiskaitymai parduotuvėse, kuriose įrengtos savitarnos kasos, per jas sudarė daugiau nei 47%, t.y. išaugo apie 9 proc. punktus. Tačiau stebint pirmųjų liepos savaičių rezultatus akivaizdu, kad augimas nelėtėja – žmonės tikrai įprato pirkti savitarnos kasose. Taigi, gal net šiemet pasieksime, kad kas antras pirkėjas atėjęs į mūsų parduotuvę su savitarnos kasomis pasirinktų būtent jas“, – pastebi E. Dapkienė.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Kakė Makė“ išsaugojo teisę į tarptautinį vardą

Lietuviškų vaikams skirtų personažų prekės ženklas „Kakė Makė“, už Lietuvos sienų pažįstamas kaip „Nelly...

Rinkodara
12:29
Vaistinių kova dėl vartotojų aštrėja: tinklai stiprina pozicijas e. prekyboje Premium

Vaistinių tinklai stiebiasi į viršų: bendros šio segmento pajamos 2019 m. išaugo 14%, šį sausį–gegužę...

Prekyba
09:01
Prie Vakarinio aplinkkelio į parduotuves nuomai investuoja 4 mln. Eur Premium 3

Vilniuje Ukmergės ir Mykolo Lietuvio gatvių sankryžoje, prie sankirtos su Vakariniu aplinkkeliu, planuojama...

Žurnalas „Žmonės“ žengia į mokamą e. prenumeratą 1

Nuo šiol galima prenumeruoti ne tik popierinę, bet ir elektroninę gyvenimo būdo žurnalo „Žmonės“ versiją.

Rinkodara
2020.08.11
Liepos vidutinė metinė infliacija pagal SVKI – 1,7% 1

Vidutinė metinė infliacija Lietuvoje, apskaičiuota pagal su kitomis Europos Sąjungos šalimis suderintą...

Prekyba
2020.08.11
Reklamos technologijų startuolis „RedTrack“ pritraukė beveik 0,5 mln. Eur investiciją Premium

Ukrainiečio Vlado Zhovtenko Lietuvoje vystomas startuolis „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“),...

Technologijos
2020.08.11
Nepaisant pandemijos, „Unideco“ skaičiuoja didesnius pusmečio rezultatus

Nepaisant apribojimų karantino metu, namų apdailos centras „Unideco“ pirmąjį šių metų pusmetį užbaigė su...

Prekyba
2020.08.11
Nesėkmės istorijos: koks velnias nešė į tą e. prekybą Premium 3

Per karantiną daugeliui prekybininkų vienintelė išeitis buvo žaibiškai persikelti į internetą. Tačiau vien...

Gazelė
2020.08.11
Didžiausi reklamdaviai pasaulyje ir Lietuvoje: nuotaikos skirtingos Premium

Pasaulį užklupus koronaviruso krizei, daugelio prekių ženklų pirmoji reakcija buvo stabdyti rinkodaros...

Rinkodara
2020.08.10
Naujas burtažodis keičia pakuočių gamybos taisykles Premium

Pakuočių gamintojai taikosi prie naujų tendencijų – madas diktuoja ne tik besiplečianti elektroninė prekyba,...

Pramonė
2020.08.10
Prekių ženklas „Plombir“ atšaldė Europą Premium

Vokietijos įmonė „Dovgan GmbH“, kelių žodinių ir vaizdinių prekių ženklų, kuriuose naudojamas žymuo...

Rinkodara
2020.08.10
COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją 2

COVID-19 pandemija gerokai pakeitė statistinį pirkėją: krizės akivaizdoje pirkėjai atsigręžia į elektroninę...

Rinkodara
2020.08.09
„Kesko Senukai“ pradeda prekiauti knygomis 2

Statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“, atsižvelgdamas į pasikeitusius...

Prekyba
2020.08.08
Teismas: už Šiaulių „Akropolio“ iškabą miestas pinigų negaus 1

Šiaulių prekybos centro „Akropolis“ valdytoja per 10 metų savivaldybei neprivalės sumokėti 64.800 Eur už...

Rinkodara
2020.08.07
„Vinted“ metiniai rezultatai: kartais didėjo ir pardavimai, ir nuostoliai Premium 19

Pirmojo Lietuvoje vienaragio – internetinės naudotų drabužių mainų ir prekybos platformos „Vinted“ pardavimų...

Prekyba
2020.08.07
Estijos naujų automobilių rinka atsigauna po pandemijos 

Praėjusį mėnesį šalies naujų automobilių rinka, palyginti su 2019-ųjų liepa, mažėjo 17,2%, tačiau palyginti...

„Telia“ pasirinko dar vienus kūrybinius partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuvos“ skelbtą taktinės kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra...

Rinkodara
2020.08.07
Keičiasi „Panoramos“ rinkodaros vadovė 7

Prekybos centro „Panorama“ rinkodaros vadovės pareigas pradeda eiti Kristina Aleknienė. Ji keičia Vilmą...

Rinkodara
2020.08.07
Viešinimo konkursų laimėtojai: nuo „vip communications“, „Fabulos“ iki „Carat“ Premium

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06
Viešinimo paslaugų pirkimo lyderiai – Kaunas, oro uostai ir Lietuvos paštas 1

2011–2018 m. labiausiai viešuosiuose pirkimuose sekėsi komunikacijos paslaugų agentūrai „vip communications“...

Rinkodara
2020.08.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus