E. parduotuvių spurtas: „Barbora“ ir „Rimi“ plečiasi regionuose

Publikuota: 2020-07-07
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ prekes mažesniuose miestuose pristatys naujasis partneris – startuolis „Ziticity“. Plėtrą tęsia ir e. parduotuvė „Rimi.lt“, nuo šios savaitės prekes į namus pristatanti didesnėse Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos miestų teritorijose, taip pat – Palangoje.

Ieškodama galimybių augti regionuose, „Barbora“ priėmė sprendimą dirbti su partneriu, prekių pristatymo į namus paslaugą teikiančiu startuoliu „Ziticity“. Panevėžio, Šiaulių, Alytaus, Marijampolės ir Druskininkų miestuose dalis jų kurjerių išvežios vien tik „Barbora Express“ užsakymus, praneša „Barbora“.

Įmonė pažymi, kad savo transporto parko išplėtimas kituose miestuose reikalauja didelių investicijų, kurias šiuo metu siekiama nukreipti į paslaugų gerinimą ir naujų sprendimų diegimą.

Pavasarį plėtrą į visas apskritis įgyvendinusi ir 38-iuose mažesniuose miestuose ir miesteliuose paslaugą „Barbora Express“ pristačiusi e. parduotuvė „Barbora“ siekia stiprinti pozicijas regionuose. Prie aptarnaujamų regionų prisidėjo Šiauliai, Panevėžys, Alytus, Marijampolė ir Druskininkai. Balandį atidarytos 39 „Barbora Express“ pirkinių atsiėmimo stotelės regionuose.

nuotrauka::1nocrop

„Atsižvelgdami į mažesnių miestų gyventojų poreikius, keitėme ir pačią „Barbora Express“ paslaugą. Paspartinę procesus, pasiekėme, kad prekės būtų suruošiamos per valandą. Taip pat sudarėme galimybę užsakymus pateikti mobiliojoje aplikacijoje. Prasidėjus vasarai „Barbora Express“ paslauga naudojasi ir didmiesčių gyventojai, vykdami prie ežerų ar į pajūrio kurortus. Išvykdami iš namų, užsako prekes su atsiėmimu, pavyzdžiui, Utenos, Zarasų ar Palangos „Barbora Express“ stotelėse ir pakeliui jas pasiima“, — pranešime spaudai cituojamas Andrius Mikalauskas, „Barboros“.

Laimonas Noreika, „Ziticity“ vadovas ir vienas įkūrėjų, pažymi, kad mažesniuose miestuose šiuo metu yra didelė darbuotojų pasiūla. Karantino metu smukus taksi ir pavežėjimo paslaugų paklausai, vairuotojai pradėjo ieškoti alternatyvų.

Plečiasi ir „Rimi“

Nuo liepos 7 d. apsipirkti „Rimi“ e. parduotuvėje siūloma šiaurinių Vilniaus  teritorijų – Avižienių, Klevinės, Bendorėlių, Riešės, Didžiųjų Gulbinų gyventojams. Kaune prekių pristatymo į namus teritoriją „Rimi“ išplėtė, įtraukdama pietines miesto dalis – Aleksotą, Rokus ir šalia esančias teritorijas.

Klaipėdoje „Rimi.lt“ pristatymo į namus teritorija išplėsta miesto šiaurinėje ir dalyje Klaipėdos rajono, apimant Luizę, Klipščius, Tauralaukį, Melragę, Girulius ir Karklę. Užsisakyti pristatymo į namus paslaugą ir gauti internetu įsigytas prekes nurodytu adresu nuo šio antradienio taip pat gali pirkėjai Palangoje.

Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje bei Šiauliuose e. parduotuvės „Rimi.lt“ pirkėjai, suformavę minimalų – 10 Eur pirkinių krepšelį, gali rinktis ne tik prekių pristatymą į namus, bet ir, nelaukiant kurjerio, atsiimti jas patogiu laiku prekybos tinklo parduotuvėse ar šalia jų įrengtuose prekių atsiėmimo punktuose. Vilniuje jie atidaryti prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“, „Rimi“ prekybos centre Kedrų gatvėje bei prekybos slėnyje „Nordika“, Kaune – prekybos ir laisvalaikio centre „Mega“ bei pirkinių centre „Savas“, Klaipėdoje – prekybos centruose „Taikos 64“ ir „Molas“, Šiauliuose – prekybos centre „Saulės miestas“ ir Šiaulių Dainų rajone esančiame prekybos centre „Rimi“. Vilniuje e. parduotuvės pirkėjai taip pat gali įsigytas prekes atsiimti neišlipant iš automobilio „Rimi Drive“ atsiėmimo punkte, veikiančiame šalia Šiaurės miestelio „Rimi“. 

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Biedronka“ „stipriai prieštarauja“ dėl gautos 26 mln. Eur baudos

Lenkijos prekybos tinklas „Biedronka“, kurio pagrindinė akcininkė yra įmonė „Jeronimo Martins Polska“,...

Prekyba
2020.08.13
Lietuvos žurnalistai reiškia paramą persekiojamiems kolegoms Baltarusijoje

Lietuvos žiniasklaidos priemonių vadovai ketvirtadienį išreiškė solidarumą Baltarusijoje persekiojamiems...

Rinkodara
2020.08.13
„Maxima“ atidarė pirmą parduotuvę Šventojoje

Ketvirtadienį Šventojoje atidaryta 582 kv. m. ploto „Maximos“ parduotuvė, į kurią investuota daugiau kaip 1,6...

Prekyba
2020.08.13
„Telegram“ platformoje – LRT naujienos anglų ir rusų kalbomis

Pranešimų programėlėje „Telegram“ pradeda veikti LRT paskyra. Joje bus skelbiamos „Lrt.lt“ portale...

Rinkodara
2020.08.13
Draudžiami susitarimai: aiškesnis atleidimas nuo baudų Premium

Konkurencijos taryba priėmė du nutarimus, kuriais yra atnaujintos draudžiamų susitarimų dalyvių atleidimo nuo...

Prekyba
2020.08.13
„Iki“ pasiūlė internetu apsipirkti šiauliečiams ir panevėžiečiams 

Užsisakyti prekes į namus iš prekybos tinklo „Iki“ asortimento per maisto pristatymo programėlę „LastMile“...

Prekyba
2020.08.13
„Paysera“ tapo oficialiu „Shopify“ mokėjimų operatoriumi 

„Shopify“, vienoje populiariausių pasaulyje e. prekybos platformų, kurią naudoja ir lietuviškos e.

Prekyba
2020.08.13
Vietoje SEB skyriaus Europos aikštėje – „Rimi“ parduotuvė 2

Vietoje SEB banko skyriaus Vilniaus Europos aikštėje turėtų įsikurti prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvė,...

Prekyba
2020.08.13
Nukarpomas konkurencinis pranašumas

Nemaža dalis Lietuvos įmonių pakliuvo į savotiškus spąstus – kai kurios prekinio kredito draudimo bendrovės...

Finansai
2020.08.13
Kerta per 650 įmonių kreditų limitus. Statybų verslas – smaigalyje Premium 4

Prekinio kredito draudimo bendrovėms apkarpius kredito limitus ir numatant tolesnius paslaugų teikimo...

Finansai
2020.08.13
Pandemijos poveikis keičia „Uber“ veiklos akcentus  Premium

Apie antrąjį šių metų ketvirtį 73% sumažėjusį metinį užsakymų skaičių pranešusi JAV dalijimosi platforma...

„Ozas“ gavo tarptautinį COVID-19 saugumo sertifikatą 1

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pirmasis Baltijos šalyse gavo tarptautinį „COVID-19 compliant“...

Prekyba
2020.08.12
„15min“ įsigijo renginių prekių ženklą „Studfestas“

Žiniasklaidos bendrovė „15min“ įsigijo jaunimo karjeros renginių prekių ženklą „Studfestas“. Sandorio suma...

Rinkodara
2020.08.12
„Kakė Makė“ išsaugojo teisę į tarptautinį vardą

Lietuviškų vaikams skirtų personažų prekės ženklas „Kakė Makė“, už Lietuvos sienų pažįstamas kaip „Nelly...

Rinkodara
2020.08.12
Vaistinių kova dėl vartotojų aštrėja: tinklai stiprina pozicijas e. prekyboje Premium

Vaistinių tinklai stiebiasi į viršų: bendros šio segmento pajamos 2019 m. išaugo 14%, šį sausį–gegužę...

Prekyba
2020.08.12
Prie Vakarinio aplinkkelio į parduotuves nuomai investuoja 4 mln. Eur Premium 4

Vilniuje Ukmergės ir Mykolo Lietuvio gatvių sankryžoje, prie sankirtos su Vakariniu aplinkkeliu, planuojama...

Statyba ir NT
2020.08.12
Žurnalas „Žmonės“ žengia į mokamą e. prenumeratą 2

Nuo šiol galima prenumeruoti ne tik popierinę, bet ir elektroninę gyvenimo būdo žurnalo „Žmonės“ versiją.

Rinkodara
2020.08.11
Liepos vidutinė metinė infliacija pagal SVKI – 1,7% 1

Vidutinė metinė infliacija Lietuvoje, apskaičiuota pagal su kitomis Europos Sąjungos šalimis suderintą...

Prekyba
2020.08.11
Reklamos technologijų startuolis „RedTrack“ pritraukė beveik 0,5 mln. Eur investiciją Premium

Ukrainiečio Vlado Zhovtenko Lietuvoje vystomas startuolis „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“),...

Technologijos
2020.08.11
Nepaisant pandemijos, „Unideco“ skaičiuoja didesnius pusmečio rezultatus

Nepaisant apribojimų karantino metu, namų apdailos centras „Unideco“ pirmąjį šių metų pusmetį užbaigė su...

Prekyba
2020.08.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus