Ko trūksta lietuviškiems e. verslams

Publikuota: 2020-05-24
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

E. komercijos platformoms koronaviruso pandemija atvėrė galimybes plačiam šuoliui į viršų, tolesnė sėkmė – jų pačių rankose.

„Dabar tas momentas, kai e. komercijoje įvyko stiprus pokytis, ir jei verslams, sugebėjusiems pritraukti naujų klientų, pavyks juos išlaikyti, jie gerokai sustiprins savo pozicijas. Jei klientas bus patenkintas paslauga, produktu, jis ir nebegrįš į fizinę parduotuvę. Agentūroje juokaujame, kad koronavirusas penkeriais metais pagreitino e. komercijos šuolį“, – VŽ teigia Deividas Mikočionis, JAV e. komercijos ir reklamos agentūros „Sugatan“ rinkodaros strategas.

nuotrauka::1left

Jis skaičiuoja, kad per koronaviruso pandemiją beveik su visais savo klientais pardavimų apimtį išaugino 2–3 kartus.

Paklaustas, kaip susitvarkė su staiga į viršų šovusiais pardavimais, pašnekovas pabrėžia, kad yra įpratę augti ekstremaliomis sąlygomis, kai vos spėjama gaminti, pakuoti, vežti ir t. t.

„JAV dažnai e. komercijoje būna keli pikai, kai apimtis išauga kelis kartus. Kartais viena gera reklama, virusinis klipas „išsprogdina“ turimus pajėgumus“, – teigia D. Mikočionis.

Tokiais atvejais privalu greitai reaguoti, samdyti papildomų žmonių ir pan.

„Ko trūksta lietuviškiems e. verslams? Labiausiai turbūt pasitikėjimo, kad jie gali augti greitai, tvirtų ambicijų, kad gali peržengti Baltijos šalių rinkas. Gerai, kad matome vienetinių gerųjų pavyzdžių, kaip kad „Vinted“. Jei verslas koncentruosis tik savo šalies rinkoje, nebandys žengti į JAV ar bent Europos rinkas – labai greitai atsitrenks į mažos rinkos su žemomis maržomis lubas“, – akcentuoja D. Mikočionis.

Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
R. Karbauskis paprašė LRT tarybą pasiaiškinti dėl per didelių atlyginimų 

Seimo Kultūros komiteto pirmininkas Ramūnas Karbauskis kreipėsi į Lietuvos radijo ir televizijos (LRT)...

Rinkodara
14:10
Naujas siūlymas į taromatus priimti daugiau pakuočių

Seime vėl gaivinama idėja į taromatų sistemą įtraukti daugiau pakuočių. Prekybininkų atstovai įspėja, kad šie...

Prekyba
14:28
E. parduotuvių spurtas: „Barbora“ ir „Rimi“ plečiasi regionuose

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ prekes mažesniuose miestuose pristatys naujasis...

Prekyba
13:45
Eurostatas: metinis prekybos augimas gegužę Lietuvoje – didžiausias Baltijos šalyse 

Per metus – gegužę, palyginti su praėjusių metų geguže, mažmeninė prekyba Lietuvoje augo 0,9%, Latvijoje...

Prekyba
12:38
Lietuva pagerino sąlygas „Tax free“ pirkėjams

Nuo liepos turistams apsipirkti mūsų šalyje tapo patraukliau, nes Lietuva sumažino minimalią sumą, už kurią...

Paslaugos
11:30
„Zoom nuovargis“ veja atgal į biurus Verslo tribūna 6

Koronaviruso infekcija parodė, kad net didžiausios įmonės gali sėkmingai dirbti nuotoliniu būdu. Įsirengę...

Prekyba
06:00
Italijos maisto prekių tinklai: lyderė „Conad“ investuoja, „Lidl“ plečiasi  Premium

Italijos mažmeninės prekybos tinklas „Conad“, turintis didžiausią rinkos dalį greitojo vartojimo prekių...

Prekyba
05:45
Milijardierius B. Arnault mano, kad prabangos sektorius atsigaus dar šiais metais  1

Prabangos prekių konglomerato LVMH valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Bernardas Arnaultas...

Prekyba
2020.07.06
Po karantino daugiau nei pusė gyventojų pakeitė įpročius 5

Pasibaigus karantinui, šalies gyventojai labiausiai skuba atkurti socialinį gyvenimą: gyvai susitikti su...

Rinkodara
2020.07.05
Per birželį valstybė suteikė 1,39 mln. Eur nuomos subsidijų

Per birželį suteikta 1,39 mln. Eur nuomos subsidijų, BNS informavo paramą administruojanti „Invega“.

Statyba ir NT
2020.07.03
„Lietuvos geležinkeliai“ virsta LTG, keičiasi grupės įmonių prekės ženklai 26

„Lietuvos geležinkeliai“ keičia visų grupės įmonių prekės ženklus ir pagrindinės įmonės logotipą. „Lietuvos...

Vokietijos vartotojai po karantino pinigines atvėrė rekordiškai plačiai

Vokietijos vartotojai gegužę, pasibaigus karantinui, suskubo plačiai atidaryti savo pingines: mažmeninės...

Prekyba
2020.07.02
Dizaino agentūra „Critical“ turi naują vadovą

Prekių ženklų ir paslaugų dizaino agentūros „Critical“ vadovu tapo vienas jos įkūrėjų, Lietuvos dizaino...

Rinkodara
2020.07.02
Naujų automobilių rinka grįžta į prieškrizinį lygį  Premium

Birželį vidinėje rinkoje likus 2.285 naujiems automobiliams, matomas 22% metinis nuosmukis, tačiau bendra...

Automobiliai
2020.07.02
„Maximos“ įmonei pavyko atsikovoti teises į sklypą Vilniaus Žirmūnuose  Premium

Lietuvos apeliacinis teismas panaikino žemesnės instancijos sprendimą ir atmetė prokurorų ieškinį, kuriame...

Statyba ir NT
2020.07.02
Reputacijos laurai: IKEA, „Thermo Fisher“, „Lidl“ ir „Camelia“ Premium 2

Geriausios reputacijos titulą šiemet pelnė IKEA, nuomonės lyderių akyse – „Thermo Fisher Scientific“,...

Rinkodara
2020.07.01
Lietuvoje užblokuotas rekordinis piratinių svetainių skaičius 11

Lietuvos radijo ir televizijos komisija užblokavo 29-ias nelegaliai autorių teisėmis saugomą turinį...

Rinkodara
2020.07.01
„Sapore d‘Italia“ patirtis: „Akropolyje“ atidarė parduotuvę dėl užsienio klientų ir jų neteko – bet laikinai Premium

Kai naujai atidarytą parduotuvę po mėnesio „ištinka“ karantinas, visi plėtros planai lieka sujaukti. Tačiau...

Gazelė
2020.07.01
„Aprangos“ grupė skaičiuoja kuklesnius pusmečio rezultatus 1

„Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) antrąjį šių metų ketvirtį sudarė 40,9 mln. Eur ir...

Prekyba
2020.07.01
„Bonum Publicum“ virsta į „SB draudimą“

Šiaulių banko valdoma gyvybės draudimo bendrovė „Bonum Publicum“ nuo liepos 1 d. keičia pavadinimą į „SB...

Rinkos
2020.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus