Pradeda veikti „Rimi Drive“ 

Publikuota: 2020-03-30
Įmonės nuotr.
svg svg
Įmonės nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi Lietuva“ prie Vilniuje, Šiaurės miestelyje, esančios parduotuvės atidarė internetu įsigytų prekių atsiėmimo vietą „Rimi Drive“. Užsakytas prekes pirkėjai atsiima be jokio kontakto su parduotuvės personalu. 

Prekių atsiėmimo vieta įrengta pagal „Rimi“ savininkės, Šiaurės Europos regione pirmaujančios mažmeninės prekybos kompanijos ICA ir kitus geriausius tarptautinius pavyzdžius, teigiama bendrovės pranešime.

„Nuo dienos, kai paskelbėme, jog elektroninė parduotuvė jau veikia ir yra atverta visiems, jos lankytojų skaičius išaugo dešimtimis kartų, o pirkėjų – apie tris kartus. Stengdamiesi juos kaip įmanoma kokybiškai aptarnauti, tuo pačiu intensyviai dirbome, kad anksčiau nei planuota baigtume ir naujos elektroninėje parduotuvėje užsakytų prekių atsiėmimo vietos įrengimą“, – sako Vaidas Lukoševičius, „Rimi Lietuva“ e. komercijos formato direktorius.

Klientui atvykus į „Rimi Drive“, sistema automatiškai atpažins pirkėją pagal automobilio numerį. Jei dėl kokių nors trikdžių, pavyzdžiui, nešvarių automobilių numerių, jų atpažinti nepavyksta, pirkėjui, trumpai stabtelėjus prie terminalo, reikės suvesti savo užsakymo PIN kodą ir parduotuvės darbuotojai iš karto gaus pranešimą, kad klientas atvyko. Sustojus po stogu įrengtoje prekių atsiėmimo vietoje, lipti iš automobilio nereikės – prekes atneš ir tiesiai į automobilio bagažinę ar ant galinės sėdinės padės „Rimi“ darbuotojas. Jo teigimu, toks apsipirkimo būdas šiuo karantino laikotarpiu užtikrina būtiną saugumą, nes vyksta be jokio tiesioginio kontakto su darbuotojais.

„Planavome, kad būtent „Rimi Drive“ pristatymas ir bus mūsų elektroninės parduotuvės atidarymo ašis. Vis tik, kaip ir pačią „Rimi.lt“, taip ir šį prekių atsiėmimo būdą vilniečiams atveriame anksčiau nei planavome. Taip vykdome vieną dviejų svarbiausių „Rimi“ misijų šiuo laikotarpiu – užtikriname būtinų prekių prieinamumą gyventojams“, – sako V. Lukoševičius.

Kartu su „Rimi Drive“ atidarymu, didinamas ir „Rimi“ elektroninės parduotuvės prekių surinkimo ir išvežimo vietų skaičius. Nuo šiol prekės elektroninės parduotuvės pirkėjams  bus surenkamos ir „Rimi“ parduotuvėje, esančioje Šiaurės miestelyje.

VŽ rašė, kad žvelgdama į šalyje paskelbtą ekstremalią padėtį ir reaguodama į Vilniaus miesto valdžios sprendimus, „Rimi Lietuva“, anksčiau nei planavo, pradeda elektroninę prekybą.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Po karantino daugiau nei pusė gyventojų pakeitė įpročius 4

Pasibaigus karantinui, šalies gyventojai labiausiai skuba atkurti socialinį gyvenimą: gyvai susitikti su...

Rinkodara
2020.07.05
Per birželį valstybė suteikė 1,39 mln. Eur nuomos subsidijų

Per birželį suteikta 1,39 mln. Eur nuomos subsidijų, BNS informavo paramą administruojanti „Invega“.

Statyba ir NT
2020.07.03
„Lietuvos geležinkeliai“ virsta LTG, keičiasi grupės įmonių prekės ženklai 26

„Lietuvos geležinkeliai“ keičia visų grupės įmonių prekės ženklus ir pagrindinės įmonės logotipą. „Lietuvos...

Vokietijos vartotojai po karantino pinigines atvėrė rekordiškai plačiai

Vokietijos vartotojai gegužę, pasibaigus karantinui, suskubo plačiai atidaryti savo pingines: mažmeninės...

Prekyba
2020.07.02
Dizaino agentūra „Critical“ turi naują vadovą

Prekių ženklų ir paslaugų dizaino agentūros „Critical“ vadovu tapo vienas jos įkūrėjų, Lietuvos dizaino...

Rinkodara
2020.07.02
Naujų automobilių rinka grįžta į prieškrizinį lygį  Premium

Birželį vidinėje rinkoje likus 2.285 naujiems automobiliams, matomas 22% metinis nuosmukis, tačiau bendra...

Automobiliai
2020.07.02
„Maximos“ įmonei pavyko atsikovoti teises į sklypą Vilniaus Žirmūnuose  Premium

Lietuvos apeliacinis teismas panaikino žemesnės instancijos sprendimą ir atmetė prokurorų ieškinį, kuriame...

Statyba ir NT
2020.07.02
Reputacijos laurai: IKEA, „Thermo Fisher“, „Lidl“ ir „Camelia“ Premium 2

Geriausios reputacijos titulą šiemet pelnė IKEA, nuomonės lyderių akyse – „Thermo Fisher Scientific“,...

Rinkodara
2020.07.01
Lietuvoje užblokuotas rekordinis piratinių svetainių skaičius 9

Lietuvos radijo ir televizijos komisija užblokavo 29-ias nelegaliai autorių teisėmis saugomą turinį...

Rinkodara
2020.07.01
„Sapore d‘Italia“ patirtis: „Akropolyje“ atidarė parduotuvę dėl užsienio klientų ir jų neteko – bet laikinai Premium

Kai naujai atidarytą parduotuvę po mėnesio „ištinka“ karantinas, visi plėtros planai lieka sujaukti. Tačiau...

Gazelė
2020.07.01
„Aprangos“ grupė skaičiuoja kuklesnius pusmečio rezultatus

„Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta (su PVM) antrąjį šių metų ketvirtį sudarė 40,9 mln. Eur ir...

Prekyba
2020.07.01
„Bonum Publicum“ virsta į „SB draudimą“

Šiaulių banko valdoma gyvybės draudimo bendrovė „Bonum Publicum“ nuo liepos 1 d. keičia pavadinimą į „SB...

Rinkos
2020.07.01
Seime skinasi kelią valstybinės vaistinės, paskutinis balsavimas – rudenį 1

Seimas po svarstymo pritarė Farmacijos įstatymo pataisoms, kurios įteisina valstybines vaistines. Už pataisas...

Prekyba
2020.06.30
Seimas į paplūdimius grąžino silpną alkoholį 4

Seimas kelių balsų persvara pritarė grupės parlamentarų siūlymui sušvelninti prekybą silpnu alkoholiu. Nuo...

Prekyba
2020.06.30
„Amazon“ antrus metus iš eilės – vertingiausias ženklas pasaulyje

„Amazon“ antrus metus iš eilės tituluojamas vertingiausiu pasaulio prekių ženklu, antrojoje pozicijoje...

Rinkodara
2020.06.30
Šiemetiniuose „Norfos mažmenos“ planuose – 15 mln. Eur investicijų

Šiemet „Norfos mažmena“ planuoja atidaryti 10 naujų ir atnaujintų prekybos centrų, į kuriuos ketina...

Prekyba
2020.06.30
Reklamos užsakovų boikotas „Facebook“ įgauna pagreitį 3

Vis daugiau didžiųjų pasaulinių prekių ženklų jungiasi prie reklamos boikoto socialiniame tinkle „Facebook“.

Rinkodara
2020.06.29
„Luminor“ komunikacijos vadove tapo I. Baltrušaitienė 5

Indrė Baltrušaitienė, neseniai pasitraukusi iš prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės pareigų, tokias...

Rinkodara
2020.06.29
E. parduotuves atrado net mėsininkai ar bitininkai 

Per karantiną stipriai suintensyvėjo e. prekyba: kai kurios įmonės e. parduotuvę susikūrė vos per kelias...

Gazelė
2020.06.29
M. Velykis palieka reklamos agentūrą „TRUTH.“ 2

Reklamos agentūrą „TRUTH.“ (buvusi „McCann Vilnius“) palieka jos ilgametis kūrybos vadovas Mantas Velykis.

Rinkodara
2020.06.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus