„Paysera“: e. parduotuvių per karantiną atidaryta 30% daugiau

Publikuota: 2020-03-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Šalyje paskelbtas karantinas daugelį įmonių privertė pergalvoti savo verslo modelius, didelė dalis persiorientavo į elektroninę prekybą.

Vytenis Morkūnas, mokėjimų bendrovės „Paysera LT“ generalinis direktorius, pažymi, kad per pirmąsias karantino savaites buvo atidaryta 30% daugiau elektroninių parduotuvių nei įprastai, o jų pardavimai pastarosiomis savaitėmis išaugo apie 1,5 karto.

„Klausimų apie „Payseros“ įskiepio įsidiegimą savo elektroninėje parduotuvėje sulaukiame kelis kartus daugiau nei prieš karantino laikotarpį“, – išplatintame pranešime teigia V. Morkūnas.

Bendrovė skaičiuoja, kad jos paslaugomis, siūlydamos skirtingus atsiskaitymo būdus, naudojasi apie 90% Lietuvos e. parduotuvių.

Maždaug trečdalis e. parduotuvių naudojasi „Payseros“ sukurtais įmokų surinkimo įskiepiais turinio valdymo sistemoms ir elektroninių parduotuvių kūrimo platformoms.

„Payseros“ klientų aptarnavimo centras pastebi tendencijas, jog didelė dalis naujų internetinių parduotuvių koncentruojasi į higienos prekių pardavimus bei prekių pristatymą į namus.

„Nors situacija šalyje ir pasaulyje tikrai sudėtinga, viliamės, kad viskam pasibaigus, verslų įsitvirtinimas elektroninėje erdvėje išliks ir greitai pakels ekonomiką į buvusias vėžes. Prisitaikymas elektroninėje erdvėje yra įdirbis, kuris verslininkams pravers visą gyvenimą“, – kalba V. Morkūnas.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
18:49
Konteinerių pavasaris neišaušo – atšilimo tikisi vasarą  Premium

Prognozės, kad pavasarį normalizuosis pasaulinė jūrinių konteinerių logistikos grandinė, nepasiteisino:...

Logistika
15:44
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
10:50
„Maxima LT“ grynasis pelnas augo 168%: vadovai akcentuoja struktūrinius pokyčius Premium 16

Prekybos tinklo „Maxima LT“ bendrosios pajamos pernai sumenko 1,2%, arba 20,5 mln. Eur, ir siekė 1,69 mlrd.

Prekyba
05:45
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12
PC „Europa“ kaimynystėje kilęs gaisras užgesintas

Vilniaus prekybos centro „Europa“ kaimynystėje įsikūrusiame verslo centre pirmadienį kilęs gaisras...

Prekyba
2021.04.12
„Pigu.lt“ komandoje – buvusi TV3 komunikacijos vadovė

Prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungia Asta Brazaitienė, kuri eis korporatyvinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.04.12
„PR Impact Awards“ dalyvių kampanijas vertins ir „Mediaskopas“

Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo komunikacijos konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir...

Rinkodara
2021.04.12
„co:agency“ ir „Relevant“ pernai skaičiavo augimą

Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2021.04.12
„Alibaba“ akcijos pabrango įmonei pareiškus, kad bauda neturės įtakos veiklai

Kinijos „Alibaba“ akcijos pirmadienį pabrango 9%, kai elektroninės prekybos milžinė nuramino investuotojus,...

Rinkos
2021.04.12
Infliacija pagal SVKI sudarė 0,6% 

Pagal su kitomis Europos Sąjungos (ES) valstybėmis narėmis metodologiškai suderintą vartotojų kainų indeksą...

Prekyba
2021.04.12
„Rimi“ Klaipėdoje įsigijęs „Prosperus“ fondas toliau žvalgosi pirkinių Premium 3

Investicijų bendrovės „Investicijų valdymas Prosperus“ įmonė įsigijo mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“...

Statyba ir NT
2021.04.12
Ginčas dėl „About“ prekės ženklo: abi pusės ieško kompromiso Premium

SBA grupės valdomas „Utenos trikotažas“ ir Vokietijos drabužių e. prekybininkė „About You GmbH & Co“ ginčą...

Rinkodara
2021.04.12
Interneto tiekėjai: reklamos viena už kitą gražesnės, o parduoda kas antras Premium 1

Tyrimų bendrovės „Shopper Quality Group“ atliktas interneto tiekėjų tyrimas rodo, kad stipriausius pardavimų...

Rinkodara
2021.04.11
Ir lietuviai švaisto maistą

7 iš 10 Lietuvos gyventojų sutinka, kad maisto švaistymas – didelė problema, rodo tyrimas. Ir nors jame...

Laisvalaikis
2021.04.11
 „Google“ pradėjo testuoti alternatyvą slapukams „Chrome“ naršyklėje

Technologijų milžinė „Google“ praėjusią savaitę išleido pirminę programėlių programavimo sąsajos „Federated...

Inovacijos
2021.04.11
Agentūra „Not Perfect Vilnius“ laimėjo konkursą – analizuos LRT ženklus

LRT skelbtą „Komunikacijos konsultacijų ir kūrybos paslaugų pirkimo“ konkursą laimėjo kūrybinė agentūra „Not...

Rinkodara
2021.04.11
Velykinės prekybos rezultatai: mokėjimų duomenys rodo pokyčius Premium

Lietuviško kapitalo elektroninių mokėjimų tinklas „Paysera“ ir finansų platforma „Revolut“ dalijasi mokėjimų...

Prekyba
2021.04.10
„Litexpo“ jau planuoja reklamas būsimiems renginiams

„Litexpo“ parodų centras su komunikacijų planavimo agentūra „Carat“ pasirašė preliminarią iki 250.000 Eur...

Rinkodara
2021.04.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku