„Paysera“: e. parduotuvių per karantiną atidaryta 30% daugiau

Šalyje paskelbtas karantinas daugelį įmonių privertė pergalvoti savo verslo modelius, didelė dalis persiorientavo į elektroninę prekybą.
Vytenis Morkūnas, mokėjimų bendrovės Paysera LT generalinis direktorius, pažymi, kad per pirmąsias karantino savaites buvo atidaryta 30% daugiau elektroninių parduotuvių nei įprastai, o jų pardavimai pastarosiomis savaitėmis išaugo apie 1,5 karto.
Klausimų apie Payseros įskiepio įsidiegimą savo elektroninėje parduotuvėje sulaukiame kelis kartus daugiau nei prieš karantino laikotarpį, išplatintame pranešime teigia V. Morkūnas.
Bendrovė skaičiuoja, kad jos paslaugomis, siūlydamos skirtingus atsiskaitymo būdus, naudojasi apie 90% Lietuvos e. parduotuvių.
Maždaug trečdalis e. parduotuvių naudojasi Payseros sukurtais įmokų surinkimo įskiepiais turinio valdymo sistemoms ir elektroninių parduotuvių kūrimo platformoms.
Payseros klientų aptarnavimo centras pastebi tendencijas, jog didelė dalis naujų internetinių parduotuvių koncentruojasi į higienos prekių pardavimus bei prekių pristatymą į namus.
Nors situacija šalyje ir pasaulyje tikrai sudėtinga, viliamės, kad viskam pasibaigus, verslų įsitvirtinimas elektroninėje erdvėje išliks ir greitai pakels ekonomiką į buvusias vėžes. Prisitaikymas elektroninėje erdvėje yra įdirbis, kuris verslininkams pravers visą gyvenimą, kalba V. Morkūnas.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti