Pirkėjų srautus reguliuos apsaugos darbuotojai, kasininkai aptarnaus po vieną pirkėją 

Publikuota: 2020-03-24
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Siekiant užtikrinti, kad parduotuvėse vienu metu nebūtų daug pirkėjų, prekybos tinklai pasitelks apsaugos darbuotojus. Be to, apie tai bus informuojama stenduose, o kasininkai aptarnaus tik po vieną žmogų.  

Parduotuvių tinklai nurodo kasose įrengiantys stiklo pertvaras, o ant grindų prie kasų klijuojami lipdukai, žymintys rekomenduojamą saugų atstumą pirkėjams, laukiantiems eilėse. 

Sveikatos apsaugos ministerija pirmadienį paskelbė, kad maisto prekių parduotuvės, vaistinės privalo riboti pirkėjų srautus, apsipirkti uždrausta didesnėms nei dviejų žmonių grupėms, tarp pardavėjų privalu išlaikyti ne mažesnį kaip dviejų metrų atstumą.

„Iki“ pranešė, kad parduotuvėse srautus reguliuos apsaugos darbuotojai. 

„Įvedus būtinybę reguliuoti pirkėjų srautą, „Iki“ parduotuvių apsaugos darbuotojai su parduotuvės darbuotojų pagalba užtikrins, kad būtų valdomas žmonių, esančių parduotuvėje vienu metu, skaičius, siekiant išvengti grūsčių ir būriavimosi“, – BNS sakė „Iki“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė,.

„Norfa“ teigia, kad jos parduotuvėse kasininkės aptarnauja tik po vieną pirkėją.

„Yra įmonės direktoriaus nurodymas kasininkams pirkėjus aptarnauti po vieną, pirkėjai apie tai informuojami, šalia kasų stovi stendai, kuriuose parašyta, kad parduotuvės skyriuose arba kasose aptarnaujame tik po vieną, jei atvykote drauge, prašome palaukti lauke arba automobilyje“, – BNS sakė „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis. 

Anot jo, jei dėl to kils konfliktų, tam yra apsaugos darbuotojai, administracija.

„Maximose“ apsaugos darbuotojai klientų srautus nuo trečiadienio reguliuos pagal parduotuvių plotą – vienas žmogus 20-čiai kv. metrų, o siekiant kad apsipirktų ne daugiau dviejų žmonių grupė, bus skelbiama viešai bei prašoma reaguoti kasininkų. 

„Prieš kurį laiką Sveikatos apsaugos ministerija buvo išplatinusi tokio pobūdžio rekomendacinį nurodymą ir mes, jo laikydamiesi, įpareigojome savo parduotuvių vadovus kartu su apsaugos darbuotojais vertinti srautus. Reaguodami į didesnius srautus, jau iki dabar juos reguliuodavome ir dalis žmonių turėdavo palaukti“, – BNS sakė „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

Plačiau apie prekybos įmonių saugumo priemones skaitykite čia:

Prekybininkai skuba imtis saugumo priemonių

[infogram id="05342825-2172-42df-9fb0-d1f18fb90906" prefix="LT8" format="interactive" title="COVID-19 / koronaviruso verslo ribojimai Baltijos šalyse"]

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Kesko Senukai“ pradeda prekiauti maisto produktais  6

Didžiausias Baltijos šalyse statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“,...

Prekyba
12:33
H&M pardavimai Lietuvoje ūgtelėjo 13,1% 

Švedijos mažmeninės drabužių prekybos tinklo „Hennes & Mauritz“ (H&M) grynieji pardavimai Lietuvoje 2019 m.

Prekyba
12:01
Karantinas nuo pirkimo neatbaidė: pirko kaip įprastai arba daugiau Premium 2

Lietuvai gyvenant karantino režimu, keičiasi apsipirkimo įpročiai, bet ne apimtis: fizinėse parduotuvėse...

Prekyba
05:45
„Revolut“ simboliškai atnaujina savo prekės ženklą

Jungtinės Karalystės finansinių technologijų bendrovė „Revolut“ savo tinklaraštyje paskelbė atnaujinanti...

Rinkodara
2020.03.30
Mėsos yra ir bus: norintiems netgi ją atveža tiesiai į namus Premium

Prekybos centruose mėsos vitrinos ištuštėja greičiausiai, tačiau specializuotos parduotuvės produkcijos žada...

Gazelė
2020.03.30
„Pigu“ plečiasi Kauno prekybos centre „Molas“ 

Investicijos į beveik 500 kv. m ploto „Pigu“ užsakymų atsiėmimo punktą Kaune siekia 120.000 Eur, užsakymų...

Prekyba
2020.03.30
„Sodra“: „Amber Food“ darbuotojų sumažėjo 160, „Barbora“ įdarbino 320  3

Per pastarąjį mėnesį – nuo vasario 20 dienos iki kovo pabaigos – darbuotojų labiausiai mažėjo restoranuose ir...

Prekyba
2020.03.30
Komunikavimo pamokos krizių akivaizdoje

Koronaviruso pandemija ir žmonėms, ir verslams tapo vienu rimčiausių išbandymų, todėl laiku pateikiama ir...

Rinkodara
2020.03.30
„Paysera“: e. parduotuvių per karantiną atidaryta 30% daugiau

Šalyje paskelbtas karantinas daugelį įmonių privertė pergalvoti savo verslo modelius, didelė dalis...

Prekyba
2020.03.30
Laikraščių ir žurnalų leidėjai prašo prekybininkų trumpinti atsiskaitymo terminus

Nacionalinius laikraščių ir žurnalų leidėjus vienijanti asociacija „Nacionalinė spauda“ prašo Lietuvoje...

Rinkodara
2020.03.30
„Akropolis Group“: žymiai mažinsime nuomos mokestį 2

Prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“ Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose valdanti UAB „Akropolis Group“...

Statyba ir NT
2020.03.30
„Pigu.lt“ plečiasi regionuose

E. prekybos bendrovė „Pigu“ įrengė mobilius prekių atsiėmimo punktus Alytuje, Marijampolėje ir...

Prekyba
2020.03.30
Pradeda veikti „Rimi Drive“  6

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi Lietuva“ prie Vilniuje, Šiaurės miestelyje, esančios parduotuvės atidarė...

Prekyba
2020.03.30
„Ogmios“ akcininkas S. Stasevičius: manau, po šios krizės teismų bus 5 kartus mažiau Premium 2

Sigitas Stasevičius, AB „Ogmios centras“ generalinis direktorius ir vienas pagrindinių akcininkų, interviu VŽ...

Prekyba
2020.03.30
Naujas e. prekybos žaidėjas: taikėsi į restoranus, tačiau tapo „Barboros“ konkurentu Premium 3

Įspūdingu tempu dėl karantino stiebiantis e. prekybai, daugėja ir rinkos dalyvių. Šaldytų ir atvėsintų maisto...

Prekyba
2020.03.30
Prekių logistikos grandinėje – įkainių šuoliai ir nestandartiniai sprendimai  Premium

Karantino paskelbimas daugelyje Europos šalių tiesiogiai paveikė transporto rinką – logistikos ekspertai...

Rinkodaros plano žingsniai: pirmiausia įvertinti esamą padėtį

Kad reikia verslo plano, klausimų nekyla, bet ir rinkodaros planas yra gyvybiškai svarbus. Būtent jis padeda...

Gazelė
2020.03.28
Kaip keičiasi klientų aptarnavimas karantino laikotarpiu

Šalyje paskelbus karantiną dauguma klientų aptarnavimo įmonių arba laikinai uždarė savo duris arba stipriai...

Rinkodara
2020.03.28
Trečdalis dėl karantino pirko internete, lyderiauja „Barbora“ ir „Eurovaistinė“ Premium 2

Prasidėjus karantinui Lietuvoje, 47% lietuvių teigia pirkę internetinėse parduotuvėse. 31% iš jų nurodo, e.

Prekyba
2020.03.28
Apklausa: vartotojų optimizmas blėsta

Vartotojų pasitikėjimo rodiklis 2020 m. kovą buvo 0 ir, palyginti su vasariu, sumažėjo 4 procentiniais...

Prekyba
2020.03.28

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus