Teismas: „Pigu“ teisingai skirta 4.500 Eur bauda

Konkurencijos taryba už klaidinančią reklamą teisingai skyrė 4.500 Eur baudą elektroninės prekybos bendrovei Pigu, galutinai nutarė teismas.
Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) trečiadienį atmetė bendrovės skundą ir paliko galioti Vilniaus apygardos administracinio teismo 2018 metų sprendimą.
Naikinti teismo sprendimą (...) nėra faktinio ir teisinio pagrindo, rašoma LVAT sprendime.
2018 metais baudą bendrovei Pigu skyrusi taryba nustatė, kad svetainėje pigu.lt skelbtos ribotos kavamalių ProfiCook ir Maestro bei ventiliatoriaus Volteno akcijos, tačiau jų laikui pasibaigus, beveik iš karto vėl būdavo pateikiami tokie pat pasiūlymai.
Anot tarybos, tokie Pigu veiksmai vertintini kaip apgaulingi, nes susidaro įspūdis, jog prekę už akcijos kainą bus galima įsigyti tik gana trumpą laiką, taip siekiant paskatinti vartotoją kuo greičiau ją įsigyti.
Bendrovė, reaguodama į teismo sprendimą, tikina, kad ji visada vadovaujasi įstatymais, priežiūros institucijų rekomendacijomis dėl reklamos rengimo, tačiau pažymi, kad reguliavimas ne visada spėja paskui pokyčius pačiame sektoriuje.
Ne pirmą kartą susiduriame su situacija, kai vartotojams reklamą kuriame neturėdami aiškių apibrėžimų ir taisyklių jos atsiranda tik kartu su baudomis. Šiuo atveju galime bent pasidžiaugti, kad mūsų patirtis padeda rinkai augti ir eiti į priekį. Teismo sprendimą gerbiame, bet laikomės savo nuomonės. Mūsų taikyta kainų užšaldymo akcija buvo kuriama remiantis vartotojų elgsenos tyrimais, jos tikslas buvo suteikti kuo daugiau aiškumo: būtent todėl akcijos metu pirkėjams skelbėme laikotarpį, kurį galime garantuoti, kad kaina nesikeis, teigia Ernestas Kačerauskas, Pigu.lt rinkodaros vadovas.
Džiaugiamės, kad reklamos priežiūros kompetenciją perėmusi Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra linkusi bendradarbiauti ir maloniai konsultuoja reklamos rengimo klausimais. Tikimės, kad atviras priežiūros institucijų požiūris į bendradarbiavimą su verslu leis pasiekti teigiamų rezultatų siekiant reklamos rengimo taisyklių aiškumo daug greičiau nei iki šiol, prideda E. Kačerauskas.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti