Į parduotuvės atnaujinimą „KristiAna“ investavo per 600.000 Eur

Publikuota: 2020-02-12
Įmonės nuotr.
svg svg
Įmonės nuotr.

Parfumerijos ir grožio prekių parduotuvių tinklas „KristiAna“ užbaigė Vilniaus „Akropolio“ salono atnaujinimą. Į modernizavimą bendrovė investavo 600.000 Eur.

Užbaigus darbus, anot įmonės, salonas tapo moderniausia tinklo parduotuve Baltijos šalyse.

Virginija Godelaitienė, daugiau nei 40 parduotuvių Baltijos šalyse turinčio tinklo „KristiAna Group“ generalinė direktorė teigia, kad salono Vilniaus Akropolyje atnaujinimą paskatino siekis pirmauti rinkoje ir būti šiuolaikiškiems.

Per ilgiau nei 4 mėn. vykusią rekonstrukciją salonas nė dienos nebuvo uždarytas – erdvių atnaujinimo ir technologijų įdiegimo darbai vyko naktimis.

„Į parduotuvę atvežti pagal užsakymą gaminti ir aukščiausius pas mus parduodamų prekės ženklų reikalavimus atitinkantys ekspozicijų baldai, atidarytas antras platus įėjimas. Taip pat panaudojome įvairias skaitmenines naujienas, pavyzdžiui, įdiegėme interaktyvius, hibridinius įėjimo į parduotuvę vartus. Šie vartai ypatingi tuo, kad jų viduje išstatomi produktai, o ekranuose rodomi tų produktų pristatymai, tad lankytojai mato tiek parduodamą prekę, tiek informaciją apie ją ekrane“, – teigia V. Godelaitienė.

nuotrauka::1left

Naujųjų skaitmeninių įėjimo vartų išstatymas gali būti keičiamas kasdien ir derinamas su salono asortimento naujienomis, vykstančiomis akcijomis ar šventėmis. Skaitmenizuota ir „KristiAna“ salono iškaba, keičianti išvaizdą pagal poreikį. Šiuo metu, artėjant šv. Valentino dienai, salono iškaba nusidažė raudona spalva. Pasak įmonės atstovų, tokie pokyčiai leidžia užmegzti artimesnį ryšį su klientais ir tampa išskirtiniu komunikacijos kanalu.

Po rekonstrukcijos  „KristiAnos“ salonas pasipildė ir asortimento naujienomis. Vilniaus „Akropolyje“ įsikūrusioje parduotuvėje įvesti 22 nauji prekiniai ženklai. Čia galima įsigyti „Cartier“, „Atelier Des Ors“, „Rosendo Mateu“, „Boadicea the Victoriuos“ ir daugelio kitų prekės ženklų nišinių kvapų, „Diego Dalla Palma“ grožio prekių bei odos priežiūros prekės ženklo „Ahava“ produkcijos. 

Šiemet planuojama naujausias technologijas įdiegti ir kituose „KristiAnos“ salonuose – į rekonstrukcijas numatyta investuoti virš 1 mln. Eur.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Amazon“ evoliucija: didesni formatai ir automatizuotas prekių surinkimas  Premium

JAV elektroninės komercijos milžinė „Amazon“, besididžiuojanti naujausiomis technologijomis savo sandėliuose...

Prekyba
2020.02.26
Kauno prekybos miestelis turi naują rinkodaros vadovę 

Kaune įsikūrusio prekybos miestelio „Urmas“ rinkodaros vadove tapo Dovilė Lengvenienė, pakeitusi Joną Plentą,...

Prekyba
2020.02.26
Sukūrė verslą iš regiono – tebevaldo iš ten

Pigesnės patalpos, mažesni atlyginimai, geresnis susisiekimas, greičiau pasiekiamos paslaugos, mažesnė...

Gazelė
2020.02.26
Eksporto kelių ieškanti „MV Group“ pasamdė naują pardavimų plėtros vadovą 

Aurimas Abromavičius, pastaruosius penkerius metus ėjęs Centrinės ir Rytų Europos regiono verslo vadovo...

Prekyba
2020.02.26
Kosmetikos gamintojai: perkėlus parodą Italijoje palengvėjo, nors nuostolių neišvengs Premium

Pasaulyje siaučiant koronavirusui, iš kovo į birželį perkelta didžiausia kosmetikos paroda „Cosmoprof...

Rinkodara
2020.02.26
E. parduotuvę pradėjo nuo prekių suaugusiems – dabar valdo kelias ir nuosavą prekės ženklą Premium

Nuosavas prekės ženklas pre­kybininkui leidžia pla­nuo­ti geresnį uždarbį ir suteikia daugiau laisvės...

Gazelė
2020.02.26
„Vilniaus prekybos“ ir „Akropolis Group“ valdyboms vadovauja M. Kuncaitis

Vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ valdyboje nuo antradienio dirba „Euroapothecos“...

Vadyba
2020.02.25
Naująjį „Laisvės TV“ įvaizdį nulydėjo kritikos lavina Premium

„Laisvės TV“ prisistato naują įvaizdį, atsinaujinusią programą ir naują ženklą „Laisvės Media Group“, po...

Rinkodara
2020.02.25
E. parduotuvių klientai galės lanksčiau atsiskaityti už pirkinius 

El. parduotuvėms sudarius sutartį su vienu banku jų pirkėjai taip pat nuo šiol galės už prekes ar paslaugas...

Finansai
2020.02.25
Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai vadovaus A. Jonkus

Ryšių su visuomene agentūrų asociacija RSVA tarybos pirmininku dvejų metų kadencijai išrinko agentūros...

Rinkodara
2020.02.25
„Vaizgai“ leista perimti „Oksetos“ kontrolę

Paleičikų šeimos valdomai paslaugų grupei „Vaizga“ Konkurencijos taryba leido perimti didmeninės prekybos...

Prekyba
2020.02.25
Ne visa rizika šampanu aplaistoma

Lietuvos eksportuotojai, siekdami išsilaikyti rinkose ir neprarasti užsienio partnerių, vis dažniau leidžia...

Verslo aplinka
2020.02.25
Lojalumo kortelės – ne visada prekybininkų išnaudojama aukso gysla Premium 6

Bemaž visi didieji prekybininkai, išskyrus „Lidl“, plėtoja tinklų lojalumo programas. Vieni tai daro patys,...

Rinkodara
2020.02.25
Klientų išklausyti nebeužtenka: telkia į bendruomenes

Gebėjimas suburti apie save aktyvius ir vieningus vartotojus – bendruomenę – netrukus gali tapti kone...

Gazelė
2020.02.24
„PR Impact Awards 2020“ akiratyje – reputacijos kaina

Prasideda paraiškų teikimas į septintą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2020.02.24
Influencerių rinkodara: nuo ko pradėti

E. komercijos prekių ženklai naudoja influencerių rinkodarą, o 92% rinkodaros agentūrų patvirtina tokio būdo...

Gazelė
2020.02.24
„Bitė“ rinksis dar vienus komunikacijos partnerius

Siekdama stiprinti darbdavio komunikaciją, „Bitė Lietuva“ skelbia komunikacijos agentūros konkursą.

Rinkodara
2020.02.24
„Wide Wings“ nusitaikė į eksporto rinkas Premium

Vaizdo kūrybos studija „Wide Wings“ pradėjo aktyviau tyrinėti eksporto rinkas. Bendrovė tikisi, kad čia...

Rinkodara
2020.02.23
Kaip sustyguoti tandemą su žinomu prekės ženklu Premium

„Dvigubi“ prekių ženklai – dviejų prekės ženklų bendri projektai (angl. co-branding) leidžia padidinti...

Gazelė
2020.02.23
IKEA darbuotojai su pirkėjais dalijasi knygomis

Šią savaitę IKEA parduotuvėje Vilniuje startavo darbuotojų iniciatyva „#nesiskaito“, kurios tikslas skatinti...

Rinkodara
2020.02.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus