Prie Lietuvos prekybos įmonių asociacijos prisijungė „Grūstė“

Publikuota: 2020-01-13
Prekybos tinklo UAB „Grūstė“ parduotuvė Klaipėdoje, Minijos g. Algimanto Kalvaičio nuotr.
svg svg
Prekybos tinklo UAB „Grūstė“ parduotuvė Klaipėdoje, Minijos g. Algimanto Kalvaičio nuotr.

Didmeninės ir mažmeninės prekybos įmonė „Grūstė“ tapo Lietuvos prekybos įmonių asociacijos nare, nes, anot pranešimo, nori būti kartu su tais, kurie pasižymi profesionalumu, kompetencija. 

Pagrindinė „Grūstės“ veikla yra didmeninė ir mažmeninė prekyba maisto produktais ir pramoninėmis prekėmis, viešojo maitinimo paslaugos. Lietuvoje veikia 30 įmonės parduotuvių. Įmonė vykdo didmeninę prekybą, aptarnauja apie 350 mažmeninių taškų visoje Lietuvoje.

„Džiaugiamės prisijungę prie Lietuvos prekybos įmonių asociacijos. Profesionalumas, sutelktumas bei kompetencija prekybos srityje – tai savybės, kuriomis pasižymi asociacija. Dėl jų ir priėmėme sprendimą tapti jos nariais“, – pranešime spaudai cituojamas Deivydas Vyniautas, „Grūstės“ generalinis direktorius.

Rūta Vainienė, LPĮA vykdomoji direktorė, teigia, kad asociacija yra atvira mažmeninės prekybos įmonių narystei, prieš kelis mėnesius LPĮA nariu tapo ir Pigu.lt – elektroninės prekybos lyderis.

„Lietuvoje veikia beveik 20.000 mažmeninės prekybos įmonių. Tokio reikšmingo ekonomikai sektoriaus atstovavimas įpareigoja išgirsti ir aprėpti įvairiausias nuomones bei iniciatyvas. Atstovauti asociacijos nariams, valstybės institucijoms teikiant plačiose diskusijose išgrynintą poziciją ir tyrimų duomenis, taip gerinant konkurencinę ir verslo aplinką šalyje – vienas mūsų prioritetų“, – sako R. Vainienė.

Bendras Lietuvos prekybos įmonių asociacijos narių atstovaujamų įmonių darbuotojų skaičius šiuo metu siekia apie 31.000, o bendra metinė prekybos apyvarta 2019 metais siekė apie 3,5 mlrd. Eur.

Lietuvos prekybos sektorius yra vienas didžiausių mokesčių mokėtojų ir darbdavių – sektoriuje dirba apie 106.000 darbuotojų. LPĮA šiuo metu vienija septyniolika šalyje registruotų lietuviško ir užsienio kapitalo mažmeninės prekybos bendrovių – „Aljansas Aibė, „Apranga“, „Baltika Lietuva“, „Douglas LT“, „Drogas“, „Grūstė“, „Lėvuo“, Lietuvos kooperatyvų sąjunga, „Maxima LT“, „StrongPoint“, „Palink“, „Pigu“, „Rimi Lietuva“, „Topo grupė“, „Reitan Convenience Lithuania“, „Lidl Lietuva“, „Travel Retail Vilnius“.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Žiniasklaida: FNTT atliko kratas Kauno oro uosto kavinėse 

Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba (FNTT) atliko kratas Kauno oro uoste veikiančiose įmonės „A ir M“...

Prekyba
2020.01.23
Iš Ukrainos uždrausta importuoti paukštieną ir jos gaminius

Europos Komisija (EK) oficialiai pranešė, kad nuo sausio 19 d. uždrausta iš Ukrainos į Europos Sąjungos (ES)...

Pramonė
2020.01.23
Kavavirius augina konkurentai, kurie yra ir partneriai Premium

Verslas, kuriame konkurentų yra ant kiekvieno kampo, ir visai ne perkeltine prasme – kavos barai. Bet...

Gazelė
2020.01.23
„Eurokos“ valdytojai ir „Berchem“ – baudos už pavojingas prekes

Kosmetikos parduotuves „Eurokos“ valdanti bendrovė „Kosmelita“ ir chemijos produktų prekybos įmonė „Berchem“...

Prekyba
2020.01.23
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
2020.01.23
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
2020.01.23
„Google Chrome“ blokuos trečiųjų šalių slapukus: reklamos verslo laukia pokyčiai Premium

Vienos populiariausių naršyklių „Chrome“ atstovas savo tinklaraštyje paskelbė, kad per dvejus metus visiškai...

Prekyba
2020.01.23
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
JAV ir ES galandasi nagus prekybos susitarimui Premium

JAV ir Europos Sąjunga (ES) ruošiasi dar kartą sėsti prie prekybos susitarimo derybų stalo. Tiesa, kol kas...

Verslo aplinka
2020.01.23
Strategijos, kurios padeda išgyventi žemės ūkio technikos pardavėjams Premium

Naujos žemės ūkio technikos rinkos atsigavimo laukiama jau ne vienus metus, bet pardavimai niekaip neįsisuka...

Pramonė
2020.01.23
Atkalbinėta nuo verslo regione, galvoja nebent, ką dar nauja sukurti Premium 1

Smulkus prekybos ar paslaugų verslas regione gali būti augantis ir ne tik regioninis. Ypač jeigu viskas...

Gazelė
2020.01.22
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
„Volkswagen“ atstovai: 2021 m. 40% pardavimų Lietuvoje sudarys elektromobiliai 2

„Audi“ ir „Volkswagen“ praneša apie prekybos rekordą Baltijos šalyse: Lietuva išlieka didžiausia rinka,...

Automobiliai
2020.01.22
Didmeninė prekyba sutelkta nepajudinamų milžinų rankose Premium

Maisto produktų, gėrimų ir tabako nespecializuotos didmeninės prekybos sektoriuje penkios įmonės, kurių...

Prekyba
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Gėrimų gamintojai nuogąstauja dėl didėjančio šešėlio 

Mažas stipriųjų alkoholinių gėrimų realizacijos augimas ir padidėjusios pajamos rodo, jog Lietuvos gyventojai...

Prekyba
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau