„Spinter“: Lietuvoje taupo beveik visi

Publikuota: 2019-12-14
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Absoliuti dauguma žmonių Lietuvoje stengiasi sutaupyti ir ieško akcijų, mažų kainų ar naudoja kitus taupymo būdus, rodo „Spinter“ atlikta visuomenės nuomonės apklausa. 92% šalies gyventojų teigia, kad apsipirkdami stengiasi sutaupyti, sąmoningai to nedaro tik vienas iš dvylikos apklaustųjų (8%).  

„Tyrimo rezultatai rodo, kad nepaisant gaunamų pajamų, sutaupyti siekia didžioji dalis Lietuvos gyventojų“, – sako Ignas Zokas,„Spinter tyrimai“ vadovas.

Pusė šalies gyventojų (50%) teigia, kad prekes perka tada, kai joms yra taikoma nuolaida, o 47% perka ten, kur, jų nuomone, kainos yra mažiausios.

Nuolaidų kortelės – dar vienas labai populiarus būdas apsiperkant išleisti mažiau. Apklausa parodė, kad nuolaidų kortelėmis naudojasi beveik kas antras šalies gyventojas (46%).

Įdomu, kad nuolaidų korteles statistiškai dažniau iš savo piniginių traukia aukštesnį išsimokslinimą turintys šalies gyventojai ir moterys tai daro dažniau nei vyrai.

Tyrimas atskleidė, kad daugiau dėmesio akcijoms skiria vyresni nei 36 metų respondentai, daugiausia – moterys. Jaunimas dar ne taip linkęs stebėti siūlomas akcijas apsipirkimo vietose. Vis dėlto gyventojai nuo 26 iki 35 metų dažniau taupo pirkdami vietose, kur, jų nuomone, kainos yra mažiausios.

Beveik kas trečias gyventojas (28%) taupo ieškodamas konkrečios prekės pigiausia kaina skirtingose parduotuvėse, vaistinėse, turguje. Beveik tiek pat (27%) – palygina kainą fizinėje prekybos vietoje ir internete.

„Akivaizdu, kad žmonės daugiausia taupo kelionėms ir ligų bei kitų nelaimių atvejams, taip galvodami apie savo ateitį“, – pastebi I. Zokas. 

34% gyventojų taupo ligoms ir kitoms nelaimėms. Rezultatai atskleidė, kad ne tik vyresnio amžiaus žmonės galvoja apie juodą dieną – tokį taupymo tikslą kaip pagrindinį nurodė 26-55 metų šalies gyventojai. 

Antra populiariausia priežastis taupyti: kelionėms ir atostogoms. Tam taupo kas ketvirtas šalies gyventojas (27%). Kas penktas – taupo būstui (21%) ar automobiliui (19%).

Visiškai Lietuvoje netaupo kas ketvirtas (23%) gyventojas – sako tam neturintys pakankami pinigų. Kas dešimtas gyventojas taupo savo ar vaikų mokslams (13%), elektronikai (11%),  baldams (9%) ir pensijai (11%). O štai vienas iš trisdešimties – taupo savo ar artimųjų vestuvėms (3%).

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Atkalbinėta nuo verslo regione, galvoja nebent, ką dar nauja sukurti Premium

Smulkus prekybos ar paslaugų verslas regione gali būti augantis ir ne tik regioninis. Ypač jeigu viskas...

Gazelė
2020.01.22
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
„Volkswagen“ atstovai: 2021 m. 40% pardavimų Lietuvoje sudarys elektromobiliai 2

„Audi“ ir „Volkswagen“ praneša apie prekybos rekordą Baltijos šalyse: Lietuva išlieka didžiausia rinka,...

Automobiliai
2020.01.22
Didmeninė prekyba sutelkta nepajudinamų milžinų rankose Premium

Maisto produktų, gėrimų ir tabako nespecializuotos didmeninės prekybos sektoriuje penkios įmonės, kurių...

Prekyba
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 4

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Gėrimų gamintojai nuogąstauja dėl didėjančio šešėlio 

Mažas stipriųjų alkoholinių gėrimų realizacijos augimas ir padidėjusios pajamos rodo, jog Lietuvos gyventojai...

Prekyba
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 2

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
„Koops“ konsolidavo tinklo administravimą ir didmeninę veiklą  Premium

Nusprendus didmeninę, prekybinę ir logistinę veiklą sutelkti vienoje įmonėje nuo šių metų pradžios...

Prekyba
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
„Lidl“ atidarė parduotuvę Trakų Vokėje 

Plėtrą Lietuvoje tęsiantis prekybos tinklas „Lidl“ metus pradėjo atidarydamas naują parduotuvę.

Prekyba
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau