„Decathlon“ įsigijo ledo ritulio prekės ženklą „Dita“

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė Decathlon įsigijo Nyderlandų ledo ritulio prekių gamintoją Dita, priklausiusį All Weather Sport grupei.
Sandorio vertės šalys neatskleidžia. Decathlon prekiavo Dita produktais ir iki šiol, o dabar visiškai perima šio prekės ženklo kontrolę.
Perimdamas nuo 1896 m. veikiantį prekės ženklą Dita prancūzų gamintojas įgyja galimybę sustiprinti savo pozicijas ledo ritulio segmente. Tačiau šis įsigijimas nereiškia, kad Decathlon mažins kitų ledo ritulio gamintojų produktų pasiūlą savo parduotuvėse.
Dita kuria įvairių naujovių ledo ritulo srityje, turi garbingą istoriją, o atvykusi į Decathlon šeimą įgyja prieigą prie unikalių tyrimų ir plėtros įrankių, sako Pierre Vernet, Decathlon atsakingas už partnerystes.
Įvykus sandoriui All Weather Sports pasiliko teisę platinti Dita prekes profesionalų parduotuvėms, toliau plėtoti prekės ženklą, skelbia Belgijos laikraštis LEcho.
Nuo 2018 m. lapkričio Lietuvoje veikia pirmoji Baltijos šalyse Decathlon parduotuvė. VŽ rašė, kad didesnė dalis Decathlon klientų, apsiperkančių internetu, renkasi click & collect prekių atsiėmimo būdą, kai užsakymą atsiima šalia prekybos centro IKEA esančioje parduotuvėje, kol kas vienintelėje Lietuvoje.
Decathlon parduoda 70-iai skirtingų sporto šakų skirtas prekes. Dalį jų galima išbandyti dešimtyje sporto salelių.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti