„ACC Distribution“ tapo oficialiu „Xiaomi“ įrenginių distributoriumi Baltijos šalyse

Publikuota: 2019-12-04

Viena stambiausių didmeninės prekybos bendrovių „ACC Distribution“ Baltijos šalyse sudarė bendradarbiavimo sutartį su sparčiai augančia Kinijos elektronikos gamintoja „Xiaomi“ ir tapo oficialiu šio prekės ženklo išmaniųjų įrenginių distributoriumi Baltijos šalyse.

„Džiaugiamės, kad  aukštų tikslų siekianti, ambicinga gamintoja „Xiaomi“ pasirinko mus savo partneriu šiame regione bei įvertino mūsų veiklos rezultatus, paslaugų efektyvumą ir užimamą didžiausią rinkos dalį Baltijos šalyse. Jau pradėjome tiekti Baltijos šalims patį plačiausią „Xiaomi  Ecosystem“ išmaniųjų įrenginių asortimentą, tikime, šis prekės ženklas dėl savo aukštos kokybės ir patraukliai žemos kainos santykio sulauks ypatingo vartotojų dėmesio šiame regione“, – teigia „ACC Distribution“ vadovas Žymantas Baušys.

nuotrauka::1 left

„ACC Distribution“ jau nuo šių metų pradeda platinti „Xiaomi  Ecosystem“ elektrinius paspirtukus, išmaniųjų namų sprendimų ir apšvietimo, garso techniką, oro valytuvus, apsaugos, bepiločių orlaivių įrangą, kompiuterių aksesuarus, siurblius, virdulius, svarstykles, sporto apyrankes, nešiojamąsias baterijas (nuo kitų metų – išmaniuosius televizorius) ir kitas namų buitį bei laisvalaikį palengvinančius sprendimus.

 „Xiaomi“ gamintojas savo elektroniniais įrenginiais ypatingai stengiasi eiti išvien su šiuolaikiniais keliamais reikalavimais ir atsižvelgia į tai, kad vartotojams vis labiau rūpi, jog prietaisai, kuriuos jie pasirenka naudoti savo namuose, būtų mažiau pastebimi aplinkoje ir lengviau valdomi. Todėl savo įrenginiams  „Xiaomi“ pritaikė ypatingai išbaigtą dizainą, integruotą patogų valdymą, nuotolinio valdymo stebėseną mobiliuoju telefonu ir vieną žemiausių kainų rinkoje“, – „Xiaomi Ecosystem“ įrenginių išskirtinumą įvardija Žymantas Baušys.

Anot Ž. Baušio, 2020 metais „ACC Distribution“ sieks pasiūlyti plačiausią „Xiaomi Ecosystem“ įrenginių asortimentą Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje: „Tai nebus vienintelė naujovė Baltijos šalyse, kitais metais planuojame dar plačiau vystyti daiktų interneto (angl. k. Internet of Things – IoT), vartotojų laisvalaikio, namų buities įrenginių pasiūlą bei plėsti naujų prekės ženklų kategorijas.“

„ACC Distribution“ šiuo metu atstovauja daugiau nei 200 informacinių technologijų, kompiuterinės, programinės įrangos, kompiuterinių žaidimų bei buitinės technikos ir elektronikos tiekėjų ir prekinių ženklų, tarp kurių yra tokie prekės ženklai, kaip „Asus“, „Dell“, „Intel“, „Hitachi“, „Lenovo“, „Microsoft“ ir kiti. „ACC Distribution” grupėje dirba beveik 300 darbuotojų, kurie aptarnauja daugiau kaip 3000 klientų Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir kitose šalyse. „ACC Distribution“ yra viena iš „ACME Grupės“ bendrovių.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31
Triguba Lietuvos prekybos sektoriaus lygtis – sėkmę lems išskirtinumas

Lietuvos mažmeninės prekybos sektorių intensyviai veikia daugybė faktorių. Kas ir kur bus įsigyta, vis labiau...

Prekyba
2019.12.31
„Rimi“ gruodį labiausiai brango vaisiai 

Šoktelėjus infliacijos kreivei į viršų VŽ pasiteiravo prekybininkų, kurie produktai gruodį brango...

Prekyba
2019.12.31
E. parduotuvei sukurti – 3 lyderių taisyklė: konkurentų kopijavimas pasitvirtina Premium

Pirkėjas e. parduotuvėje labiausiai nenori būti nustebintas, bet kaip tada patraukti jo dėmesį, kai...

Gazelė
2019.12.30
Infliacijos kreivė gruodį šovė aukštyn: ekonomistų vertinimas  Premium

Išankstinis mėnesinis (2019 m. gruodį, palyginti su lapkričiu) vartotojų kainų pokytis, apskaičiuotas pagal...

Prekyba
2019.12.30
Vyriausybė įšaldo kompensuojamųjų vaistų kainas

Vyriausybė pirmadienį nustatė, kad visų kompensuojamųjų vaistų kainos būtų įšaldytos ir negalėtų didėti...

Prekyba
2019.12.30
Latvijos vyriausybė stoja į kovą su vaistinių monopolijomis

Latvijos sveikatos apsaugos ministerija siūlo naujai reglamentuoti vaistinių teritorinį pasiskirstymą: jei...

Verslo aplinka
2019.12.29
Teisinis reguliarimas prekybos sektoriuje: svarbiausi pokyčiai  Premium

Teisinė verslo aplinka prekybos sektoriuje, atsižvelgiant į kiekybinį 2017-2019 m. teisinių pokyčių aspektą,...

Prekyba
2019.12.29
2019 m. didžiausio skaitytojų dėmesio sulaukę straipsniai prekybos temomis 

Pristatome jums didžiausio skaitytojų dėmesio šiais metais sulaukusius „Verslo žinių“ straipsnius, kuriuose...

Prekyba
2019.12.29
Kas keitėsi rinkodaros ir medijų teisėje 2019 m.

Tarp svarbiausių įsigaliojusių pokyčių 2019 m. – keitėsi reklamos priežiūros institucija, buvo pakoreguota...

Rinkodara
2019.12.27
UEFA svarsto pati internetu transliuoti Čempionų lygą Premium

Europos futbolo asociacija UEFA ketina kurti savo internetinių transliacijų paslaugą, kurią naudotų Čempionų...

Laisvalaikis
2019.12.27
Influenceris turi mėgti jus, o ne jūs - jį, arba kodėl kampanijos patiria fiasko 1

Influenceris gali atrodyti, kaip puikus kandidatas jūsų rinkodaros kampanijai – turėti gausybę sekėjų, puikų...

Rinkodara
2019.12.27
Precedentas kartelį sudariusių įmonių vadovų atsakomybės byloje Premium

Po Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo (LVAT) priimto sprendimo dėl keturių įmonių, sudariusių...

Prekyba
2019.12.27
Lapkritį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta augo 4,5%

Išankstiniais Statistikos departamento duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2019 m.

Prekyba
2019.12.27
Reikšmingiausi įsigijimai ir susijungimai rinkodaros sektoriuje 2019 m. Premium

Per šiuos metus rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriuose netrūko įsigijimo sandorių bei...

Rinkodara
2019.12.27
Prekyba: rizikų židiniai rusena globaliose rinkose, naujus kursto vietos valdžia Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių daugėja,...

Prekyba
2019.12.27
Vadovybės pokyčiai prekybos įmonėse 2019 m. Premium

Didžiųjų prekybos bendrovių vadovų gretose šiais metais buvo ne vienas reikšmingas pasikeitimas. 

Prekyba
2019.12.26
Tikslinę auditoriją apibrėžia motyvacija, o ne demografiniai rodikliai

„Pasiūlėme naują paslaugą, bet ji nesusilaukė susidomėjimo“, „skyrėme nemažą biudžetą reklaminei kampanijai,...

Rinkodara
2019.12.26
Netradicinis produktas: kur slypi didžiausia rizika

Kas geriau – imtis tradicinio verslo ir tapti dar vienu žaidėju rinkoje, ar sugalvoti išskirtinį produktą ar...

Gazelė
2019.12.24
Apklausa: šeimos kortelės jau žinomos daugumai

Nuolaidas gausioms ir negalią turinčius vaikus auginančioms šeimoms užtikrinanti šeimos kortelė yra girdėta...

Prekyba
2019.12.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau