Klaipėdoje po renovacijos duris atvėrė naujas prekybos centras „MOLAS“

Publikuota: 2019-12-02

Klaipėdoje po renovacijos pasikeitusia išvaizda ir nauju pavadinimu „MOLAS“ duris atvėrė nuo 2004 metų Taikos pr. 139 veikęs prekybos centras. Investavus 2 mln. eurų naujai modernizuotose erdvėse atsidarė ne tik iki tol Klaipėdoje nebuvę prekės ženklai, bet ir restoranai. Pokyčių imtasi, stebint kintantį klaipėdiečių gyvenimą. Naujai modernizuotos erdvės atvertos neprilygstamo Vido Bareikio koncertu.

Arčiau klaipėdiečių

Pasikeitimą, pasak Klaipėdos prekybos centro „Molas“ valdytojos Viktorijos Praleikienės, paskatino noras iš esmės atnaujinti prieš 15 metų pastatytą prekybos centrą, žengti koja kojon su šiandiena. O tai reiškia ne tik modernius apšvietimo ar architektūrinius  sprendimus, bet ir dėmesį lankytojų savijautai, malonias patirtis prekybos centre. Pasikeitusio prekybos centro naujo etapo pradžią nuo šiol skelbia ir klaipėdiečiams artimesnis pavadinimas.

„Pavadinimo kaita – lyg natūralus žingsnis suteikti prekybos centrui identitetą, išskiriant „Molą“ iš kitų prekybos centrų. O taip pat manome, kad Molo pavadinimas turi puikią sąsają su Klaipėda ir jūra. Sieksime, kad šis prekybos centras taptų dar artimesnis šiam miestui ir jo gyventojams“, – mintimis dalinosi V. Praleikienė.

1 km naujų LED šviestuvų

Penktadienį prasidėjęs šventinis prekybos centro atidarymas pristatė ne tik naują šio centro pavadinimą, bet dar ryškesnį prekybos centro fasadą. Įdomu tai, kad prekybos centro fasado ir vidaus apšvietimui panaudota net 1 km naujų LED šviestuvų. O noras atsižvelgti į spartėjantį ir technologijomis tobulėjantį miestiečių gyvenimą, paskatino ieškoti ir inovatyvių sprendimų.

Įdiegtas šiandien taip svarbus, energiją tausojantis apšvietimas, o teigiami pokyčiai padėjo pritraukti net 15 naujų parduotuvių ir restoranų. „Šiandienos pirkėjas – taupantis laiką, vertinantis kokybę šiuolaikiškas žmogus. Todėl svarbu, kad atvykęs į prekybos centrą, jis  patogiai paliktų automobilį, vienoje vietoje galėtų gauti kuo daugiau jam reikalingų paslaugų, tuo pat metu patirtų teigiamų emocijų – tai buvo atsinaujinimo  tikslas.

Išmanūs architektūriniai sprendimai padėjo efektyviau išnaudoti turimas erdves, kurios atvėrė naujus plotus. Atnaujintas vidaus interjeras ir mažoji architektūra padėjo vizualiai padidinti erdves, o naujas apšvietimas suteikia šviesos ir jaukumo pojūtį“, – naujoves apžvelgia prekybos centro valdytoja.

Nauji prekės ženklai ir pasaulio virtuvės

V. Praleikienė džiaugiasi, kad sėkminga modernizacija padėjo į Klaipėdą pritraukti iki tol nebuvusią ir garsią „Denimdream outlet“ išparduotuvę. Naujai duris atverė „Salamander“, „Rieker“, „Krinona“, „Persicco“, „Riposso“ parduotuvės. „Džiaugiamės nuo šiol  turėdami didžiausią Klaipėdoje „Vynotekos“ parduotuvę. „Molas“ lankytojai galės pasimėgauti ypač populiaraus restorano „Grill London“ patiekalais, azijietiškos virtuvės mėgėjai galės ragauti „Sushi Express“ patiekalų, be to miestiečiai galės patogiai pasinaudoti Lietuvos pašto paslaugomis.

Mamos ras itališkų prekių vaikams, o atsinaujinusios „Gerduva“ ir „Imperija“ padės papuošti švenčių stalą.  Prekybos centro lankytojai užsukę pas mus ras net 51 proc. atsinaujinusių parduotuvių, greitu laiku, jau pavasarį prekybos centre įsikurs nauja kepyklėlė ir dar 4  naujos parduotuvės“ – naujienas apžvelgė Klaipėdos prekybos centro „Molas“ valdytoja V. Praleikienė.

Iššūkiai padovanojo koncertą

Rekonstrukcijos laikotarpis buvo tikras iššūkis, kadangi atsinaujinimo darbai buvo derinami su prekybos centro veikla. Tačiau sėkminga darbų pabaiga pažymėta įsimintinu Vido Bareikio koncertu ir kelias dienas trukusiomis pramogomis.

Klaipėdiečiams padovanoti įvairiaspalviai fejerverkai, net 5000 prizų, didžiulis šventinis tortas bei madų šou, kurį išskirtinai Klaipėdai paruošė modelių agentūros „Catwalk“ vadovė, Ernesta Elzbergaitė.

Apie „Molą“

20 tūkst. kv.m. ploto prekybos centrą, kuris duris lankytojams atvėrė 2004 m. bei kuriame veikia beveik 100 nuomininkų, tokių kaip Rimi, Sportdirect, Sportland, Takko fashion, CCC ir kiti, 2018 metų liepos mėn. įsigijo olandų privataus kapitalo fondo įmonių grupė „Westerwijk Group“, šiuo metu valdanti Vilniuje prekybos ir biurų kompleksą „Domus galerija“, prekybos centrą Kaune „Molas“, prekybos pastatus sostinės Ukmergės gatvėje ir kt.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31
Triguba Lietuvos prekybos sektoriaus lygtis – sėkmę lems išskirtinumas

Lietuvos mažmeninės prekybos sektorių intensyviai veikia daugybė faktorių. Kas ir kur bus įsigyta, vis labiau...

Prekyba
2019.12.31
„Rimi“ gruodį labiausiai brango vaisiai 

Šoktelėjus infliacijos kreivei į viršų VŽ pasiteiravo prekybininkų, kurie produktai gruodį brango...

Prekyba
2019.12.31
E. parduotuvei sukurti – 3 lyderių taisyklė: konkurentų kopijavimas pasitvirtina Premium

Pirkėjas e. parduotuvėje labiausiai nenori būti nustebintas, bet kaip tada patraukti jo dėmesį, kai...

Gazelė
2019.12.30
Infliacijos kreivė gruodį šovė aukštyn: ekonomistų vertinimas  Premium

Išankstinis mėnesinis (2019 m. gruodį, palyginti su lapkričiu) vartotojų kainų pokytis, apskaičiuotas pagal...

Prekyba
2019.12.30
Vyriausybė įšaldo kompensuojamųjų vaistų kainas

Vyriausybė pirmadienį nustatė, kad visų kompensuojamųjų vaistų kainos būtų įšaldytos ir negalėtų didėti...

Prekyba
2019.12.30
Latvijos vyriausybė stoja į kovą su vaistinių monopolijomis

Latvijos sveikatos apsaugos ministerija siūlo naujai reglamentuoti vaistinių teritorinį pasiskirstymą: jei...

Verslo aplinka
2019.12.29
Teisinis reguliarimas prekybos sektoriuje: svarbiausi pokyčiai  Premium

Teisinė verslo aplinka prekybos sektoriuje, atsižvelgiant į kiekybinį 2017-2019 m. teisinių pokyčių aspektą,...

Prekyba
2019.12.29
2019 m. didžiausio skaitytojų dėmesio sulaukę straipsniai prekybos temomis 

Pristatome jums didžiausio skaitytojų dėmesio šiais metais sulaukusius „Verslo žinių“ straipsnius, kuriuose...

Prekyba
2019.12.29
Kas keitėsi rinkodaros ir medijų teisėje 2019 m.

Tarp svarbiausių įsigaliojusių pokyčių 2019 m. – keitėsi reklamos priežiūros institucija, buvo pakoreguota...

Rinkodara
2019.12.27
UEFA svarsto pati internetu transliuoti Čempionų lygą Premium

Europos futbolo asociacija UEFA ketina kurti savo internetinių transliacijų paslaugą, kurią naudotų Čempionų...

Laisvalaikis
2019.12.27
Influenceris turi mėgti jus, o ne jūs - jį, arba kodėl kampanijos patiria fiasko 1

Influenceris gali atrodyti, kaip puikus kandidatas jūsų rinkodaros kampanijai – turėti gausybę sekėjų, puikų...

Rinkodara
2019.12.27
Precedentas kartelį sudariusių įmonių vadovų atsakomybės byloje Premium

Po Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo (LVAT) priimto sprendimo dėl keturių įmonių, sudariusių...

Prekyba
2019.12.27
Lapkritį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta augo 4,5%

Išankstiniais Statistikos departamento duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2019 m.

Prekyba
2019.12.27
Reikšmingiausi įsigijimai ir susijungimai rinkodaros sektoriuje 2019 m. Premium

Per šiuos metus rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriuose netrūko įsigijimo sandorių bei...

Rinkodara
2019.12.27
Prekyba: rizikų židiniai rusena globaliose rinkose, naujus kursto vietos valdžia Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių daugėja,...

Prekyba
2019.12.27
Vadovybės pokyčiai prekybos įmonėse 2019 m. Premium

Didžiųjų prekybos bendrovių vadovų gretose šiais metais buvo ne vienas reikšmingas pasikeitimas. 

Prekyba
2019.12.26
Tikslinę auditoriją apibrėžia motyvacija, o ne demografiniai rodikliai

„Pasiūlėme naują paslaugą, bet ji nesusilaukė susidomėjimo“, „skyrėme nemažą biudžetą reklaminei kampanijai,...

Rinkodara
2019.12.26
Netradicinis produktas: kur slypi didžiausia rizika

Kas geriau – imtis tradicinio verslo ir tapti dar vienu žaidėju rinkoje, ar sugalvoti išskirtinį produktą ar...

Gazelė
2019.12.24
Apklausa: šeimos kortelės jau žinomos daugumai

Nuolaidas gausioms ir negalią turinčius vaikus auginančioms šeimoms užtikrinanti šeimos kortelė yra girdėta...

Prekyba
2019.12.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau