„Pigu.lt“: lankytojų srautas per juodąjį penktadienį išaugo 50%

Publikuota: 2019-11-29
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

UAB „Pigu“ valdomų e. parduotuvių rezultatai rodo, kad per dvi savaites iki šios dienos trukusį išpardavimą užsakymų jau pateikta beveik penktadaliu daugiau nei pernai, o vien per Juodojo penktadienio naktį ir rytą apsilankiusių klientų skaičius išaugo 50%, palyginti su praėjusiu penktadieniu.

E. prekybininkė skaičiuoja, kad nuo lapkričio 18 d. „Pigu.lt“, „220.lv“ ir „Kaup24.ee“ apsilankymų skaičius perkopė 3 mln.

„Juodasis penktadienis tampa tradicija Baltijos šalyse – tai parodo pirkėjų lankomumo ir užsakymų rodikliai, per metus išaugę dar labiau, nei ir taip sparčiai besiplečianti e. prekybos rinka. Šį pirmadienį mes jau fiksavome geriausią metų pardavimų rezultatą, tad pirkėjų aktyvumas leidžia prognozuoti, kad per Juodąjį penktadienį užsakymų skaičius muš iki šiol pasiektus rekordus ir viršys 30.000“, – išplatintame pranešime pažymi Ernestas Kačerauskas, „Pigu.lt“ rinkodaros vadovas.

Bendrovės duomenys rodo, kad pirkėjai išpardavimo metu renkosi daugiau ir brangesnių prekių. Vidutinis pirkėjo krepšelis viršija 60 Eur, ir jame – mažiausiai dvi prekės.

„Populiariausių prekių sąrašo viršuje dominuoja kalėdinės dekoracijos, papuošimai ir žaislai, kosmetikos prekės. Taip pat populiarūs ir žaislai“, – vardina E. Kačerauskas.

nuotrauka::1left

Pasak E. Kačerausko, iš visų Baltijos šalių, kuriose veikia bendrovė „Pigu“, sparčiausias augimas pastebimas Latvijoje, nors bendra pardavimų suma didžiausia Lietuvoje.

„Žiūrint į prekes, skirtumų tarp šalių yra nemažai. Pavyzdžiui, Lietuvoje ir Latvijoje vienas populiariusių pasirinkimų – kavos kapsulės, o estai jų beveik neperka. Užtai Estijos perkamiausių prekių sąraše galime rasti kavos aparatus bei kvepalus, kurių nėra tarp populiariausių lietuvių ir latvių pasirinkimų. Lietuvoje galime išskirti išmaniąsias apyrankes, „Boral“ puodelius ir patalynės komplektus, o Latvijoje – dūmų detektorius, kurių įsigijimą skatina naujai įsigaliojęs įstatymas“, – nurodo pašnekovas.

Prie Juodojo penktadienio rekordų, tikimasi, didele dalimi prisidės ir pardavimai fizinėse parduotuvėse. Šiemet, visose penkiose Lietuvoje esančiose „Pigu.lt“ parduotuvėse išplėtus kvepalų ir parfumuotos kosmetikos asortimentą, akcijų metu pardavimai augo 2–3 kartus.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Atkalbinėta nuo verslo regione, galvoja nebent, ką dar nauja sukurti Premium

Smulkus prekybos ar paslaugų verslas regione gali būti augantis ir ne tik regioninis. Ypač jeigu viskas...

Gazelė
2020.01.22
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
„Volkswagen“ atstovai: 2021 m. 40% pardavimų Lietuvoje sudarys elektromobiliai 2

„Audi“ ir „Volkswagen“ praneša apie prekybos rekordą Baltijos šalyse: Lietuva išlieka didžiausia rinka,...

Automobiliai
2020.01.22
Didmeninė prekyba sutelkta nepajudinamų milžinų rankose Premium

Maisto produktų, gėrimų ir tabako nespecializuotos didmeninės prekybos sektoriuje penkios įmonės, kurių...

Prekyba
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 4

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Gėrimų gamintojai nuogąstauja dėl didėjančio šešėlio 

Mažas stipriųjų alkoholinių gėrimų realizacijos augimas ir padidėjusios pajamos rodo, jog Lietuvos gyventojai...

Prekyba
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 2

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
„Koops“ konsolidavo tinklo administravimą ir didmeninę veiklą  Premium

Nusprendus didmeninę, prekybinę ir logistinę veiklą sutelkti vienoje įmonėje nuo šių metų pradžios...

Prekyba
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
„Lidl“ atidarė parduotuvę Trakų Vokėje 

Plėtrą Lietuvoje tęsiantis prekybos tinklas „Lidl“ metus pradėjo atidarydamas naują parduotuvę.

Prekyba
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau