„Ocado“: potencialios vienaragės verslo modelis kelia abejonių

Prieš 20 metų įkurtos Ocado, nutarusios padaryti reikšmingą pokytį e. prekybos maisto produktais rinkoje, verslo modelis vis dar turi pateisinti daugybę lūkesčių ir ekspertams kelia dvejonių. Šiandien Ocado daugiau atitinka technologijų bendrovės, o ne prekybininkės apibrėžimą, nors didžioji dalis pajamų suplaukia iš prekybos.
Jungtinėje Karalystėje jau nieko nestebina gatvėse zujantys spalvingi Ocado automobiliai, pažymėti ryškiomis šviežių vaisių ir daržovių reklamomis, žadančiomis šiuos produktus pristatyti į kliento namus. Praėjus 20-iai metų nuo įmonės įkūrimo, nuei ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti