„Nike“ nebeprekiauja „Amazon“ platformoje

JAV sporto prekių gamintoja Nike, pastaruosius dvejus metus bendradarbiavusi su didžiausia pasaulyje platforma Amazon, nusprendė, kad vis dėlto Nike nereikia Amazon.
Prieš dvejus metus Nike pradėjo prekiauti tiesiogiai per Amazon, daugiausia siekdama apsisaugoti nuo klastočių rinkos įtakos. Dabar didžiausia pasaulyje sporto prekių gamintoja skelbia, kad bendradarbiavimas su Amazon nutraukiamas, siekiant sutelkti dėmesį į tiesioginius pardavimus.
Analitikai samprotauja, kad greičiausiai toks sprendimas priimtas Nike pamačius, kad Amazon nesukuria papildomos vertės, juolab kad pačios kompanijos visas dėmesys pastaruosius ketvirčius buvo sutelktas į projektą Nike Direct. Pastarąjį ketvirtį bendrovės pardavimai internete kilo 42%.
Dabar Nike aktualesnis yra prekės ženklo pristatymas, o ne klientų pasiekiamumas. Jiems nereikia platinimo kanalo vien dėl to, kad tai platinimo kanalas, Retail Dive komentuoja analitikas iš Wells Fargo.
Pranešama, kad sporto prekių gamintoja tęs bendradarbiavimą su Amazon debesų kompiuterijos srityje.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti