„Avitela“ ir „Elektromarkt“ sandoris: išliks atskiri prekės ženklai 

Publikuota: 2019-11-12
Įmonės nuotr.
Įmonės nuotr.

25-rius metus veikianti prekybos buitine technika ir elektronika bendrovė „Avitelos prekyba“ įsigijo kitą rinkos žaidėją – įmonę „GV Group“, valdančią „Elektromarkt“ parduotuves. Po įsigijimo, „Elektromarkt“ tampa „Avitelos“ įmonių grupės dalimi, tačiau išliks kaip du atskiri prekės ženklai, praneša bendrovė.

Iki „Elektromarkt“ parduotuvių įsigijimo „Avitela“ valdė 21 parduotuvę 20-yje Lietuvos miestų. Šiandien veikiančios 8 „Elektromarkt“ parduotuvės išlieka, o abiejų prekės ženklų parduotuvių skaičius po susijungimo – 29 parduotuvės visoje šalyje, kurių bendras prekybos plotas sieks daugiau nei 21.000 kv. m. 

„Avitelos prekyba“ planuoja 2019 m. užbaigti su 35 mln. Eur apyvarta, o 2020 m. tikimasi pasiekti 50 mln. Eur apyvartą.

„Prekės ženklas „Avitela“ – vienas pirmųjų prekybos buitine technika ir elektronika Lietuvoje, sėkmingai veikiantis jau 25 metus. Natūralu, kad per šiuos metus sukaupta patirtis bei užsitarnautas pirkėjų pasitikėjimas leidžia pereiti prie kito etapo – plėtros. Tuo metu įmonė „GV Group“ pastaruoju laikotarpiu patyrė sunkumų, nepasitvirtino kai kurie verslo valdymo sprendimai. Nepaisant to, pats prekės ženklas „Elektromarkt“ yra puikiai atpažįstamas Lietuvos rinkoje ir turi savo pirkėją. Taigi, perimdami „GV Group“ valdymą, planuojame ir toliau plėtoti prekės ženklą „Elektromarkt“ bei, remdamiesi mūsų ilgamete patirtimi, išspręsti įmonės problemas, trukdžiusias sėkmingai vystyti veiklą“, – teigia Algirdas Mitalas, bendrovės „Avitelos prekyba“ generalinis direktorius.

nuotrauka::1left

Tarp artimiausių bendrovės planų – asortimento plėtra, dėmesys klientų aptarnavimo sprendimams bei didžiausioms „Elektromarkt“ parduotuvėms Vilniuje.

„Plėtrą ir prekės ženklų sinergiją matome kaip galimybę pateisinti augančius mūsų klientų lūkesčius: plėsti prekių asortimentą, pasiūlyti dar patrauklesnes prekių kainas bei diegti inovatyvius kliento patirties gerinimo sprendimus. Didelis dėmesys bus skiriamas didžiausioms „Elektromarkt“ parduotuvėms prekybos centruose „Panorama“ bei „Nordika“, šių parduotuvių asortimentas pasipildys dar patrauklesniais žinomų pasaulio gamintojų pasiūlymais. Be to, ne mažiau svarbios ilgametės bendrovės vertybės: profesionalumas, kokybė, patikimumas ir draugiškumas. Jas vienodai puoselėsime dirbdami tiek su „Avitelos“, tiek su „Elektromarkt“ prekės ženklais“, – sako A. Mitalas.

VŽ rašė, kad „Avitelos prekybai“ Konkurencijos taryba leido įsigyti „GV Group“ ir Serviso kontraktų centrą.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Meno aukcionai rodo sveikos rinkos požymius Premium

Gruodžio 5 ir 6 d. Vilniuje vyko du meno kūrinių aukcionai, leidę pasitikrinti, kur link krypsta antrinė meno...

Laisvalaikis
2019.12.09
Stambios prekybos mokesčio nuo 2020 m. nebus: jis grąžintas tobulinti 

Planuojamas įvesti stambios prekybos mokestis, kurį mokėtų kiekviena, didesnę nei 2 mln. Eur per mėnesį...

Prekyba
2019.12.09
L. Šiautkulis: jei žinai, kad sprendimas bus sėkmingas, greičiausiai jau pavėlavai

Dėliojant savo verslų ateities scenarijus, nevalia pamiršti, kad jau dabar vartotojas nori viską rinktis...

Rinkodara
2019.12.09
D. Dundulis: „Norfos“ augimas šiemet spartesnis nei tikėtasi 

Vieną didžiausių Lietuvoje mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ valdančios bendrovės „Norfos mažmena“ vadovas...

Prekyba
2019.12.09
„Iki“ komunikacijos partneriais pasirinko „Publicum“  1

Prekybos tinklas „Iki“ šiandien pradeda bendradarbiavimą su konkurso būdu pasirinktais naujais komunikacijos...

Rinkodara
2019.12.09
„Ikea“ irgi nebeprekiauja per „Amazon“ 

Baldų gamintoja „Ikea“ paskelbė nebeprekiaujanti savo produkcija JAV elektroninės prekybos platformoje...

Prekyba
2019.12.09
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
„Decathlon“ įsigijo ledo ritulio prekės ženklą „Dita“

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė „Decathlon“ įsigijo Nyderlandų ledo...

Prekyba
2019.12.09
„Rimi“ prekių galiojimo monitoringui naudoja išmaniąją programėlę 

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ pradėjo naudoti švedų startuolio „Why Waste“ sukurtą programėlę „Semafor“,...

Prekyba
2019.12.09
Lapkričio metinė infliacija sudarė 1,7% 

2019 lapkritį, palyginti su spaliu, apskaičiuotas artimas nuliui bendras vartojimo prekių ir paslaugų kainų...

Prekyba
2019.12.09
Prekybos mokesčio kirvis – ir virš automobilių pramonės atstovų galvų  Premium 1

Specializuotoje rinkoje veikiantys autorizuoti automobilių gamintojų atstovai tikina, kad naujasis stambios...

Automobiliai
2019.12.09
„La Crepe“ ir „Charlie Pizza“ valdytoja kitąmet į plėtrą investuos 1,8 mln. Eur Premium 1

Apie pusšimtį restoranų Lietuvoje turinti „Amber Food“ įmonių grupė 2020 m. planuoja atidaryti iki 9 naujų...

Paslaugos
2019.12.09
Vyriausybė rengiasi bylinėtis ES teisme dėl kaljanų tabako akcizo

Vyriausybė rengiasi bylinėjimuisi Europos Sąjungos Teisingumo Teisme (ESTT) teisme dėl vandens pypkių...

Prekyba
2019.12.08
Vartotojų teisių gynėjai pataria, kaip perkant internetu nepermokėti 

Vos praūžus „Juodojo penktadienio“ išpardavimams, internetinėse parduotuvėse ir vėl apstu patrauklių...

Prekyba
2019.12.08
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
Stambios prekybos mokestį siūlo keisti progresiniu pelno mokesčiu  1

Apyvartos mokestis padės biudžetui surinkti papildomas pajamas į biudžetą, tačiau tiktai vartotojų, pardavėjų...

Prekyba
2019.12.06
Dovanų rinkoje - naujas žaidėjas Verslo tribūna

Dovanų kortelių ir rinkinių platinimo rinkoje atsirado naujas žaidėjas – „Beta dovana“. Nuo š. m. gruodžio...

Prekyba
2019.12.06
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
Maitinimo sektoriaus prognozė 2020: kaip keisis kainos ir atlyginimai Premium 1

Nors ir kalbama apie galimą ūkio lėtėjimą, restoranai ir kavinės į kitus metus žvelgia optimistiškai.

Paslaugos
2019.12.05
Padidinus akcizą kaitinamojo tabako pakelis brangs 33 centais 

Nuo 2020 m. kovo kaitinamojo tabako akcizas didės 65%. Skaičiuojama, kad jo pakelis brangs 33 centais ir...

Prekyba
2019.12.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau