Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Publikuota: 2019-11-10
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente aptarnauja statybos, remonto ir buities prekių tinklas – „Kesko Senukai Lithuania“.

Iš šešių tirtų DIY prekybos tinklų geriausiai pasirodė „Kesko Senukai Lithuania“ tyrimo metu surinkęs 81,66%, antroje vietoje – „Jupojos statybinės medžiagos“ (80,56%). Prasčiausią rezultatą, kaip rodo „Shopper Quality Group“ tyrimas, skaičiuoja „Depo“, surinkęs 68,52%.

Bendras visų tinklų rezultatas — 77%, o tai atitinka vidutinės kokybės grupę, nurodo tyrėjai.

[infogram id="8a11583e-0e22-47aa-af14-356ce53f34e9" prefix="J0s" format="interactive" title="Mažmeniniai_tinklai"]

Atlikdami tyrimą slapti pirkėjai vertino tokius aspektus kaip bendra parduotuvės skyriaus aplinka, konsultacijos laukimo laikas, konsultanto išvaizda, kontakto pradžia ir pabaiga, poreikių išsiaiškinimas, pardavimo įgūdžiai bei kasos darbuotojo išvaizda, darbo aplinka ir aptarnavimo įgūdžiai.

„Didžiausias iššūkis šiame sektoriuje yra konsultantui laiku pamačius klientą prie jo prieiti. Kitu atveju, klientas jaučiasi nepastebėtas. Tyrimas atskleidė, kad geriausiai pasirodžiusių tinklų darbuotojai dažniausiai greičiau nei per 5 minutes prieina prie kliento ir pasiūlo pagalbą. Būtent tai ir suteikia jiems konkurencinį pranašumą. Taip pat matome, kad beveik pusė tirtų darbuotojų apskritai nepasiūlo konsultacijos klientui ir klientui tenka ieškoti konsultacijos pačiam“, – tyrimą komentuoja Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.

Vidutinį rezultatą surinko poreikių išsiaiškinimo, kontakto pradžios ir pabaigos kategorijos. Kontakto pabaigos kriterijus surinko 11% daugiau nei kontakto pradžios. Slaptų pirkėjų teigimu, didžioji dalis darbuotojų nepamiršdavo maloniai atsisveikinti ir palydėti jų su šypsena.

„Silpniausiai išpildytas klientų aptarnavimo kriterijus šįkart yra papildomo pardavimo įgūdžiai. Tik trečdalis konsultantų ir tik 11% kasos darbuotojų pasiūlė klientui įsigyti papildomų prekių“, – teigia N. Kazlauskienė.

Stipriausia DIY tinklų pusė – darbuotojų išvaizdos (96%) ir aplinkos (95%) kriterijai. Beveik visi tirti darbuotojai atrodė tvarkingai, vilkėjo darbines uniformas. Tvarka bei švara pasižymėjo ir bendra tirto parduotuvės skyriaus aplinka bei prekių išdėstymas.

nuotrauka::1

Diana Barauskienė, „Kesko Senukai Lithuania“ klientų patirties vadovė, pažymi, kad gerinant pirkėjų apsipirkimo patirtį, tinklas jau kurį laiką didelį dėmesį skiria darbuotojų įgūdžių tobulinimui.

„Konsultantams esame parengę kone 20 skirtingų mokymų programų. Jų pagrindas – pardavimų praktika, tad džiaugiamės, kad ir rezultatus tyrime matome gerus,“ – teigia D. Barauskienė.

VŽ šių metų pradžioje rašė, kad „Kesko Senukai“ už 350.000 Eur įsidiegė išmanią konsultantų iškvietimo sistemą.

Konsultantų iškvietimo sistema įdiegta pagrindinėse prekybos centrų erdvėse. Su parduotuvės specialistais pasikonsultuoti norintiems klientams nuo šiol tereikia prieiti prie konsultanto iškvietimo stendo ir paspausti sistemą aktyvuojantį mygtuką. Plačiau skaitykite čia.

„Shopper Quality Group“ tyrimas buvo atliekamas 2019 m. rugpjūčio-rugsėjo mėn. didžiuosiuose Lietuvos miestuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, o taip pat ir Ukmergėje, Mažeikiuose, Elektrėnuose, Kuršėnuose, Pakruojyje, Kelmėje bei Naujojoje Akmenėje.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vartotojų teisės: daugiausia ginčų – dėl drabužių kokybės 

Per tris 2019 m. ketvirčius į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą pasiskųsti ar pasikonsultuoti kreipėsi...

Prekyba
12:09
„Euroapotheca“ Latvijoje pradėjo prekiauti internete 

Šiaurės Europos ir Baltijos šalių regione veikiančio vaistinių tinklo „Euroapotheca“ įmonė UAB „Azeta“ įkūrė...

Prekyba
10:41
„Avitela“ ir „Elektromarkt“ sandoris: išliks atskiri prekės ženklai 

25-rius metus veikianti prekybos buitine technika ir elektronika bendrovė „Avitelos prekyba“ įsigijo kitą...

Prekyba
09:47
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
07:27
Kauno „Megos“ nuomininkų apyvarta ūgtelėjo 12%  Premium

Pirmąjį 2019 m. pusmetį prekybos centro (PC) „Mega“ parduotuvių pardavimai siekė 83 mln. Eur, kai 2018 m. tuo...

Prekyba
05:45
Vilniuje – nauja „Citroen“ atstovė  Premium

Vilniuje šią savaitę veiklą oficialiai pradeda nauja „Citroen“ atstovė – ja tapo iki šiol „Suzuki“ ir...

Automobiliai
2019.11.11
R. Mažulis perėmė „StrongPoint“ vairą  1

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims pozicijoje Julių Stulpiną pakeitė...

Prekyba
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Spalį – 0,1% mėnesio infliacija

Lietuvoje spalį buvo 0,1% mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja antrą mėnesį...

Prekyba
2019.11.11
Didieji prekybos tinklai drąsiai plečiasi ir atsinaujina Premium

Pagrindiniai mažmeninės prekybos tinklai šiais metais atnaujino dešimtis parduotuvių, išsiplėtė naujuose...

Prekyba
2019.11.11
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 1

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Mokslu grįstas apsipirkimo gidas: kaip neišleisti per daug 

Pasiklydę tarp lentynose sumaniai perdėliotų prekių, suvilioti akcijų, prisirinkę per daug ar ne to, ko iš...

Laisvalaikis
2019.11.09
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
„Kesko Senukai“ planuose iki 2022 m. – 100 mln. Eur investicijos

„Kesko Senukai“, įgyvendindami per 100 mln. Eur investicijų planą, atidarė didžiausią tinklo parduotuvę...

Prekyba
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
„Google Play“ ir „Apple App Store“ žmonės per ketvirtį išleido 22 mlrd. USD Premium

Mobiliųjų paslaugų vartotojai visame pasaulyje trečiąjį šių metų ketvirtį „Google Play“ ir „Apple App Store“...

Paslaugos
2019.11.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau