Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Publikuota: 2019-11-10
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente aptarnauja statybos, remonto ir buities prekių tinklas – „Kesko Senukai Lithuania“.

Iš šešių tirtų DIY prekybos tinklų geriausiai pasirodė „Kesko Senukai Lithuania“ tyrimo metu surinkęs 81,66%, antroje vietoje – „Jupojos statybinės medžiagos“ (80,56%). Prasčiausią rezultatą, kaip rodo „Shopper Quality Group“ tyrimas, skaičiuoja „Depo“, surinkęs 68,52%.

Bendras visų tinklų rezultatas — 77%, o tai atitinka vidutinės kokybės grupę, nurodo tyrėjai.

[infogram id="8a11583e-0e22-47aa-af14-356ce53f34e9" prefix="J0s" format="interactive" title="Mažmeniniai_tinklai"]

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Atlikdami tyrimą slapti pirkėjai vertino tokius aspektus kaip bendra parduotuvės skyriaus aplinka, konsultacijos laukimo laikas, konsultanto išvaizda, kontakto pradžia ir pabaiga, poreikių išsiaiškinimas, pardavimo įgūdžiai bei kasos darbuotojo išvaizda, darbo aplinka ir aptarnavimo įgūdžiai.

„Didžiausias iššūkis šiame sektoriuje yra konsultantui laiku pamačius klientą prie jo prieiti. Kitu atveju, klientas jaučiasi nepastebėtas. Tyrimas atskleidė, kad geriausiai pasirodžiusių tinklų darbuotojai dažniausiai greičiau nei per 5 minutes prieina prie kliento ir pasiūlo pagalbą. Būtent tai ir suteikia jiems konkurencinį pranašumą. Taip pat matome, kad beveik pusė tirtų darbuotojų apskritai nepasiūlo konsultacijos klientui ir klientui tenka ieškoti konsultacijos pačiam“, – tyrimą komentuoja Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.

Vidutinį rezultatą surinko poreikių išsiaiškinimo, kontakto pradžios ir pabaigos kategorijos. Kontakto pabaigos kriterijus surinko 11% daugiau nei kontakto pradžios. Slaptų pirkėjų teigimu, didžioji dalis darbuotojų nepamiršdavo maloniai atsisveikinti ir palydėti jų su šypsena.

„Silpniausiai išpildytas klientų aptarnavimo kriterijus šįkart yra papildomo pardavimo įgūdžiai. Tik trečdalis konsultantų ir tik 11% kasos darbuotojų pasiūlė klientui įsigyti papildomų prekių“, – teigia N. Kazlauskienė.

Stipriausia DIY tinklų pusė – darbuotojų išvaizdos (96%) ir aplinkos (95%) kriterijai. Beveik visi tirti darbuotojai atrodė tvarkingai, vilkėjo darbines uniformas. Tvarka bei švara pasižymėjo ir bendra tirto parduotuvės skyriaus aplinka bei prekių išdėstymas.

nuotrauka::1

Diana Barauskienė, „Kesko Senukai Lithuania“ klientų patirties vadovė, pažymi, kad gerinant pirkėjų apsipirkimo patirtį, tinklas jau kurį laiką didelį dėmesį skiria darbuotojų įgūdžių tobulinimui.

„Konsultantams esame parengę kone 20 skirtingų mokymų programų. Jų pagrindas – pardavimų praktika, tad džiaugiamės, kad ir rezultatus tyrime matome gerus,“ – teigia D. Barauskienė.

VŽ šių metų pradžioje rašė, kad „Kesko Senukai“ už 350.000 Eur įsidiegė išmanią konsultantų iškvietimo sistemą.

Konsultantų iškvietimo sistema įdiegta pagrindinėse prekybos centrų erdvėse. Su parduotuvės specialistais pasikonsultuoti norintiems klientams nuo šiol tereikia prieiti prie konsultanto iškvietimo stendo ir paspausti sistemą aktyvuojantį mygtuką. Plačiau skaitykite čia.

„Shopper Quality Group“ tyrimas buvo atliekamas 2019 m. rugpjūčio-rugsėjo mėn. didžiuosiuose Lietuvos miestuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, o taip pat ir Ukmergėje, Mažeikiuose, Elektrėnuose, Kuršėnuose, Pakruojyje, Kelmėje bei Naujojoje Akmenėje.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Verslas Palangoje: kokių taisyklių išmoko naujokai Premium

Nuo Joninių Palangoje verslui prasideda darbymetis, o poilsiautojams – atostogų sezonas pajūryje. Tokią vieną...

Gazelė
2022.06.24
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Lietuvos kurortuose Joninių savaitgalį užimta 85% apgyvendinimo vietų

Ilgąjį Joninių savaitgalį Lietuvos kurortuose – poilsiautojų gausa. Kai kur apsistoti vietų nelikę, o...

Laisvalaikis
2022.06.24
„Nike“ galutinai palieka Rusijos rinką 1

JAV sportinės avalynės ir aprangos gamintoja „Nike“ ketvirtadienį pranešė, kad galutinai palieka Rusijos...

Prekyba
2022.06.23
Finansiniai rezultatai gerėja, bet pandemijos nukamuotiems viešbučiams – dar vienas išbandymų metas Premium

2021 m. daugelis didžiųjų šalies viešbučių fiksavo geresnius finansinius rezultatus, tačiau jų valdytojai...

Statyba ir NT
2022.06.23
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Nuo slidinėjimo trasos iki geležinkelio bėgių – ką dažniausiai parduoda e. varžytynių ir aukcionų portale? Verslo tribūna

Per 200 valstybės ar savivaldybių valdomų įstaigų bei privataus verslo atstovų „iškeitė“ sudėtingus ir...

Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
Vyriausybė pritarė turistų apsaugos stiprinimui: draudimo reikėtų visiems kelionių organizatoriams

Vyriausybė trečiadienį pritarė turistų apsaugos stiprinimui – Ekonomikos inovacijų ministerijos siūlymu...

Gazelė
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
VMG derasi dėl verslo Baltarusijoje pardavimo, SBA tariasi su ERPB Premium

Vienos didžiausių lietuviškų investicijų traukiasi iš Baltarusijos. Į verslą šioje šalyje medienos ir baldų...

Pramonė
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Lidl“ rinkos dalis auga, visų kitų – traukiasi Premium 18

Nors Vokietijos kapitalo žemų kainų tinklo „Lidl Lietuva“ finansiniai metai neatitinka kalendorinių, kuriais...

Prekyba
2022.06.22
ES sankcijos palaipsniui apims vis daugiau į Kaliningradą vežamų prekių

Nuo birželio 17 d. pradėtas taikyti draudžiamų vežti per Europos Sąjungą (ES) prekių sąrašas, remiantis...

Logistika
2022.06.21
Estijos medienos pramonė stabdo investicijas, Latvijoje – ažiotažas dėl granulių Premium

Nestabili verslo aplinka daro įtaką medienos pramonės įmonių darbui ir keičia vartotojų įpročius. Nors gegužę...

Pramonė
2022.06.21
Architektai antrojo sostinės „Akropolio“ projekte pasigedo infrastruktūros 4

Prekybos centrus valdanti bendrovė „Akropolis Group“ Vilniaus regioninei architektūros tarybai (RAT) pristatė...

Statyba ir NT
2022.06.21
Vagysčių prevencija: iš savitarnos zonų išleis tik su čekiu Premium 21

Mažmeninės prekybos versle dalies atsargų praradimas yra įprastas ir neišvengiamas reiškinys, tačiau vagysčių...

Prekyba
2022.06.20
„Booking“ klientų aptarnavimo centrą Vilniuje perėmė „Majorel“

Trumpalaikės nuomos platformos „Booking.com“ klientų aptarnavimo centro Vilniuje akcininke nuo birželio...

Rinkos
2022.06.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku