„Moody’s“: Europos prekybos sektoriaus augimas išliks lėtas, bet yra ir galimybių

Artimiausius pusantrų metų Europos prekybininkų apyvartoms neigiamą įtaką darys keli nesusiję veiksniai, prognozuoja tarptautinė kredito reitingų ir rinkos tyrimų bendrovė Moodys. Įmonės paskelbtame tyrime akcentuojamos ir galimybės, kuriomis pasinaudoję prekybininkai gali išlaikyti augimą.
Tarp pagrindinių priežasčių, darysiančių įtaką tradicinei prekybai Moodys vardija toliau didėsiančią elektroninės prekybos ir žemų kainų tinklų (angl. discounter) rinkos dalį, vis didesnei daliai vartotojų bus aktualus patogumas ir kokybė, o ekono ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti