„JPMorgan“ žvalgosi, kam parduoti JAV valdomą e. prekybos įmonę „Fresh Direct“

Keli tarpusavyje nesusiję šaltiniai New York Post patvirtino, kad vėl aktyviai ieškoma pirkėjo JAV e. komercijos bendrovei Fresh Direct, kurią 2010 m. už 2,3 mlrd. USD bandė nupirkti Amazon ir už kurią tuomet 2,6 mlrd. USD siūlė Walmart, bet tuomet abu pasiūlymai buvo atmesti.
Didžiausias Fresh Direct investuotojas JPMorgan nusprendė parduoti savo akcijų dalį, todėl aktyviai ieško pirkėjų, praneša New York Post. Leidinio kalbinti analitikai įsitikinę, kad tiek JAV e. komercijos milžinę Amazon, tiek ir didžiausią būtiniausių maisto prekių tinklą Walmart vis dar domintų galimybė įsigyti Fresh Direct, tačiau abu investuotojai greičiausiai laukia palankesnio momento, kai įmonės vertė sumažės.
2018 m. atidariusi savo modernų prekių paskirstymo centrą ir naują būstinę Bronkse, Niujorke, įmonė išplėtė savo galimybes pristatyti prekes tą pačią dieną, išsiplėsti į daugiau rinkų ir įvykdyti daugiau užsakymų.
Grocery Dive pažymi, kad JPMorgan į Fresh Direct 2016 m. investavo 189 mln. USD, taip pat skyrė verslui neįvardijamą sumą lėšų šiais metais. Tačiau daugiau nėra pasiryžusi likti šiame versle.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti