„Alibaba“ strategija: iki 2024 m. turėti milijardą aktyvių vartotojų

Publikuota: 2019-10-12
China Stringer Network („Reuters“) nuotr.
China Stringer Network („Reuters“) nuotr.

Kinijos elektroninės prekybos milžinės „Alibaba“ strategijoje įrašytas tikslas po penkerių metų pasiekti daugiau nei 10 trilijonų Kinijos juanių (apie 1.200 mlrd. Eur) apyvartą.

Kasmetiniame susitikime su investuotojais, kuriame dalyvavo per 500 investuotojų, „Alibaba“ vadovai pristatė ambicingus verslo augimo planus. Tikimasi, kad po penkerių metų aktyvių vartotojų skaičius sieks milijardą, o grynieji pardavimai didės iki 10 trilijonų juanių.

Palyginkime: pernai bendrovė turėjo 730 mln. aktyvių vartotojų Kinijos rinkoje. Užsienio rinkose jų skaičius sudarė apie 130 mln., o įmonės mokėjimų sistema „Alipay“ Kinijoje naudojosi apie 900 mln. aktyvių vartotojų.

Danielis Zhangas, „Alibaba“ generalinis direktorius, akcentavo, kad daugiausia dėmesio ir toliau bus skiriama namų rinkai, bus plečiamasi tuose Kinijos regionuose, kuriuos skvarba iki šiol nebuvo didelė. Ten, kur „Alibaba“ yra išplėtojusi savo tinklą, jos parduotuvę renkasi 85% pirkėjų, o regionuose, kur įdirbis mažesnis, šis skaičius sudaro apie 40%, rodo bendrovės duomenys.

D. Zhangas susitikime kalbėjo ir apie naujas paslaugas, kurias įmonė rengiasi pasiūlyti, bendradarbiaudama su skaitmeninių sprendimų bendrovėmis.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Lietuviai sugalvojo būdą, kaip Europos interneto parduotuvėse apsipirkti pigiau Verslo tribūna

Įsigyti reikalingą prekę šiais laikais galima net neiškėlus kojos iš namų. Apsipirkti internetu vilioja ne...

Prekyba
11:40
Prekybos tinklas „Iki“ turi naują komunikacijos vadovę 2

Prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadove tampa Indrė Baltrušaitienė, prieš tai daugiau kaip trejus metus...

Rinkodara
09:47
Didžiausia Baltarusijos prekybininkė plečiasi mažų parduotuvių segmente 1

Pirmąjį šių metų pusmetį didžiausios Baltarusijos prekybininkės „Eurotorg“ grynieji pardavimai augo 14% ir...

Prekyba
07:31
Prekybos tinklų kortelės – vos ne kiekvieno kišenėse 7

Dažnas lietuvis savo piniginėje turi bemaž visų prekybos tinklų lojalumo korteles. Prekybininkai plėtoja...

Rinkodara
2019.10.13
Su piešiniais ant siuntų terminalų taiko į aplinkosaugos temą 1

Lietuvos paštas su meno kūriniais ant „LP Express“ siuntų terminalų bando atkreipti visuomenės dėmesį į...

Rinkodara
2019.10.13
Kaip padidinti pardavimus sezoninėmis prekėmis 1

Įpusėjęs ruduo kai kuriems prekybininkams žada didesnes pajamas – šaltesni orai išaugina dalies prekių...

Gazelė
2019.10.13
Dalis daržovių šiemet brangesnės nei pernai

Šiemet dalis daržovių brangesnės nei pernai, tačiau vasarą ūkininkus alinusi sausra šiek tiek sumažino morkų...

Prekyba
2019.10.12
Olimpinių žaidynių rėmimas: Japonijos bendrovės įspraustos į patriotinės prievolės pinkles Premium

Japonija birželį išdidžiai paskelbė sutriuškinusi olimpinį rekordą. Kitais metais Tokijuje bus rengiamas...

Rinkodara
2019.10.12
„Alibaba“ strategija: iki 2024 m. turėti milijardą aktyvių vartotojų 1

Kinijos elektroninės prekybos milžinės „Alibaba“ strategijoje įrašytas tikslas po penkerių metų pasiekti...

Prekyba
2019.10.12
TOP10 „Facebook“ nuomonės formuotojų Lietuvoje 23

Skaitmeninio turinio agentūros „SuperYou“ sudarytame Lietuvos influencerių reitinge įtaigiausia nuomonės...

Rinkodara
2019.10.12
„Valstiečiai“ siūlo apmokestinti didelius prekybininkus 40

Valdančiųjų „valstiečių“ atstovai nuo 2020 m. siūlo įvesti naują prekybos mokestį, jį turėtų mokėti daugiau...

Prekyba
2019.10.11
„Walmart“ vadovas pereina į „Air New Zeland“

Didžiausia JAV mažmeninės prekybos bendrovė „Walmart“ pranešė, kad Gregas Foranas, atsakingas už veiklą...

Prekyba
2019.10.11
Kauno „Žalgirio“ arenoje prasidėjo paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ 1

Kauno „Žalgirio“ arenoje penktadienį prasidėjusi lietuviškų prekių ir paslaugų paroda „Rinkis prekę...

Paslaugos
2019.10.11
Socialiai atsakingiausios įmonės laurai teko „Rimi“ 5

Užimtumo tarnyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos prekybos tinklui „Rimi“ skyrė Socialiai...

Rinkodara
2019.10.11
„Sportland“ portfelyje padaugėjo „Adidas“ parduotuvių Premium 3

Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Akropoliuose“ esančias Vokietijos sportinių drabužių „Adidas“ parduotuves,...

Prekyba
2019.10.11
Patirčių nori ne tik Y kartos pirkėjai

Kad tūkstantmečio karta mėgsta patirtis, verslas jau girdėjo. Bet „Entrepreneur.com“ primena, kad to paties...

Gazelė
2019.10.10
Akinių lęšių gamintoja „Bod Lenses“ keičia vizualinį identitetą 2

Penktus metus skaičiuojanti Baltijos regiono akinių lęšių gamybos įmonė „Bod Lenses“ keičia vizualinį stilių.

Rinkodara
2019.10.10
A. Izgorodinas: eksportas ateityje labiau svyruos 1

Sumažėjus metiniam lietuviškos kilmės prekių eksportui, ateityje jo rodikliai vis labiau svyruos, sako „SME...

Prekyba
2019.10.10
Šiaulių bankas pasirinko socialinių tinklų partnerius 2

Šiaulių bankas stiprina pozicijas socialinėje erdvėje – komunikacijos partneriais pasirinko skaitmeninės...

Rinkodara
2019.10.10
„BK grupė“ dėl gerų atsiliepimų kai kurias sąnaudas padidino 1,5 karto Premium 1

Kai Lietuvą pasidaliji į 4 regionus ir kiekviename jų įkuri klientų aptarnavimo biurą, įgauni pranašumų, nes...

Gazelė
2019.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau