„Kotryna Group“ plečiasi į Suomiją, keičia struktūrą

Publikuota: 2019-10-03
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Baltijos šalyse 7 mažmeninės prekybos tinklus valdanti „Kotryna Group“ rugsėjį atidarė pirmąją parduotuvę naujoje rinkoje. Tamperės mieste Suomijoje atidaryta „KidZone“ vaikų prekių parduotuvė ne tik atspindi naują bendrovės plėtros kryptį, bet ir sutampa su struktūriniais pokyčiais viduje. UAB „Kotryna“ tapo visą įmonių grupę valdančia bendrove, o naujai suformuotoje valdyboje dalyvaus ir du nepriklausomi nariai.

Kalbėdamas apie sprendimą atidaryti parduotuvę Suomijoje, „Kotryna Group“ generalinis direktorius Laimonas Bazilius pastebi, kad šios šalies vaikiškų prekių rinka – fragmentuota.

„Bendrovės plėtrą šiaurinėje kaimynėje paskatino noras pasiūlyti patogų apsipirkimą visai šeimai ir sudaryti galimybes vienoje vietoje įsigyti visų kategorijų vaikų bei kūdikių prekių. Tai sudaro galimybes tapti vaikų prekių segmento lyderiais šalyje“, – sako L. Bazilius.

Pastaraisiais metais didžiausią dėmesį kompanija skyrė esamų parduotuvių Baltijos šalyse koncepcijos atnaujinimui ir tinklo reorganizavimui. Visi šie pokyčiai atsispindės ir naujojoje 1.700 kv. m ploto parduotuvėje Tamperėje.

Daugiau nei pusę jos erdvės užims garsių prekės ženklų žaislai, o drabužius bus galima įsigyti trijose – „NEXT“, „Mothercare“ ir „Croccodrillo“ – parduotuvėse. Šalia apsipirkimo zonų bus įrengta ir žaidimų erdvė mažiesiems.

„Į Suomiją žengiame ne tik atidarydami pirmąją tokio tipo parduotuvę šalyje. Jau šiandien galima susipažinti su šiai rinkai skirtu elektroniniu katalogu, o nuo spalio prekes bus galima įsigyti ir internetinėje parduotuvėje „kidzone.fi“, – pasakoja „Kotryna Group“ vadovas.

L. Bazilius pasakoja, kad bendrovės plėtrą ir žingsnį į Skandinaviją įkvėpė sėkmingi pastarųjų metų rezultatai.

„2018 m. „Kotryna Group“ augo 10%, o labiausiai – drabužių kategorijoje, kur jis siekė 20%. Tarp pardavimo kanalų, 60% augo elektroninė prekyba. Tai rodo, jog naujoji bendrovės koncepcija pasiteisino ir gali būti pritaikyta kitose rinkose“, – sako L. Bazilius.

Anot jo, siekiant valdymo efektyvumo, Latvijoje ir Estijoje veikiančių įmonių akcijos buvo perleistos UAB „Kotryna“, o šios vardas pakeistas į UAB „Kotryna Group“. Šis prekės ženklas ir anksčiau buvo naudojamas įmonių veikloje, o dabar atspindi ir įvykusius pokyčius.

„Sujungę visų Baltijos šalyse esančių „Kotryna Group“ įmonių akcijas, pakeitėme ir bendrovės valdybos struktūrą. Ją iki šiol sudarė trys nariai – du akcininkai ir akcininkų atstovas. Dabar ją sudarys keturi nariai, iš kurių du yra nepriklausomi“, – pasakoja L. Bazilius. Pagrindiniu akcininku išliko Valdas Nanartavičius, jis taip pat išrinktas naujuoju valdybos pirmininku.

„Kotryna Group“ veikia trijose Baltijos šalyse ir valdo 7 mažmeninės prekybos tinklus („Baby City/Toy City“, „Žaislų planeta“, „Juku“, „KidZONE“, „Mothercare“ „OVS Kids“ ir „Juku“, „Lego“). Iš viso jos tinklą sudaro 79 parduotuvės ir 6 el. prekybos kanalai.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Smulkiųjų skatinimo metai: iš didelio debesies mažas lietus Premium

Šie metai buvo gausūs įvairių pasiūlymų, planų ir programų, aktualių smulkiajam ir vidutiniam verslui (SVV),...

Gazelė
05:45
Vilniaus oro uosto Kalėdų eglutė iš konfiskuotų daiktų apskriejo pasaulio žiniasklaidą 1

Artėjant šventėms, Vilniaus oro uostas pasirinko neįprastą būdą priminti keleiviams apie draudžiamus gabenti...

Paslaugos
2019.12.12
„Elektrum Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Baltijos šalių elektros gamintojos „Latvenergo“ antrinė įmonė „Elektrum Lietuva“ išsirinko naujus...

Rinkodara
2019.12.12
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ignitis“, „iPhone“ iki nuolaidų bei žaidimų

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai šiemet labiausiai domėjosi naujuoju...

Rinkodara
2019.12.12
E. prekyboje daugėja naujų sprendimų  Premium

Praėjus metams nuo JAV prekybos milžinės „Walmart“ sprendimo įrengti savo klientams šimtus specialių...

Prekyba
2019.12.12
Lietuvos ekonomika sėkmingai iriasi prieš pasaulinės recesijos srovę, tačiau ar užteks jėgų?

Lietuvos ekonomikos augimas toliau viršija prognozes ir 2019-aisiais, tikėtina, augo panašiu tempu kaip ir...

Rinkodara
2019.12.11
Tardamiesi su partneriu Kinijoje, sužinojo, kad reikia plano B Premium

Eksporto į Kiniją sėkmės istorija gali susiklostyti ir per vienus metus, tik gali prireikti plano B – kas...

Gazelė
2019.12.11
„Čepkelių nealkoholinės netrauktinės“ gamintoja skųs NTAKD skirtą baudą 1

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) dėl daug visuomenės dėmesio sulaukusio gėrimo...

Rinkodara
2019.12.11
„MG Baltic“ laimėjo bylą prieš V. Baką apeliacinės instancijos teisme

Vilniaus apygardos teismas antradienį nusprendė, kad žemesnės instancijos teismas šių metų pradžioje...

Prekyba
2019.12.11
Tyrimas: sveikesnių produktų vartojimas didėja, o ribotinų mažėja 

Duona, cukrus ir sviestas – šiuos produktus kasdien vartoja daugiausia Lietuvos gyventojų. Beveik pusė žmonių...

Prekyba
2019.12.11
Nefinansinių įmonių pajamos per metus ūgtelėjo 9,1%

Per devynis šių metų mėnesius šalies įmonės gavo 70,8 mlrd. Eur pajamų, o jų ikimokestinis pelnas siekė 4,8...

Prekyba
2019.12.11
„Barbora“ siūlys pasiimti prekes neišlipant iš automobilio 1

Didžiausia Baltijos šalyse elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ Vilniuje, Kaune ir...

Prekyba
2019.12.11
Populiariausios „Google“ paieškos Lietuvoje: rinkimai, „Ignitis“ ir „Džokeris“

Metų pabaigoje tradiciškai „Google“ skelbia kasmetinių tendencingiausių 2019 m. užklausų sąrašą, kuriame...

Rinkodara
2019.12.11
„Interneto vizija“ simboliškai atnaujino savo prekės ženklą

Svetainių talpinimo ir domenų registravimo paslaugas teikianti bendrovė „Interneto vizija“ atnaujino...

Rinkodara
2019.12.11
„Baltoji banga“ pasidalijo ironišku „Mėslitos“ vadovo interviu 

Tarptautinę antikorupcijos dieną skaidraus verslo iniciatyva „Baltoji banga“ ir asociacija „Investors' Forum“...

Prekyba
2019.12.11
„Ignitis grupė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius 5

Energetikos bendrovės „Ignitis grupė“ paskelbtą reklamos kūrybos agentūros konkursą laimėjo agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.12.11
Rinkodaros ir komunikacijos lyderiai: kokie bus 2020-ieji Premium

Dalijamės lyderiaujančių rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos įmonių vadovų, nuomonės lyderių mintimis...

Rinkodara
2019.12.11
Kinai nori pirkti visko ir brangiai: kaip jiems parduoti lietuviškus produktus Premium 1

Kinijos rinka yra besotė, todėl daugelį smulkiųjų gamintojų ji gąsdina, kad nepajėgs tenkinti jos poreikių.

Gazelė
2019.12.10
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
Lapkritį – 2,2% suderinta vidutinė metinė infliacija

Vidutinė metinė infliacija Lietuvoje, apskaičiuota pagal su kitomis Europos Sąjungos šalimis suderintą...

Prekyba
2019.12.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau