Privati etiketė: įsitvirtina naujuose segmentuose ir aukštesnės kainos kategorijoje

Privačių prekės ženklų vertės dalis modernioje prekyboje Lietuvoje šiemet antrą ketvirtį sudarė 15,2% ir iš esmės laikosi 2018 m. pasiektame lygyje, kuris yra 15,4%, rodo Nielsen duomenys. Prekybininkai didina investicijas į šį segmentą ir prognozuoja, kad privačios etiketės dalis pardavimuose didės.
Naujausiais Nielsen duomenimis, antrąjį šių metų ketvirtį maisto produktų kategorijose privačių prekės ženklų dalis buvo didesnė ir siekė apie 16%, ne maisto apie 10%. Bendrai modernioje prekyboje šiemet pirmąjį ketvirtį, palyginti su tuo pačiu l ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti