Tyrimas: žemos kainos aktualesnės vyrams 

Publikuota: 2019-09-11
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
svg svg
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Esminė elektroninės prekybos segmento tendencija yra ta, kad šį apsipirkimo kanalą renkasi nebe tik jaunimas, bet ir vyresni klientai. Kartu su vyresne pirkėjų auditorija keičiasi ir pirkinių krepšelis, daugėja „pasidaryk pats“ kategorijos prekių, rodo internetinės parduotuvės „Senukai.lt“ atlikta internetinė klientų apklausa.

Anot apklausos, 41,2% respondentų „pasidaryk pats“ kategorijos prekes renkasi pirkti internetu. Aktyviausiai šias prekes pirkti yra linkę 35-55 metų (41,4%) ir 25-35 metų (35,8%) amžiaus klientai.

„Žiūrint iš „pasidaryk pats“ kategorijos perspektyvos, toks amžiaus grupių pasiskirstymas nestebina. Dažniausiai santechnikos ar apšvietimo įrangą renkasi respondentai turintys nuosavus būstus ar sodus, todėl ši kategorija yra mažiau aktuali asmenims iki 25-erių. Kita vertus, aiškiai matome naują ir įdomią tendenciją – vyresni žmonės šias prekes renkasi pirkti internetu“, – apklausos rezultatus komentuoja Julius Bujanauskas, „Kesko Senukai Digital“ rinkodaros vadovas.

Kaip priežastį pirkti šios kategorijos prekes internetu beveik pusė respondentų (46,9%) įvardino patrauklias kainas. Antroje pozicijoje liko greitesnis ir patogesnis apsipirkimo būdas (22,9%). Trečią ir ketvirtą vietas užėmė patogus prekių pristatymas bei platesnis asortimentas, palyginti su prekybos centrais – atitinkamai 15,9% ir 14,3%.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Įdomu tai, kad žemos kainos aktualesnės vyriškajai auditorijai. Moterims taip pat aktuali kaina, bet labiau nei vyrams rūpi asortimento dydis ar patogus pristatymas“, — sako J. Bujanauskas.

Apklausa rodo, kad 69,9% klientų šios kategorijos prekes perka kruopščiai suplanavę. 23% jas perka neplanuotai, pavyzdžiui, pastebėję, kad trūksta detalės, o 7,1% perka spontaniškai.

Labiausiai savo pirkinius planuoti linkę 25-55 m. amžiaus respondentai (70%), o spontaniškai dažniausiai perkantys įvardino 18-24 m. amžiaus apklausos dalyviai (13%).

Kone pusė respondentų teigia, kad informacijos apie prekes, jų montavimą ar naudojimą ieško internete (44,8%). Nemenka dalis apklaustųjų mėgsta konsultuotis parduotuvėje gyvai (21,6%) ar net su remonto darbų specialistais (17,3%).

Apklausa atlikta 2019 m. paskutinę rugpjūčio savaitę, apklausti 976 žmonės.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Prekyba“
Norite pasiūlyti temą, turite pastabų, pasiūlymų ar klausimų? Parašykite „Verslo žinių“ redaktoriams.

Jei norite suteikti konfidencialios informacijos, rašykite vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt

„Reitan Convenience Lithuania“ vadovas: drąsinu išmėginti jėgas, jeigu kyla minčių Premium

Saulius Žilėnas, septintą mėnesį pareigas einantis „Reitan Convenience Lithuania“ direktorius, pakeitęs...

Prekyba
05:45
„Normalių rusų“ be prekių nenorėjusi palikti „Decathlon“ visgi užsidaro – stringa prekių tiekimas Premium

Nepaisydama kritikos bangos, boikotų ir agresorei Rusijai taikomų sankcijų, Prancūzijos sporto prekių...

Prekyba
05:45
„Gartner“ prognozuoja pasaulinės kompiuterių ir telefonų rinkos susitraukimą

Tyrimų kompanijos „Gartner“ naujausiomis prognozėmis, tarptautinė asmeninių kompiuterių rinka 2022-aisiais...

Inovacijos
2022.07.04
Maskvos prekybos centrai ištuštėjo: užimtumas žemiausias nuo 2010 m. Premium

Neužimtų prekybinių plotų dalis Maskvos prekybos centruose (PC) per 2022 m. šešis mėnesius padidėjo 1,5 proc.

Prekyba
2022.07.04
„Maxima grupė“ 5 metams pasiskolino su 6,5% pajamingumu

Mažmeninės prekybos grupė 5 metams obligacijomis pasiskolino 240 mln. Eur su 6,25% kuponu ir 6,5% pajamingumu.

Rinkos
2022.07.04
D. Mertinas apie „Vingio Akropolio“ PC: svarbus balansas ir populiariausių prekės ženklų geriausios parduotuvės Premium

Baltijos šalyse prekybos centrus valdanti „Akropolis Group“ parengė daugiafunkcio komplekso „Akropolis...

Prekyba
2022.07.04
Lojalumo kortelė „Mylimiausia“ turės virtualų variantą 1

Viena didžiausių šalyje pirkėjų lojalumo programa „Mylimiausia“ ruošiasi įžengti į virtualią erdvę. Interneto...

Rinkodara
2022.07.03
Klastotės pandemijos metais: padirbti produktai toliau keroja Premium

Lietuvos muitinės duomenimis, 2021 m. sulaikyta daugiau nei 120.000 vienetų prekių, kurios galimai buvo...

Prekyba
2022.07.03
„Aprangos“ grupės apyvarta šiemet augo 57%

„MG grupės“ kontroliuojamos didžiausios Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupės „Apranga“ apyvarta...

Prekyba
2022.07.01
Pernai bendrovės „Bolt“ nuostolis išaugo iki 547,2 mln. Eur 2

„Bolt“ prekės ženklą naudojantis Estijos startuolis „Bolt Technology“ 2021-aisiais patyrė 547,2 mln. Eur...

Logistika
2022.07.01
„Omniva“ investuoja 40 mln. Eur – statys siuntų paskirstymo terminalą Kaune Premium 16

Siuntų UAB „Omniva LT“ Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) statys savo siuntų terminalą, kuris turėtų...

Logistika
2022.07.01
„Akropolis Vingis“: pristatytos naujo Vilniaus kvartalo detalės 11

Baltijos šalyse prekybos ir pramogų centrus valdanti „Akropolis Group“ penktadienį visuomenei pristato...

Prekyba
2022.07.01
VŽ klausomiausi podkastai birželį

Pateikiame daugiausia „Verslo žinių“ prenumeratorių dėmesio sulaukusių podkastų TOP 10.

Laisvalaikis
2022.07.01
Apeiti sankcijas: į gudrias schemas įpainiotos ir Baltijos šalys Premium

Išradingumui, siekiant apeiti Rusijai taikomas sankcijas, nėra ribų. Ir tai daro ne tik pačios Rusijos, bet...

Pramonė
2022.07.01
„Eurovaistinė internete“ darbo užkulisiai: griežtos kontrolės ir intuityvaus aptarnavimo balansas Verslo tribūna

Nors e. vaistinių sektoriaus specifika paremta griežtu reguliavimu ir kontrole, jai galioja bendri e.

Prekyba
2022.07.01
„Maxima grupei“ piešia daugiau kaip 6% skolinimosi kainą Premium 1

Kapitalo rinką 300 mln. Eur emisijai žvalganti ir milijardines skolinimosi obligacijomis ambicijas turinti...

Rinkos
2022.06.30
„Maxima grupės“ įsigijimas Lenkijoje: „Stokrotka“ perka dar keturiolika parduotuvių

Mažmeninės maisto prekybos tinklas „Stokrotka“ sudarė sutartį, pagal kurią rengiamasi perimti 14-a maisto...

Prekyba
2022.06.30
„ACME grupės“ grynasis pelnas – 19,3 mln. Eur, per metus šoktelėjo dukart

Vienos didžiausių Baltijos šalyse didmeninės prekybos e. įrenginiais, filmais ir kitomis verslo sritimis...

Prekyba
2022.06.30
Sankcijų spaudžiama Kaliningrado sritis pergrupuoja tiekimo grandines Premium

Nuo Vakarų importo priklausantis Rusijos eksklavas ieško būdų užsitikrinti ekonomikai reikiamą 20 mln. t per...

Logistika
2022.06.30
„Maxima grupės“ skolinimosi kapitalo rinkoje ambicijos – iki 1 mlrd. Eur

Kapitalo rinką dėl 300 mln. Eur obligacijų išleidimo žvalganti „Maxima grupė“ užsitikrino dokumentaciją...

Rinkos
2022.06.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku