Tyrimas: žemos kainos aktualesnės vyrams 

Publikuota: 2019-09-11
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Esminė elektroninės prekybos segmento tendencija yra ta, kad šį apsipirkimo kanalą renkasi nebe tik jaunimas, bet ir vyresni klientai. Kartu su vyresne pirkėjų auditorija keičiasi ir pirkinių krepšelis, daugėja „pasidaryk pats“ kategorijos prekių, rodo internetinės parduotuvės „Senukai.lt“ atlikta internetinė klientų apklausa.

Anot apklausos, 41,2% respondentų „pasidaryk pats“ kategorijos prekes renkasi pirkti internetu. Aktyviausiai šias prekes pirkti yra linkę 35-55 metų (41,4%) ir 25-35 metų (35,8%) amžiaus klientai.

„Žiūrint iš „pasidaryk pats“ kategorijos perspektyvos, toks amžiaus grupių pasiskirstymas nestebina. Dažniausiai santechnikos ar apšvietimo įrangą renkasi respondentai turintys nuosavus būstus ar sodus, todėl ši kategorija yra mažiau aktuali asmenims iki 25-erių. Kita vertus, aiškiai matome naują ir įdomią tendenciją – vyresni žmonės šias prekes renkasi pirkti internetu“, – apklausos rezultatus komentuoja Julius Bujanauskas, „Kesko Senukai Digital“ rinkodaros vadovas.

Kaip priežastį pirkti šios kategorijos prekes internetu beveik pusė respondentų (46,9%) įvardino patrauklias kainas. Antroje pozicijoje liko greitesnis ir patogesnis apsipirkimo būdas (22,9%). Trečią ir ketvirtą vietas užėmė patogus prekių pristatymas bei platesnis asortimentas, palyginti su prekybos centrais – atitinkamai 15,9% ir 14,3%.

„Įdomu tai, kad žemos kainos aktualesnės vyriškajai auditorijai. Moterims taip pat aktuali kaina, bet labiau nei vyrams rūpi asortimento dydis ar patogus pristatymas“, — sako J. Bujanauskas.

Apklausa rodo, kad 69,9% klientų šios kategorijos prekes perka kruopščiai suplanavę. 23% jas perka neplanuotai, pavyzdžiui, pastebėję, kad trūksta detalės, o 7,1% perka spontaniškai.

Labiausiai savo pirkinius planuoti linkę 25-55 m. amžiaus respondentai (70%), o spontaniškai dažniausiai perkantys įvardino 18-24 m. amžiaus apklausos dalyviai (13%).

Kone pusė respondentų teigia, kad informacijos apie prekes, jų montavimą ar naudojimą ieško internete (44,8%). Nemenka dalis apklaustųjų mėgsta konsultuotis parduotuvėje gyvai (21,6%) ar net su remonto darbų specialistais (17,3%).

Apklausa atlikta 2019 m. paskutinę rugpjūčio savaitę, apklausti 976 žmonės.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Volkswagen“ atstovai: 2021 m. 40% pardavimų Lietuvoje sudarys elektromobiliai

„Audi“ ir „Volkswagen“ praneša apie prekybos rekordą Baltijos šalyse: Lietuva išlieka didžiausia rinka,...

Automobiliai
07:35
Didmeninė prekyba sutelkta nepajudinamų milžinų rankose Premium

Maisto produktų, gėrimų ir tabako nespecializuotos didmeninės prekybos sektoriuje penkios įmonės, kurių...

Prekyba
05:45
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 4

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Gėrimų gamintojai nuogąstauja dėl didėjančio šešėlio 

Mažas stipriųjų alkoholinių gėrimų realizacijos augimas ir padidėjusios pajamos rodo, jog Lietuvos gyventojai...

Prekyba
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 2

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
„Koops“ konsolidavo tinklo administravimą ir didmeninę veiklą  Premium

Nusprendus didmeninę, prekybinę ir logistinę veiklą sutelkti vienoje įmonėje nuo šių metų pradžios...

Prekyba
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
„Lidl“ atidarė parduotuvę Trakų Vokėje 

Plėtrą Lietuvoje tęsiantis prekybos tinklas „Lidl“ metus pradėjo atidarydamas naują parduotuvę.

Prekyba
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kinija nepateisina Lietuvos eksportuotojų lūkesčių

Lietuvos įmonės kasmet sulaukia naujų leidimų eksportuoti produkciją į trečiąsias šalis, o pernai plačiau...

Pramonė
2020.01.17
Importo ir eksporto kainų statistika: išsiskiria gamtiniai ištekliai 

Per metus (2019 m. lapkritį, palyginti su 2018 m. lapkričiu) eksportuotų prekių kainos sumažėjo 1,4%,...

Prekyba
2020.01.17
Pokyčiai pramonės ir prekybos įmonėse augina logistų sandėlius  Premium

2017 m. į naujas patalpas įsikėlusi UAB „Rhenus Logistics“ dar 50% didina sandėliavimo plotą – tai lemia tiek...

Estijos „UP Invest“ leista įsigyti „Baltic Ticket“

Konkurencijos taryba leido Estijos įmonei „UP Invest“ įsigyti 100% Estijos bilietų platinimo bendrovės...

Prekyba
2020.01.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau