Tyrimas: žemos kainos aktualesnės vyrams

Esminė elektroninės prekybos segmento tendencija yra ta, kad šį apsipirkimo kanalą renkasi nebe tik jaunimas, bet ir vyresni klientai. Kartu su vyresne pirkėjų auditorija keičiasi ir pirkinių krepšelis, daugėja pasidaryk pats kategorijos prekių, rodo internetinės parduotuvės Senukai.lt atlikta internetinė klientų apklausa.
Anot apklausos, 41,2% respondentų pasidaryk pats kategorijos prekes renkasi pirkti internetu. Aktyviausiai šias prekes pirkti yra linkę 35-55 metų (41,4%) ir 25-35 metų (35,8%) amžiaus klientai.
Žiūrint iš pasidaryk pats kategorijos perspektyvos, toks amžiaus grupių pasiskirstymas nestebina. Dažniausiai santechnikos ar apšvietimo įrangą renkasi respondentai turintys nuosavus būstus ar sodus, todėl ši kategorija yra mažiau aktuali asmenims iki 25-erių. Kita vertus, aiškiai matome naują ir įdomią tendenciją vyresni žmonės šias prekes renkasi pirkti internetu, apklausos rezultatus komentuoja Julius Bujanauskas, Kesko Senukai Digital rinkodaros vadovas.
Kaip priežastį pirkti šios kategorijos prekes internetu beveik pusė respondentų (46,9%) įvardino patrauklias kainas. Antroje pozicijoje liko greitesnis ir patogesnis apsipirkimo būdas (22,9%). Trečią ir ketvirtą vietas užėmė patogus prekių pristatymas bei platesnis asortimentas, palyginti su prekybos centrais atitinkamai 15,9% ir 14,3%.
Įdomu tai, kad žemos kainos aktualesnės vyriškajai auditorijai. Moterims taip pat aktuali kaina, bet labiau nei vyrams rūpi asortimento dydis ar patogus pristatymas, sako J. Bujanauskas.
Apklausa rodo, kad 69,9% klientų šios kategorijos prekes perka kruopščiai suplanavę. 23% jas perka neplanuotai, pavyzdžiui, pastebėję, kad trūksta detalės, o 7,1% perka spontaniškai.
Labiausiai savo pirkinius planuoti linkę 25-55 m. amžiaus respondentai (70%), o spontaniškai dažniausiai perkantys įvardino 18-24 m. amžiaus apklausos dalyviai (13%).
Kone pusė respondentų teigia, kad informacijos apie prekes, jų montavimą ar naudojimą ieško internete (44,8%). Nemenka dalis apklaustųjų mėgsta konsultuotis parduotuvėje gyvai (21,6%) ar net su remonto darbų specialistais (17,3%).
Apklausa atlikta 2019 m. paskutinę rugpjūčio savaitę, apklausti 976 žmonės.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti