Tyrimas: žemos kainos aktualesnės vyrams 

Publikuota: 2019-09-11
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Esminė elektroninės prekybos segmento tendencija yra ta, kad šį apsipirkimo kanalą renkasi nebe tik jaunimas, bet ir vyresni klientai. Kartu su vyresne pirkėjų auditorija keičiasi ir pirkinių krepšelis, daugėja „pasidaryk pats“ kategorijos prekių, rodo internetinės parduotuvės „Senukai.lt“ atlikta internetinė klientų apklausa.

Anot apklausos, 41,2% respondentų „pasidaryk pats“ kategorijos prekes renkasi pirkti internetu. Aktyviausiai šias prekes pirkti yra linkę 35-55 metų (41,4%) ir 25-35 metų (35,8%) amžiaus klientai.

„Žiūrint iš „pasidaryk pats“ kategorijos perspektyvos, toks amžiaus grupių pasiskirstymas nestebina. Dažniausiai santechnikos ar apšvietimo įrangą renkasi respondentai turintys nuosavus būstus ar sodus, todėl ši kategorija yra mažiau aktuali asmenims iki 25-erių. Kita vertus, aiškiai matome naują ir įdomią tendenciją – vyresni žmonės šias prekes renkasi pirkti internetu“, – apklausos rezultatus komentuoja Julius Bujanauskas, „Kesko Senukai Digital“ rinkodaros vadovas.

Kaip priežastį pirkti šios kategorijos prekes internetu beveik pusė respondentų (46,9%) įvardino patrauklias kainas. Antroje pozicijoje liko greitesnis ir patogesnis apsipirkimo būdas (22,9%). Trečią ir ketvirtą vietas užėmė patogus prekių pristatymas bei platesnis asortimentas, palyginti su prekybos centrais – atitinkamai 15,9% ir 14,3%.

„Įdomu tai, kad žemos kainos aktualesnės vyriškajai auditorijai. Moterims taip pat aktuali kaina, bet labiau nei vyrams rūpi asortimento dydis ar patogus pristatymas“, — sako J. Bujanauskas.

Apklausa rodo, kad 69,9% klientų šios kategorijos prekes perka kruopščiai suplanavę. 23% jas perka neplanuotai, pavyzdžiui, pastebėję, kad trūksta detalės, o 7,1% perka spontaniškai.

Labiausiai savo pirkinius planuoti linkę 25-55 m. amžiaus respondentai (70%), o spontaniškai dažniausiai perkantys įvardino 18-24 m. amžiaus apklausos dalyviai (13%).

Kone pusė respondentų teigia, kad informacijos apie prekes, jų montavimą ar naudojimą ieško internete (44,8%). Nemenka dalis apklaustųjų mėgsta konsultuotis parduotuvėje gyvai (21,6%) ar net su remonto darbų specialistais (17,3%).

Apklausa atlikta 2019 m. paskutinę rugpjūčio savaitę, apklausti 976 žmonės.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Importo ir eksporto statistika: kainos mažėja  1

Per metus (2019 m. liepą, palyginti su 2018 m. liepa) eksportuotų prekių kainos sumažėjo 1,7%, importuotų...

Prekyba
2019.09.20
Lietuva galės eksportuoti daugiau žuvų rūšių į Kiniją 

Lietuva galės eksportuoti daugiau žuvų rūšių į Kiniją. Žemės ūkio ministras Andrius Palionis, Kinijos...

Pramonė
2019.09.20
Kablelio galia – prievaizdo rankose 1

Bausti negalima pasigailėti“ – kur dėti kablelį, sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

Verslo aplinka
2019.09.20
D. Dundulis: pirkėjo neieškau, bet jei siūlytų tinkamą kainą, parduočiau Premium 30

Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės pagrindinis akcininkas, neslepia sulaukiantis investuotojų dėmesio,...

Prekyba
2019.09.20
Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 16

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ uždaro parduotuvę Totorių g., Vilniuje  18

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ uždaro savo parduotuvę Totorių g., Vilniuje, kuri šioje vietoje veikia...

Prekyba
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 11

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ teisme bando užkirsti kelią „Lidl“ statyboms 45

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Estijoje užginčijo Vokietijos prekybininko „Lidl“ detalųjį planą,...

Prekyba
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Naujos baudos prekybininkams: iki 3% metinių pajamų 5

Įsigaliojo Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pataisos, numatančios maksimalius...

Prekyba
2019.09.18
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Rimi“ ir „Profisa“ sulaukė baudos už prekybą nesaugiais žaislais 4

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB „Profisa“ ir UAB „Rimi Lietuva“ teikė į...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
E. prekybos PVM direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium 13

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Iki“ atidarė mokymų centrą Klaipėdoje 4

Prekybos tinklas „Iki“, metų pradžioje atidaręs pirmą „Iki akademiją“ Vilniuje, dabar tokį pat mokymų centrą...

Prekyba
2019.09.17
Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 22

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau