Vaistinės drąsiau žengia į grožio industriją, „Camelia“ registruoja kosmetikos ženklą

Publikuota: 2019-09-08
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vaistinių tinklai ir toliau didina investicijas bei vis daugiau dėmesio skiria į grožiui skirtų prekių lentynų plėtrą, gausesnį šios kategorijos produktų asortimentą.

Kristina Veštortienė, UAB „Nemumo vaistinė“, valdanti „Camelia“ vaistinių tinklą, Rinkodaros direktorė, pabrėžia, kad pastaraisiais metais nuolat investuoja į kosmetikos kategoriją ir mato vartotojų susidomėjimą.

„Žmonės vertina, kad, pirkdami kosmetiką vaistinėse, ne tik randa išskirtinį asortimentą, bet ir gauna profesionalią konsultaciją, tad daug lengviau išsirenka tinkamiausias priemones. Be to, apklausos rodo, kad daugiau nei trečdalis žmonių yra įsitikinę, jog vaistinėje parduodama kosmetika yra kokybiškesnė“, – teigia K. Veštortienė.

Valstybiniam patentų biurui „Nemuno vaistinė“ yra pateikusi registruoti naują prekės ženklą „Camelia Pharma“.

nuotrauka::1nocrop

„Turime galimybę kasdien bendrauti su vartotojais, klausti jų nuomonės apie įvairius grožio produktus, tad žinome, kokių kosmetikos priemonių jie pasigenda, kokius kriterijus kelia, kokie yra lūkesčiai, atsižvelgdami į tai neatmetame galimybės ateityje pristatyti savo sukurtą kosmetikos liniją, tad registruojame ir prekių ženklą“, – planų dar nedetalizuoja K. Veštortienė.

Tai nebūtų pirmoji kregždė – „Gintarinės vaistinės“ sukurta ir jos gaminama kosmetika „Žiedė“ jau ne vienerius metus skaičiuoja didėjančias apimtis.

Augina „Grožio vaistinių“ formatą

Ingrida Damulienė, „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė, pabrėžia, kad nors atstovaujamas tinklas pirmasis rinkoje įkūrė grožio vaistines, o konkurentai labai greitai nusekė jų pavyzdžiu, stengiasi išlaikyti pirminę idėją ir pagrindinį tikslą – padėti pasirūpinti sveiku grožiu.

Pasak I. Damulienės, pirmoji naujo, Lietuvoje nematyto formato „Eurovaistinės“ grožio vaistinė buvo atidaryta 2017 m. liepą Vilniuje, prekybos centre BIG.

„Tačiau grožio ir kosmetikos prekių į asortimentą įtraukėme kur kas anksčiau. Jau 2015 m. skaičiavome, kad grožio ir sveikatinimo prekės sudaro beveik pusė viso vaistinės asortimento, o likusi pusė buvo likusi vaistiniams preparatams, medicinos priemonėms ir pan. Dabar grožio vaistinėse pusę asortimento jau sudaro vien tik grožio ir kosmetikos prekių dalis“, – skaičiuoja I. Damulienė.

Per tuos metus, teigia pašnekovė, nuo pirmųjų grožio vaistinių atidarymo, aiškiai pasimatė ir tai, kad grožio segmento klientams labai svarbu ne tik prekė, bet ir aptarnavimas, profesionali konsultacija.

nuotrauka::2

„Kai aplink tokia didelė pasiūla, reikia, kad kas nors padėtų suprasti, kas labiausiai tinka „konkrečiai man“. Todėl daug dėmesio dabar skiriame paslaugoms: kokybiškoms konsultacijoms, renginiams, tyrimams. Vilniuje, „Akropolyje“ įsikūrusioje naujausioje mūsų grožio vaistinėje, kurios plotas siekia daugiau nei 460 kv. m., jau įrengėme ir specialią patirties zoną, kviečiame čia klientus ištirti savo odą, išbandyti ir atrasti sau tinkamiausių priemonių. Tokiu keliu einame ir kitose šalyse“, – kalba I. Damulienė.

Šiuo metu „Eurovaistinė“ jungia 10 vadinamųjų grožio vaistinių Lietuvoje, kurių asortimente – per 7.000 skirtingų pavadinimų grožio prekių.

„Galimybes plėstis vertiname nuolat, bet didžiausią dėmesį dabar skiriame tam, kaip asortimentą papildyti naudingomis paslaugomis: profesionaliomis konsultacijomis, renginiais ir pan. Matome, kad šiam formatui tai labai svarbu. Vien asortimento neužtenka“, – įsitikinusi I. Damulienė.

Paklausta, gal ir „Eurovaistinių“ tinklo planuose savo kosmetikos linija, pašnekovė, tikina, kad kol kas tokių planų neturi.

„Kol kas daugiau dėmesio skiriame atstovaujamų prekių ženklų paieškai. Vienas tokių – „Numis med“. Šiemet buvo pristatytas visiškai naujas mūsų prekės ženklas „Dermedic“, skirtas probleminės odos priežiūrai. Nuolat ieškome naujovių, pažangių spendimų“, – mini I. Damulienė.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Lietuvių tinklui „Supersol“ Ispanijoje ieško pirkėjo

Liuksemburgo bendrovė „Carson S.a.r.l.“, kurią netiesiogiai kontroliuoja verslininkas Nerijus Numavičius,...

Prekyba
2019.11.18
„Akropolis“ ruošiasi „Jamam“ 

Lapkričio 22-23 dienomis keturių didžiųjų miestų prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“ vyks didžiųjų...

Prekyba
2019.11.18
„Lidl“ tvaraus verslo strategijoje – įsipareigojimai iki 2026 m. 2

Vokietijos prekybos tinklas „Lidl“ paskelbė patikslintą įmonės socialinės atsakomybės strategiją pirkimų...

Prekyba
2019.11.18
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Išleista „Prekybos sektoriaus apžvalga 2019“  1

„Verslo žinios“ pristato leidinį, skirtą prekybininkams ir šiuo verslo sektoriumi besidomintiems žmonėms.

Prekyba
2019.11.18
Latvijoje jau veikia „Rimi Drive“, Lietuvoje – kitąmet 1

Latvijoje atidaryta „Rimi“ elektroninė parduotuvė, kartu pradėjo veikti ir „Rimi Drive“ – čia e. parduotuvės...

Prekyba
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Brangiausios pasaulyje prekybinės gatvės 

Privati nekilnojamo turto (NT) paslaugų įmonė „Cushman & Wakefield“ skelbia kasmetinį prekybinių gatvių...

Prekyba
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
Kinų žiniasklaida: kiniškas „Tesla Model 3“ – geresnis už amerikietiškąjį

JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ gavo Kinijos valdžios leidimą Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje pradėti...

Automobiliai
2019.11.16
„Nike“ nebeprekiauja „Amazon“ platformoje 

JAV sporto prekių gamintoja „Nike“, pastaruosius dvejus metus bendradarbiavusi su didžiausia pasaulyje...

Prekyba
2019.11.15
„Rituals“ atidaro daugiau ir erdvesnių parduotuvių

Kosmetikos prekybos tinklas „Rituals“ ateinančiais metais planuoja atidaryti šimtus naujų parduotuvių, o 2021...

Prekyba
2019.11.15
Eurostatas: metinė infliacija Lietuvoje spalį – didesnė, nei vidutiniškai ES

Suderinta metinė infliacija Lietuvoje spalį buvo didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungos (ES) šalyse,...

Prekyba
2019.11.15
Prekybos ateitis - skaitmenizavimas ir automatizavimas

Pastaraisiais metais labiausiai prekybos sektorių keitė savitarnos sprendimai, leidžiantys didinti prekybos...

Prekyba
2019.11.15
Įmonės vis giliau lenda į tiekėjų kišenę, atsiskaitymai ilgėja visuose sektoriuose Premium 1

Naujausi duomenys rodo, kad įmonių tarpusavio vėlavimai atsiskaityti per pastaruosius 12 mėnesių Lietuvoje...

Finansai
2019.11.15
Teismas: D. Nedzinsko įmonės ir „Trakų autobusų“ mainų sutartis turi būti panaikinta 2

Verslininko Dariaus Nedzinsko bendrovės „Trastas“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ 2016 metais...

Statyba ir NT
2019.11.14
Vartotojų teisių apsaugos sargams – daugiau teisių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo kitų metų turės daugiau įgaliojimų ginant...

Prekyba
2019.11.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau