Vaistinės drąsiau žengia į grožio industriją, „Camelia“ registruoja kosmetikos ženklą

Publikuota: 2019-09-08
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vaistinių tinklai ir toliau didina investicijas bei vis daugiau dėmesio skiria į grožiui skirtų prekių lentynų plėtrą, gausesnį šios kategorijos produktų asortimentą.

Kristina Veštortienė, UAB „Nemumo vaistinė“, valdanti „Camelia“ vaistinių tinklą, Rinkodaros direktorė, pabrėžia, kad pastaraisiais metais nuolat investuoja į kosmetikos kategoriją ir mato vartotojų susidomėjimą.

„Žmonės vertina, kad, pirkdami kosmetiką vaistinėse, ne tik randa išskirtinį asortimentą, bet ir gauna profesionalią konsultaciją, tad daug lengviau išsirenka tinkamiausias priemones. Be to, apklausos rodo, kad daugiau nei trečdalis žmonių yra įsitikinę, jog vaistinėje parduodama kosmetika yra kokybiškesnė“, – teigia K. Veštortienė.

Valstybiniam patentų biurui „Nemuno vaistinė“ yra pateikusi registruoti naują prekės ženklą „Camelia Pharma“.

nuotrauka::1nocrop

„Turime galimybę kasdien bendrauti su vartotojais, klausti jų nuomonės apie įvairius grožio produktus, tad žinome, kokių kosmetikos priemonių jie pasigenda, kokius kriterijus kelia, kokie yra lūkesčiai, atsižvelgdami į tai neatmetame galimybės ateityje pristatyti savo sukurtą kosmetikos liniją, tad registruojame ir prekių ženklą“, – planų dar nedetalizuoja K. Veštortienė.

Tai nebūtų pirmoji kregždė – „Gintarinės vaistinės“ sukurta ir jos gaminama kosmetika „Žiedė“ jau ne vienerius metus skaičiuoja didėjančias apimtis.

Augina „Grožio vaistinių“ formatą

Ingrida Damulienė, „Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė, pabrėžia, kad nors atstovaujamas tinklas pirmasis rinkoje įkūrė grožio vaistines, o konkurentai labai greitai nusekė jų pavyzdžiu, stengiasi išlaikyti pirminę idėją ir pagrindinį tikslą – padėti pasirūpinti sveiku grožiu.

Pasak I. Damulienės, pirmoji naujo, Lietuvoje nematyto formato „Eurovaistinės“ grožio vaistinė buvo atidaryta 2017 m. liepą Vilniuje, prekybos centre BIG.

„Tačiau grožio ir kosmetikos prekių į asortimentą įtraukėme kur kas anksčiau. Jau 2015 m. skaičiavome, kad grožio ir sveikatinimo prekės sudaro beveik pusė viso vaistinės asortimento, o likusi pusė buvo likusi vaistiniams preparatams, medicinos priemonėms ir pan. Dabar grožio vaistinėse pusę asortimento jau sudaro vien tik grožio ir kosmetikos prekių dalis“, – skaičiuoja I. Damulienė.

Per tuos metus, teigia pašnekovė, nuo pirmųjų grožio vaistinių atidarymo, aiškiai pasimatė ir tai, kad grožio segmento klientams labai svarbu ne tik prekė, bet ir aptarnavimas, profesionali konsultacija.

nuotrauka::2

„Kai aplink tokia didelė pasiūla, reikia, kad kas nors padėtų suprasti, kas labiausiai tinka „konkrečiai man“. Todėl daug dėmesio dabar skiriame paslaugoms: kokybiškoms konsultacijoms, renginiams, tyrimams. Vilniuje, „Akropolyje“ įsikūrusioje naujausioje mūsų grožio vaistinėje, kurios plotas siekia daugiau nei 460 kv. m., jau įrengėme ir specialią patirties zoną, kviečiame čia klientus ištirti savo odą, išbandyti ir atrasti sau tinkamiausių priemonių. Tokiu keliu einame ir kitose šalyse“, – kalba I. Damulienė.

Šiuo metu „Eurovaistinė“ jungia 10 vadinamųjų grožio vaistinių Lietuvoje, kurių asortimente – per 7.000 skirtingų pavadinimų grožio prekių.

„Galimybes plėstis vertiname nuolat, bet didžiausią dėmesį dabar skiriame tam, kaip asortimentą papildyti naudingomis paslaugomis: profesionaliomis konsultacijomis, renginiais ir pan. Matome, kad šiam formatui tai labai svarbu. Vien asortimento neužtenka“, – įsitikinusi I. Damulienė.

Paklausta, gal ir „Eurovaistinių“ tinklo planuose savo kosmetikos linija, pašnekovė, tikina, kad kol kas tokių planų neturi.

„Kol kas daugiau dėmesio skiriame atstovaujamų prekių ženklų paieškai. Vienas tokių – „Numis med“. Šiemet buvo pristatytas visiškai naujas mūsų prekės ženklas „Dermedic“, skirtas probleminės odos priežiūrai. Nuolat ieškome naujovių, pažangių spendimų“, – mini I. Damulienė.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Importo ir eksporto statistika: kainos mažėja 

Per metus (2019 m. liepą, palyginti su 2018 m. liepa) eksportuotų prekių kainos sumažėjo 1,7%, importuotų...

Prekyba
09:50
Lietuva galės eksportuoti daugiau žuvų rūšių į Kiniją 

Lietuva galės eksportuoti daugiau žuvų rūšių į Kiniją. Žemės ūkio ministras Andrius Palionis, Kinijos...

Pramonė
07:59
Kablelio galia – prievaizdo rankose 1

Bausti negalima pasigailėti“ – kur dėti kablelį, sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

D. Dundulis: pirkėjo neieškau, bet jei siūlytų tinkamą kainą, parduočiau Premium 18

Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės pagrindinis akcininkas, neslepia sulaukiantis investuotojų dėmesio,...

Prekyba
05:45
Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 15

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ uždaro parduotuvę Totorių g., Vilniuje  16

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ uždaro savo parduotuvę Totorių g., Vilniuje, kuri šioje vietoje veikia...

Prekyba
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 11

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ teisme bando užkirsti kelią „Lidl“ statyboms 41

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Estijoje užginčijo Vokietijos prekybininko „Lidl“ detalųjį planą,...

Prekyba
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Naujos baudos prekybininkams: iki 3% metinių pajamų 5

Įsigaliojo Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pataisos, numatančios maksimalius...

Prekyba
2019.09.18
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Rimi“ ir „Profisa“ sulaukė baudos už prekybą nesaugiais žaislais 4

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB „Profisa“ ir UAB „Rimi Lietuva“ teikė į...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
E. prekybos PVM direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium 13

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
2019.09.18
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Iki“ atidarė mokymų centrą Klaipėdoje 4

Prekybos tinklas „Iki“, metų pradžioje atidaręs pirmą „Iki akademiją“ Vilniuje, dabar tokį pat mokymų centrą...

Prekyba
2019.09.17
Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 22

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 3

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau