El. pirkėjai paštomatų pageidauja net ežero saloje

Publikuota: 2019-09-05

Vos porą savaičių veikiantis „Omniva LT“ projektas Paštomatas.lt, skirtas paštomatų tinklo plėtrai visoje Lietuvoje, jau skaičiuoja daugiau kaip 8 tūkst. vartotojų balsų, siūlančių naujas paštomatų vietas ar balsuojančių už jau pasiūlytas. „Vartotojų įsitraukimas tikrai didelis, tačiau, matydami augantį elektroninės prekybos vaidmenį rinkoje, tokio susidomėjimo ir tikėjomės“, – sako „Omniva LT“ paslaugų plėtros vadovė Giedrė Vaitekūnaitė. Iki metų pabaigos bendrovė ketina pastatyti net 150 naujų paštomatų tose Lietuvos vietose, už kurias vartotojai balsuoja aktyviausiai.

Pavasarį paskelbusi planus dvigubinti valdomų paštomatų skaičių nuo 150-ies iki 300 paštomatų ir į verslo plėtrą investuoti 4 mln. eurų, tokį sprendimą „Omniva LT“ argumentavo augančiomis elektroninės prekybos apimtimis Lietuvoje.

Tačiau, pasak G. Vaitekūnaitės, vienas svarbiausių „Omniva LT“ plėtros tikslų yra ne aklas paštomatų skaičiaus didinimas, o  realus vartotojų poreikių atliepimas. „Iš to, kokias vietas naujiems paštomatams mūsų projekte siūlo Lietuvos gyventojai,  matome, kad galimybė siuntas atsiimti greitai, patogiai, bet kuriuo paros metu ir be eilių vienodai reikalinga tiek didmiesčiuose, tiek ir mažesniuose miesteliuose. O įdomiausia vieta, kol  kas pasiūlyta paštomatui statyti, buvo Obuolių sala, esanti viename iš Molėtų krašto ežerų“, – pastebi bendrovės paslaugų plėtros vadovė, pabrėždama, kad platformoje www.pastomatas.lt išreikšta vartotojų nuomonė bus vienas svarbiausių veiksnių, formuojant naują, dvigubai didesnį paštomatų tinklą Lietuvoje.

Siūlyti vietą naujam paštomatui ar balsuoti už jau pasiūlytą vietą gali visi Lietuvos gyventojai, tačiau 150 naujų paštomatų iki 2019 m. gruodžio tikimasi pastatyti tose vietose, kurios sulauks daugiausia balsų ir palaikymo. „Tokiu būdu tikimės atliepti ne tik pirkėjų lūkesčius, bet ir suteikti pridėtinės vertės prekybininkams internete – jei paštomatas yra arčiau pirkėjo, prekės iš parduotuvės jį pasieks greičiau ir saugiau, pirkėjas liks labiau patenkintas apsipirkimu konkrečioje elektroninėje parduotuvėje ir bus labiau linkęs į ją sugrįžti“, – teigia G. Vaitekūnaitė.

Paštomatai el. prekybos procese vis svarbesnę vietą užima ir dėl galimybės patogiai grąžinti netikusią prekę bei dėl tos pačios dienos pristatymo. Kai kurios elektroninės parduotuvės jau suteikia galimybę netikusias prekes grąžinti per paštomatus, o tai ne tik paprasta, bet ir sutaupo daug laiko. Taip pat daugėja ir tokių el. parduotuvių, iš kurių prekės, įsigytos iki vidurdienio, Vilniaus, gyventojams į „Omniva“ paštomatus gali būti pristatomos dar tą pačią dieną.  

Be paštomatų tinklo, „Omniva LT“ jau skelbė ketinanti dvigubinti valdomo automobilių parko pajėgumus, taip pat plėsti ir sandėlių plotą Vilniuje. Sociologiniai rinkos tyrimai rodo, jog apsiperkančiųjų internetu Lietuvoje nuolat daugėja, o net 38 proc. internete perkančių vartotojų iš Lietuvos  2019 m. internete ketina pirkti dažniau ir išleisti daugiau, negu ankstesniais metais.

nuotrauka::1 nocrop

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„McDonald‘s“ pelnas nuvylė – akcijos atpigo 5%

JAV restoranų tinklo „McDonald‘s“ trečiojo ketvirčio pelnas pirmą kartą per dvejus metus neatitiko analitikų...

Rinkos
12:01
Seimas priėmė svarstyti stambiųjų prekybininkų apmokestinimo įstatymą 2

Seimas priėmė svarstyti valdančiųjų „valstiečių“ siūlymą nuo 2020 m. įvesti naują prekybos mokestį, kurį...

Prekyba
09:25
Nustatyta „Humanos“ rinkos vertė, komercinė veikla perkelta į UAB Premium 1

Dėvėtų drabužių UAB „Humana LT“ rinkos vertė – 18,2 mln. Eur. Tokia suma įvertintą dėvėtų drabužių rūšiavimo,...

Pramonė
05:45
„Maximos“ ir „Top Sport“ reklamos – dėmesio centre Premium

Tarp labiausiai įsiminusių šio rudens reklamų karaliauja prekybos tinklo „Maxima“ kampanija su „Minions“...

Rinkodara
05:45
Su tinklaraštininko J. Laukaičio idėja garsina Vilnių

Prieš metus įtraukiantį vaizdo klipą apie Lietuvą „Youtube“ kanale paskelbęs keliautojas, socialinių tinklų...

Rinkodara
2019.10.22
„Daumantai LT“ patirtis: nuo pigių kopijų iki savo prekės ženklų Premium

Kėdainių pagardų gamintoja „Daumantai LT“ pristatė naują prekės ženklą „Wow mama“, su kuriuo tikisi sumažinti...

Prekyba
2019.10.22
„Akropolis“ Kaune atidarytas, bet dalis parduotuvių šiandien neveiks

Kauno „Akropolis“ atnaujino darbą, bet dalis parduotuvių šiandien neveiks. Dėl pasklidusių dūmų dieną buvo...

Prekyba
2019.10.22
„Maxima LT“ skirta bauda už nesąžiningus veiksmus su tiekėjais

Konkurencijos taryba pripažino, kad „Maxima LT“ pažeidė Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų veiksmų...

Prekyba
2019.10.22
„Laisvės TV“ turi naują vadovę 1

Mykolą Markauską, internetinės televizijos „Laisvės TV“ vadovą, šiose pareigose keičia jo pavaduotoja Gabija...

Rinkodara
2019.10.22
Kaip planuojamas naujasis prekybos apmokestinimas paveiks būsto įperkamumą

Lietuvos Respublikos Seimas su kitų metų biudžetu gali patvirtinti ir LR Stambios prekybos mokesčio įstatymo...

Statyba ir NT
2019.10.22
„Good one“ – trečius metus iš eilės „Deloitte“ sparčiausiai augančiųjų sąraše

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ trečius metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2019.10.21
URM: JAV muitai paveiks 0,12% Lietuvos eksporto į JAV

JAV prezidentui Donaldui Trumpui praėjusią savaitę įvedus muitus 7,5 mlrd. USD vertės importui iš Europos...

Prekyba
2019.10.21
Buvęs „vipcommunications“ vadovas palieka agentūrą

Bertai Čaikauskaitei įsigijus komunikacijos agentūros „vipcommunications“ akcijas ir tapus vadove, iš įmonės...

Rinkodara
2019.10.21
Eksporto ir importo statistika: kainos mažėja 

Per metus (2019 m. rugpjūtį, palyginti su 2018 m. rugpjūčiu) eksportuotų prekių kainos sumažėjo 3,2%,...

Prekyba
2019.10.21
Didžiųjų patirtis: kaip paskatinti augimą, įdarbinant didžiuosius duomenis Premium

Dauguma smagurių ir sveikatingumo šalininkų per pastaruosius kelerius metus tikriausiai bus ragavę kombučios,...

Prekyba
2019.10.20
Kodėl darbuotojai netampa įmonės ambasadoriais? Mįslė – ne pasitenkinime 4

Kaip padaryti, kad socialiniuose tinkluose darbuotojai aktyviau komunikuotų apie organizaciją? Tokį klausimą...

Rinkodara
2019.10.20
Kaip lietuviai užsienio užsakovus nustebina

Vis daugiau Lietuvos gamintojų supranta, kad vienas iš būdų palenkti galimą pirkėją į savo pusę – pasikviesti...

Gazelė
2019.10.20
„Moody’s“: Europos prekybos sektoriaus augimas išliks lėtas, bet yra ir galimybių Premium

Artimiausius pusantrų metų Europos prekybininkų apyvartoms neigiamą įtaką darys keli nesusiję veiksniai,...

Prekyba
2019.10.20
„Chanel“ mados namai gamins rožinį vyną 3

Gaminti vyną ar bent turėti nuosavą vynuogyną yra madinga: žiniasklaidoje vis sušmėžuoja pranešimų apie...

Laisvalaikis
2019.10.18
„JPMorgan“ žvalgosi, kam parduoti JAV valdomą e. prekybos įmonę „Fresh Direct“

Keli tarpusavyje nesusiję šaltiniai „New York Post“ patvirtino, kad vėl aktyviai ieškoma pirkėjo JAV e.

Prekyba
2019.10.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau