El. pirkėjai paštomatų pageidauja net ežero saloje

Publikuota: 2019-09-05

Vos porą savaičių veikiantis „Omniva LT“ projektas Paštomatas.lt, skirtas paštomatų tinklo plėtrai visoje Lietuvoje, jau skaičiuoja daugiau kaip 8 tūkst. vartotojų balsų, siūlančių naujas paštomatų vietas ar balsuojančių už jau pasiūlytas. „Vartotojų įsitraukimas tikrai didelis, tačiau, matydami augantį elektroninės prekybos vaidmenį rinkoje, tokio susidomėjimo ir tikėjomės“, – sako „Omniva LT“ paslaugų plėtros vadovė Giedrė Vaitekūnaitė. Iki metų pabaigos bendrovė ketina pastatyti net 150 naujų paštomatų tose Lietuvos vietose, už kurias vartotojai balsuoja aktyviausiai.

Pavasarį paskelbusi planus dvigubinti valdomų paštomatų skaičių nuo 150-ies iki 300 paštomatų ir į verslo plėtrą investuoti 4 mln. eurų, tokį sprendimą „Omniva LT“ argumentavo augančiomis elektroninės prekybos apimtimis Lietuvoje.

Tačiau, pasak G. Vaitekūnaitės, vienas svarbiausių „Omniva LT“ plėtros tikslų yra ne aklas paštomatų skaičiaus didinimas, o  realus vartotojų poreikių atliepimas. „Iš to, kokias vietas naujiems paštomatams mūsų projekte siūlo Lietuvos gyventojai,  matome, kad galimybė siuntas atsiimti greitai, patogiai, bet kuriuo paros metu ir be eilių vienodai reikalinga tiek didmiesčiuose, tiek ir mažesniuose miesteliuose. O įdomiausia vieta, kol  kas pasiūlyta paštomatui statyti, buvo Obuolių sala, esanti viename iš Molėtų krašto ežerų“, – pastebi bendrovės paslaugų plėtros vadovė, pabrėždama, kad platformoje www.pastomatas.lt išreikšta vartotojų nuomonė bus vienas svarbiausių veiksnių, formuojant naują, dvigubai didesnį paštomatų tinklą Lietuvoje.

Siūlyti vietą naujam paštomatui ar balsuoti už jau pasiūlytą vietą gali visi Lietuvos gyventojai, tačiau 150 naujų paštomatų iki 2019 m. gruodžio tikimasi pastatyti tose vietose, kurios sulauks daugiausia balsų ir palaikymo. „Tokiu būdu tikimės atliepti ne tik pirkėjų lūkesčius, bet ir suteikti pridėtinės vertės prekybininkams internete – jei paštomatas yra arčiau pirkėjo, prekės iš parduotuvės jį pasieks greičiau ir saugiau, pirkėjas liks labiau patenkintas apsipirkimu konkrečioje elektroninėje parduotuvėje ir bus labiau linkęs į ją sugrįžti“, – teigia G. Vaitekūnaitė.

Paštomatai el. prekybos procese vis svarbesnę vietą užima ir dėl galimybės patogiai grąžinti netikusią prekę bei dėl tos pačios dienos pristatymo. Kai kurios elektroninės parduotuvės jau suteikia galimybę netikusias prekes grąžinti per paštomatus, o tai ne tik paprasta, bet ir sutaupo daug laiko. Taip pat daugėja ir tokių el. parduotuvių, iš kurių prekės, įsigytos iki vidurdienio, Vilniaus, gyventojams į „Omniva“ paštomatus gali būti pristatomos dar tą pačią dieną.  

Be paštomatų tinklo, „Omniva LT“ jau skelbė ketinanti dvigubinti valdomo automobilių parko pajėgumus, taip pat plėsti ir sandėlių plotą Vilniuje. Sociologiniai rinkos tyrimai rodo, jog apsiperkančiųjų internetu Lietuvoje nuolat daugėja, o net 38 proc. internete perkančių vartotojų iš Lietuvos  2019 m. internete ketina pirkti dažniau ir išleisti daugiau, negu ankstesniais metais.

nuotrauka::1 nocrop

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Alkoholio prekybos rinka: investicijas diktuoja nauji įpročiai Premium

Alkoholinių gėrimų vartojimo įpročiai keičiasi visame pasaulyje: tradicinių gėrimų, tokių kaip vynas, alus,...

Prekyba
05:45
Taškuota suknelė padėjo „Zarai“ pasiekti prekybos tikslus

Drabužių prekybos grupė „Inditex“, kuriai priklauso „Zaros“ parduotuvės, džiaugiasi, kad taškuota suknelė...

Prekyba
2019.09.11
Tyrimas: žemos kainos aktualesnės vyrams  2

Esminė elektroninės prekybos segmento tendencija yra ta, kad šį apsipirkimo kanalą renkasi nebe tik jaunimas,...

Prekyba
2019.09.11
Užsienio žiniasklaida: Vilnius talentingai realizavo Ronaldo perdavimą 1

Cristiano Ronaldo vizito Vilniuje proga sukurta reklamos kampanija jau tapo virusine. Pradėjusi plisti...

Rinkodara
2019.09.11
„Apple“ smūgis „Netflix“ ir „Disney“ 5

Geidžiamiausiame „Apple“ gerbėjų vakarėlyje – technologijų milžinės tradiciniame metiniame renginyje buvo...

Rinkodara
2019.09.11
Erdvi ir turtinga Kinijos rinka. Ledus laužiančiųjų patarimai Verslo tribūna

Antra didžiausia pasaulio ekonomika vilioja ne vieną verslą. Pabandžiusieji rasti joje savus klientus,...

Prekyba
2019.09.11
Didieji tinklai plečiasi Jurbarke

Jurbarke, Dariaus ir Girėno g., už 2 mln. Eur pastatyta nauja XL formato „Norfa“. Toje pačioje gatvėje buvusi...

Prekyba
2019.09.11
Pavojingi siuntiniai Lietuvos keliuose – kas gresia už neteisingą jų transportavimą? Verslo tribūna 2

Dėl itin sparčiai populiarėjančių įvairių buitinių ir pramoninių elektronikos prietaisų Europos ir tuo pačiu...

Prekyba
2019.09.11
Prekybininkų eros kryžkelė: kur pasuks smulkieji? Verslo tribūna

Pakitę pirkėjų įpročiai ir drastiškai išaugę fizinių parduotuvių kaštai iš esmės keičia visų mažmeninės...

Prekyba
2019.09.11
Šiluma ir komfortas prabangioje pūkinėje pakuotėje Verslo tribūna 6

„Canada Goose” ilgą laiką buvo nepamainomas su atšiauriomis klimato sąlygomis susiduriančių žmonių drabužis.

Prekyba
2019.09.11
Kampanija, skirta C. Ronaldo, buvo daugiau svajonė nei pamatuotas siekis 13

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ kartu su sostinės meru ir menininke Jolita...

Rinkodara
2019.09.11
Ieško idėjų, kaip išplėtoti 5 ha teritoriją Klaipėdoje Premium 1

Iš tuometės „Lietuvos energijos“ pastatus Klaipėdoje įsigiję verslininkai į 5,2 ha ploto teritoriją...

Statyba ir NT
2019.09.11
Kaunietis, ieškojęs nebrangių baldų tiekėjų, rado dar ir prabangių Premium 4

Smulkūs šeimos verslai gali stokoti kapitalo investuoti į asortimentą, kurio norėtų pirkėjai, bet dažnai jie...

Gazelė
2019.09.11
Pasaulio krepšinio čempionatas spėjo sutraukti 1,3 mln. žiūrovų

Lietuvių rinktinės rungtynes šiame Pasaulio krepšinio čempionate stebėjo 1,3 mln. šalies gyventojų, rodo...

Rinkodara
2019.09.10
Startavo „Ignitis“, naujojo „Lietuvos energijos“ vardo, komunikacijos kampanija 14

Prasidėjo „Lietuvos energijos“ įmonių prekės ženklo atnaujinimo reklaminė kampanija – energetikos bendrovė...

Rinkodara
2019.09.10
Rungsis geriausi Baltijos šalių pakuotės dizaino darbai

Lietuvos grafinio dizaino asociacija LGDA produktų pakuočių kūrėjus ir užsakovus kviečia teikti paraiškas jau...

Rinkodara
2019.09.10
„Rimi“, pasirinkusi naują šūkį, atsitraukė nuo „Maximos“ 5

Prekybos tinklas „Rimi“ keičia ne vienerius metus naudotą šūkį „Tai, ko nori tu“ į „Kiekvieną dieną geriau“...

Rinkodara
2019.09.10
Rugpjūtį – 2,4% suderinta vidutinė metinė infliacija

Vidutinė metinė infliacija Lietuvoje, apskaičiuota pagal su kitomis Europos Sąjungos šalimis suderintą...

Prekyba
2019.09.10
Lietuvos bankas skyrė baudą „Tiketai“, pirkėjai gali susigrąžinti permoką 17

Lietuvos bankas skyrė 41.200 Eur baudą UAB „Tiketa“ už tai, kad bendrovė pirkėjams, įsigyjantiems bilietus...

Prekyba
2019.09.10
„Rimi“ Latvijoje paleidžia elektroninę prekybą, netrukus – ir Lietuvoje 1

Švedijos „ICA Gruppen“ priklausanti mažmeninės prekybos bendrovė „Rimi Baltic“, iki šiol greito...

Prekyba
2019.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau