„Kotrynos“ grupė investuoja Skandinavijoje

Publikuota: 2019-09-03
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Vaikiškų prekių parduotuvių tinklą valdanti „Kotryna“ rudenį atidarys pirmą parduotuvę Suomijoje. Į šią rinką žengiama su nuosava atnaujinta koncepcija – 1.700 kv. m ploto fizine parduotuve bei e. prekyba, apimančia bene visas vaikiškų prekių kategorijas.

Laimonas Bazilius, „Kotryna Group“ generalinis direktorius, VŽ sako, kad pastaruoju metu įmonė aktyviai investuoja Baltijos šalyse į parduotuvių atnaujinimą, tinklo reorganizavimą, elektroninės prekybos platformos keitimą, o šiemet pasirinkta dar viena strateginė kryptis – investuoti į Skandinavijos rinką.

„Šį rudenį atidarome pirmą parduotuvę Suomijoje. Į šią rinką žengiame su nuosava atnaujinta koncepcija. Suomijos rinka pasižymi fragmentiškumu, nėra stipraus žaidėjo, apimančio visas vaikiškų prekių kategorijas ir galinčio pasiūlyti patogų apsipirkimą šeimoms vienoje vietoje“, – sako L. Bazilius.

Anot jo, esant tokiai nišai, matomos galimybės užimti lyderio poziciją vaikiškų prekių segmente ir pasiūlyti svarbiausias prekes iš vienų rankų – tiek fizinėje, tiek elektroninėje parduotuvėje.

Pasak pašnekovo, „Kotryna Group“ 2018 m. augo 10%. Didžiausias augimas pasiektas drabužių kategorijoje – įmonė viršijo 20% augimą, bei e. prekybos kanale – čia augimas siekia 60%.

Įmonė Registrų centrui yra pateikusi finansinę ataskaitą už laikotarpį, kuris prasidėjo 2017 m. sausį ir baigėsi 2018 m. birželio 30 d. Šį laikotarpį pardavimo pajamos siekė 54,28 mln. Eur. Grynasis pelnas sudarė 506.207 Eur. Ankstesnį finansinį laikotarpį, kuris irgi truko 18 mėnesių, grynasis pelnas siekė 1,28 mln. Eur. Apyvarta tuomet sudarė 33 mln. Eur.

„Kotryna Group“ dirba trijose Baltijos šalyse ir valdo 7 mažmeninės prekybos tinklus: „Baby City/Toy City“, „Žaislų planeta“, „Juku“, „KidZONE“, „Mothercare“ „OVS Kids“ ir „Juku“, „Lego“. Iš viso tinklui priklauso 79 parduotuvės ir 4 e. prekybos kanalai.

2017 m. kovą bendrovė įsigijo verslą, susijusį su vaikiškų prekių OVS prekės ženklo mažmenine prekyba. Sandoris buvo užbaigtas 2017 m. birželį.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Teismas: D. Nedzinsko įmonės ir „Trakų autobusų“ mainų sutartis turi būti panaikinta 1

Verslininko Dariaus Nedzinsko bendrovės „Trastas“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ 2016 metais...

Statyba ir NT
2019.11.14
Vartotojų teisių apsaugos sargams – daugiau teisių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo kitų metų turės daugiau įgaliojimų ginant...

Prekyba
2019.11.14
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Prekybos mokestis – sprangus kąsnis, kurį greičiausiai teks nuryti Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių kreivės kils...

Prekyba
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
Savininkus pakeitęs „Autokurtas“ svarbiausiais klientais mato ne vežėjus Premium

Akcininkus pakeitusi vieną didžiausių šalyje sunkiojo transporto remonto tinklų valdanti bendrovė...

„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
J. Gylys: prekybos tinklai kol kas nepanaudoja daugiakanalės prekybos pranašumų

Jurgis Gylys, elektroninio verslo ir programavimo paslaugų NFQ įmonių grupės verslo skaitmenizavimo vadovas,...

Prekyba
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
„Starbucks“ į Baltijos šalis galėtų atvesti „Tallink“, teigia analitikai

Estijos keltų operatorė „Tallink Grupp“, į Baltijos šalis atvedanti greitojo maisto restoranų tinklą „Burger...

Rinkos
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
„Akropolis“ prie Vingio parko gali tapti didžiausiu PC Baltijos šalyse 15

VP grupei priklausanti UAB „Akropolis Group“ Vilniuje, buvusios „Velgos“ teritorijoje, šalia Vingio parko,...

Statyba ir NT
2019.11.12
Vienišių diena ankstina šventinių siuntų antplūdį  Premium

Intensyviausia prekyba pasižymintis prieškalėdinis laikotarpis tendencingai ilgėja – siuntų ir logistikos...

Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Vartotojų teisės: daugiausia ginčų – dėl drabužių kokybės 

Per tris 2019 m. ketvirčius į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą pasiskųsti ar pasikonsultuoti kreipėsi...

Prekyba
2019.11.12
„Euroapotheca“ Latvijoje pradėjo prekiauti internete 

Šiaurės Europos ir Baltijos šalių regione veikiančio vaistinių tinklo „Euroapotheca“ įmonė UAB „Azeta“ įkūrė...

Prekyba
2019.11.12
„Avitela“ ir „Elektromarkt“ sandoris: išliks atskiri prekės ženklai 

25-rius metus veikianti prekybos buitine technika ir elektronika bendrovė „Avitelos prekyba“ įsigijo kitą...

Prekyba
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau