Slaptieji pirkėjai simpatijų balsą atidavė „Lexus“

Publikuota: 2019-09-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Automobilių sektoriaus slaptųjų pirkėjų tyrimas rodo, kad aukščiausią klientų aptarnavimo kokybę šiuo metu siūlo prekių ženklas „Lexus“, o pirmaujantis automobilių salonas – „Autotoja“ Kaune.

Iš 25 tirtų automobilių prekių ženklų, aukščiausioje pozicijoje rikiuojasi „Lexus“ (100%), „Mini Cooper“ (80%) ir „Alfa Romeo“ (76%). Prasčiausiai šįkart pasirodė „Fiat“ (19%) ir „Volvo“, surinkęs vos 10% įvertinimą, rodo slaptųjų pirkėjų „Shopper Quality Group“ atliktas tyrimas.

Iš 43-ijų tirtų salonų Lietuvoje geriausiai pasirodė „Autotoja“ Kaune (100%), „Kredora“ Panevėžyje (96%) ir „Moller Auto Vaduvos“ (83%).

Atlikdami tyrimą, slapti pirkėjai vertino tokius aspektus kaip kontakto pradžia, automobilio pristatymas, poreikių išsiaiškinimas, bandomasis važiavimas, pasiūlymo pateikimas, automobilio įkeitimas ir pardavimo uždarymas.

„Pardavimų vadybininkams salonuose gana vidutiniškai sekėsi užmegzti kontaktą su klientais, išsiaiškinti jų poreikius ir atsižvelgiant į juos pateikti pasiūlymą“, – teigia Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.

Tyrimo statistika rodo, kad 41%, t.y. beveik pusė tirtų salonų nėra paruošę automobilių bandomajam važiavimui.

„Ne ką geresnė situacija ir su pardavimo užbaigimu: 32% tirtų salonų nėra atsiunčiamas ar pateikiamas raštiškas pardavimo pasiūlymas ir net 86% pardavimo vadybininkų nepaskambina klientui po apsilankymo, kai kurie iš jų nepaskambina net ir pažadėję. Turint omeny tokius skaičius, nenuostabu, jog rezultatas toks prastas: klientas neturi galimybės išbandyti automobilio čia ir dabar, dažnai negauna pasiūlymo ir retas kuris tesulaukia skambučio iš vadybininko pasiteirauti apie sprendimą. Bendras visų autosalonų rezultatas prastokas: klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas tesiekia tik 53%“, – skaičiuoja N. Kazlauskienė.

Pasak tyrėjų, stipriausia klientų aptarnavimo pusė – išsamūs automobilių pristatymai.

„Didžioji dalis tirtų pardavimų vadybininkų nestokojo žinių apie jų salonuose parduodamus automobilius ir gebėjo patraukliai juos pristatyti“, – tyrimą komentuoja N. Kazlauskienė.

Tyrimas buvo vykdomas keturiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje. Pagal miestus geriausiai klientai yra aptarnaujami Kaune ir Panevėžyje, vidutiniškai – Vilniuje, o prasčiausias aptarnavimas fiksuotas Klaipėdoje.

[infogram id="8b92386d-1d8a-4d0f-90fc-3baa927232f4" prefix="LZ7" format="interactive" title="rinkodara-auto"]

Slapto pirkėjų tyrimus Lietuvoje atlieka ir UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“.

„Shopper Quality Group“ dirba Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Jungtinės Karalystės ir Rumunijos rinkose. Lietuvoje bendrovė paslaugas teikia nuo 2017 m.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
13:47
„Rimi“ ir „Profisa“ sulaukė baudos už prekybą nesaugiais žaislais 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB „Profisa“ ir UAB „Rimi Lietuva“ teikė į...

Prekyba
12:45
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
10:58
E. prekybos PVM direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium 9

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
05:45
Po konkurentų šūvio reklamose „Cbet“ valdytoja registruoja prekės ženklus Premium 6

Lošimų bendrovė „Tete-a-tete kazino“, valdanti prekės ženklą „Cbet“, pateikė registruoti daugiau nei 10...

Rinkodara
2019.09.17
„Iki“ atidarė mokymų centrą Klaipėdoje 3

Prekybos tinklas „Iki“, metų pradžioje atidaręs pirmą „Iki akademiją“ Vilniuje, dabar tokį pat mokymų centrą...

Prekyba
2019.09.17
Prekybos plotų statistika: Vilnaus atotrūkis nuo regionų sumažėjo

Mažmeninės prekybos įmonėms 2018 m. pabaigoje priklausė 16.400 parduotuvių (0,3% daugiau negu 2017 m.). Jų...

Prekyba
2019.09.17
„airBaltic“ rinkodaros šūvis: Baltijos šalių vėliavomis nuspalvinti lėktuvai 18

Šiandien „Vilniaus“ vardu pavadintas ir Lietuvos vėliavos spalvomis nudažytas oro linijų bendrovė „airBaltic“...

Rinkodara
2019.09.16
„Moneta International“ pakeitė pavadinimą 2

Mokėjimo paslaugas teikianti tarptautinė bendrovė „Moneta International“ nuo rugsėjo 10 d. veikia nauju...

Rinkodara
2019.09.16
„Sportland LT“ pelnas augo beveik dvigubai iki 3 mln. Eur

UAB „Sportland LT“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 2,924 mln. Eur grynojo pelno – beveik dvigubai...

Prekyba
2019.09.16
E. Sesemannas: „Rimi“ Lietuvoje siekia aukštesnės pozicijos Premium 10

Edgaras Sesemannas, „Rimi Baltic“ generalinis direktorius, interviu VŽ sako, kad į skaitmeninimo...

Prekyba
2019.09.16
J. J. Komaras: milijardas mažų degtinės buteliukų Premium

Lenkai kiekvienais metais išgeria vis daugiau alkoholio. Kartu keičiasi stipraus alkoholio gėrimo įpročiai ir...

Verslo klasė
2019.09.15
„Facebook“ skaitmeninė valiuta: keisis ir e. parduotuvės 3

Socialinio tinklo „Facebook“ dar tik planuojama paleisti kriptovaliuta „Libra“ sulaukia kritikos iš duomenų...

Prekyba
2019.09.15
„Laisvės TV“: esame atradę teisingą balansą 5

Internetinės televizijos „Laisvės TV“ valdytojai, pradėdami ketvirtus veiklos metus, džiaugiasi užsimezgusiu...

Rinkodara
2019.09.15
Trečią pagal dydį užeigų tinklą JK valdantis „Heineken“ parduoda 150 barų  Premium

Alaus gamintojas „Heineken“ liepą paskelbė parduodantis pusantro šimto barų Jungtinėje Karalystėje (JK),...

Statyba ir NT
2019.09.14
Elektroniniai arbatpinigiai: neaiški apmokestinimo sistema  5

Maitinimo versle arbatpinigiai sudaro mažiausiai pusę darbuotojų gaunamos algos. Maitinimo sektoriaus įmonių...

Prekyba
2019.09.14
„MV Group“ planuoja augti 10% 

Marijus Cilcius, didmeninės prekybos bendrovės „Mineraliniai vandenys“ generalinis direktorius, taip pat...

Prekyba
2019.09.14
Teismas: tyrimas dėl „Neste“ degalų reklamos nutrauktas teisėtai 3

Konkurencijos taryba pagrįstai nutraukė tyrimą dėl Suomijos kapitalo degalinių tinklo „Neste Lietuva“ degalų...

Rinkodara
2019.09.13
Lietuviškas startuolis nevaikiškus žaislus pardavinėti pradeda „Lemonos“ parduotuvėse Premium 8

Nors konstruktorių kūrėjai pirmiausia orientuojasi į žaislų rinką, „Totem“ pradėjo nuo detalių rinkinių,...

Gazelė
2019.09.13
Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą 24

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir...

Prekyba
2019.09.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau