Slaptieji pirkėjai simpatijų balsą atidavė „Lexus“

Publikuota: 2019-09-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Automobilių sektoriaus slaptųjų pirkėjų tyrimas rodo, kad aukščiausią klientų aptarnavimo kokybę šiuo metu siūlo prekių ženklas „Lexus“, o pirmaujantis automobilių salonas – „Autotoja“ Kaune.

Iš 25 tirtų automobilių prekių ženklų, aukščiausioje pozicijoje rikiuojasi „Lexus“ (100%), „Mini Cooper“ (80%) ir „Alfa Romeo“ (76%). Prasčiausiai šįkart pasirodė „Fiat“ (19%) ir „Volvo“, surinkęs vos 10% įvertinimą, rodo slaptųjų pirkėjų „Shopper Quality Group“ atliktas tyrimas.

Iš 43-ijų tirtų salonų Lietuvoje geriausiai pasirodė „Autotoja“ Kaune (100%), „Kredora“ Panevėžyje (96%) ir „Moller Auto Vaduvos“ (83%).

Atlikdami tyrimą, slapti pirkėjai vertino tokius aspektus kaip kontakto pradžia, automobilio pristatymas, poreikių išsiaiškinimas, bandomasis važiavimas, pasiūlymo pateikimas, automobilio įkeitimas ir pardavimo uždarymas.

„Pardavimų vadybininkams salonuose gana vidutiniškai sekėsi užmegzti kontaktą su klientais, išsiaiškinti jų poreikius ir atsižvelgiant į juos pateikti pasiūlymą“, – teigia Neringa Kazlauskienė, „Shopper Quality Group“ valdybos narė.

Tyrimo statistika rodo, kad 41%, t.y. beveik pusė tirtų salonų nėra paruošę automobilių bandomajam važiavimui.

„Ne ką geresnė situacija ir su pardavimo užbaigimu: 32% tirtų salonų nėra atsiunčiamas ar pateikiamas raštiškas pardavimo pasiūlymas ir net 86% pardavimo vadybininkų nepaskambina klientui po apsilankymo, kai kurie iš jų nepaskambina net ir pažadėję. Turint omeny tokius skaičius, nenuostabu, jog rezultatas toks prastas: klientas neturi galimybės išbandyti automobilio čia ir dabar, dažnai negauna pasiūlymo ir retas kuris tesulaukia skambučio iš vadybininko pasiteirauti apie sprendimą. Bendras visų autosalonų rezultatas prastokas: klientų aptarnavimo kriterijų išpildymas tesiekia tik 53%“, – skaičiuoja N. Kazlauskienė.

Pasak tyrėjų, stipriausia klientų aptarnavimo pusė – išsamūs automobilių pristatymai.

„Didžioji dalis tirtų pardavimų vadybininkų nestokojo žinių apie jų salonuose parduodamus automobilius ir gebėjo patraukliai juos pristatyti“, – tyrimą komentuoja N. Kazlauskienė.

Tyrimas buvo vykdomas keturiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje. Pagal miestus geriausiai klientai yra aptarnaujami Kaune ir Panevėžyje, vidutiniškai – Vilniuje, o prasčiausias aptarnavimas fiksuotas Klaipėdoje.

[infogram id="8b92386d-1d8a-4d0f-90fc-3baa927232f4" prefix="LZ7" format="interactive" title="rinkodara-auto"]

Slapto pirkėjų tyrimus Lietuvoje atlieka ir UAB „Slapto pirkėjo tyrimai“, dirbanti su prekės ženklu „Dive Lietuva“.

„Shopper Quality Group“ dirba Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Jungtinės Karalystės ir Rumunijos rinkose. Lietuvoje bendrovė paslaugas teikia nuo 2017 m.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
07:27
Kauno „Megos“ nuomininkų apyvarta ūgtelėjo 12%  Premium

Pirmąjį 2019 m. pusmetį prekybos centro (PC) „Mega“ parduotuvių pardavimai siekė 83 mln. Eur, kai 2018 m. tuo...

Prekyba
05:45
Vilniuje – nauja „Citroen“ atstovė  Premium

Vilniuje šią savaitę veiklą oficialiai pradeda nauja „Citroen“ atstovė – ja tapo iki šiol „Suzuki“ ir...

Automobiliai
2019.11.11
R. Mažulis perėmė „StrongPoint“ vairą  1

Prekybos technologijų bendrovės „StrongPoint“ vadovo Baltijos šalims pozicijoje Julių Stulpiną pakeitė...

Prekyba
2019.11.11
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Spalį – 0,1% mėnesio infliacija

Lietuvoje spalį buvo 0,1% mėnesio infliacija. Vartojimo prekių ir paslaugų kainos šalyje didėja antrą mėnesį...

Prekyba
2019.11.11
Didieji prekybos tinklai drąsiai plečiasi ir atsinaujina Premium

Pagrindiniai mažmeninės prekybos tinklai šiais metais atnaujino dešimtis parduotuvių, išsiplėtė naujuose...

Prekyba
2019.11.11
Džentelmenų saloną, kur batai vadinami kitaip, kūrė su vartojimo kultūra Premium 1

Pasiryžti verslą pradėti nuo prekybos daiktais, kurie turi Didžiosios Britanijos karališkųjų rūmų įvertinimą...

Gazelė
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Mokslu grįstas apsipirkimo gidas: kaip neišleisti per daug 

Pasiklydę tarp lentynose sumaniai perdėliotų prekių, suvilioti akcijų, prisirinkę per daug ar ne to, ko iš...

Laisvalaikis
2019.11.09
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
„Kesko Senukai“ planuose iki 2022 m. – 100 mln. Eur investicijos

„Kesko Senukai“, įgyvendindami per 100 mln. Eur investicijų planą, atidarė didžiausią tinklo parduotuvę...

Prekyba
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
„Google Play“ ir „Apple App Store“ žmonės per ketvirtį išleido 22 mlrd. USD Premium

Mobiliųjų paslaugų vartotojai visame pasaulyje trečiąjį šių metų ketvirtį „Google Play“ ir „Apple App Store“...

Paslaugos
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Prekybinį plotą efektyviausiai panaudoja „Maxima“, našiausi darbuotojai – tinkle „Lidl“ Premium

Tiek pelno, tiek apyvartos požiūriu prekybos tinklas „Maxima“ efektyviausiai panaudoja turimą plotą.

Prekyba
2019.11.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau