„Apranga“ labiausiai augo Lietuvoje ir Latvijoje

Publikuota: 2019-09-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta 2019 m. rugpjūtį siekė 22,5 mln. Eur ir buvo 7,3% didesnė nei 2018 m. tą patį mėnesį.

Grupės pardavimai 2019 m. sausio-rugpjūčio mėnesiais Baltijos šalyse išaugo 7,3% ir sudarė 151,5 mln. Eur.

Atitinkamai palyginamuoju periodu „Aprangos“ grupės tinklo pardavimai Lietuvoje padidėjo 8,7%, Latvijoje – 8,1%, o Estijoje – 1,8%.

Šiuo metu „Aprangos“ grupė Baltijos šalyse valdo 187 parduotuvių tinklą (111 Lietuvoje, 47 Latvijoje ir 29 Estijoje), kurių bendras plotas sudaro 90.000 kv. m. Lyginant su tuo pačiu praeitų metų laikotarpiu, parduotuvių plotas išaugo 7%.

VŽ neseniai rašė, kad per pirmą pusmetį mažmenininkės pardavimai Baltijos šalyse didėjo 9,4% ir sudarė 108,63 mln. Eur.

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės vadovas, VŽ teigė, kad pirmo pusmečio rezultatai dar ypatingai džiugūs tuo, kad grupė augo, nors vyko tikrai nemažai rekonstrukcijų, kai kurios parduotuvės buvo uždarytos.

„Tokios pertvarkos mažina galimus pardavimus. Be to, reikia pripažinti, kad pirmojo pusmečio klimatinės oro sąlygos, palyginti su praeitų metų pirmu pusmečiu, buvo beveik idealios drabužių prekybai“, – akcentuoja R. Perveneckas.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Įvairių skonių riešutai keičia kokybiškų užkandžių rinką Verslo tribūna

Sąlyginai nusistovėjusioje užkandžių rinkoje atsirado naujas žaidėjas, keičiantis supratimą apie tai, kuo...

Prekyba
06:00
Vidinė Lietuvos naujų automobilių rinka liepą augo 16,4%  Premium 1

Oficialioji statistika rodo 7,7% mažėjusią naujų automobilių registracijos apimtį, tačiau atmetus reeksporto...

„Via Jurmala Outlet Village“ startuoja sklandžiai, „kiek tai įmanoma naujomis aplinkybėmis“  Premium

Rugpjūčio 14 d. atidaromame išparduotuvių miestelyje „Via Jurmala Outlet Village“, įsikūrusiame tarp Rygos ir...

Prekyba
2020.08.03
Buvusi „Publicum“ vadovė stojo prie Registrų centro komunikacijos vairo

Registrų centro komunikacijai nuo šio pirmadienio vadovauja Daiva Bumblytė, ligšiolinė komunikacijos...

Rinkodara
2020.08.03
S. Skvernelis apskundė knygos „Kabinetas 339“ reklamą 3

Premjeras Saulius Skvernelis Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai apskundė knygos „Kabinetas 339“...

Rinkodara
2020.08.03
„Aprangos“ rezultatai: liepą pardavimai smuko tik Estijoje ir Latvijoje 1

Drabužių prekybos „Aprangos“ grupės tinklo mažmeninė prekių apyvarta 2020 m. liepos mėnesį sudarė 19,4 mln.

Prekyba
2020.08.03
E. prekybos šuolis apnuogino seną spragą – pelningumą Premium

COVID-19 sukėlė e. prekybos antplūdį, tačiau kartu apnuogino ir esminę spragą – vis dar pernelyg dideles...

Prekyba
2020.08.03
Nuomos kompensacijų tvarka, kurios negali paaiškinti net teisininkai, gali būti keičiama Premium

Įmonėms, kurios per karantiną veiklos nevykdė, bet negali gauti nuomos mokesčio kompensacijos, nes pagal...

Gazelė
2020.08.03
Kur Europoje mažiausiai ir daugiausiai apmokestinami stiprieji gėrimai  7

Visos ES valstybės narės akcizo mokesčiu apmokestina alkoholinius gėrimus, o mokestis gula į galutinę prekės...

Finansai
2020.08.02
Koronavirusas nustatytas „Barboros“ ir „Maximos“ darbuotojoms

Koronavirusas nustatytas vienai „Barboros“ ir vienai „Maximos“ darbuotojoms.

Prekyba
2020.08.02
Dauguma prievolei dėvėti kaukes pakluso, bet yra ir nubaustų

Savaitgalį, įsigaliojus prievolei viešajame transporte, prekybos bei laisvalaikio ir pramogų vietose dėvėti...

Prekyba
2020.08.02
Nauji vėjai atneša saikingą vartojimą, skatina dalijimosi ekonomiką   1

Žemės planeta tėra viena, tačiau iki 2050 m. pasaulio vartojimas bus tokio masto, tarsi jos būtų trys.

Prekyba
2020.08.02
Prekybos tinklų apžvalga: „Lidl“ pelningumo rodikliu vejasi „Maximą“ Premium

Augti sparčiau nei bendra mažmeninės prekybos rinka pernai pavyko „Norfos mažmenai“ ir „Lidl Lietuvai“.

Prekyba
2020.08.02
Komunikacijos rinka: riebesnį šuolį darė didžiosios agentūros

Kaip rodo VŽ sudaryta lentelė, per 2019 m. 30-ies didžiausių agentūrų pardavimo pajamos siekė 22,94 mln. Eur...

Rinkodara
2020.08.02
„Maximos“ darbuotojai Panevėžyje diagnozuotas koronavirusas

Panevėžyje veikiančios prekybos tinklo „Maxima XX“ parduotuvės darbuotojai diagnozuotas koronavirusas,...

Prekyba
2020.08.02
„Pepco“ žvalgosi į 4.000 gyventojų turinčius miestelius   1

Aleksandras Čikaidzė, žemų kainų tinklo „Pepco“ vadovas Baltijos šalyse, interviu VŽ pasakoja, kaip per...

Prekyba
2020.08.01
Kita pandemijos pusė: kūrybos žmonėms – pats įdomiausias laikas

20-ies didžiausių kūrybinių ir reklamos gamybos agentūrų pardavimai per 2019 m. išaugo bemaž 18%, jos gavo...

Rinkodara
2020.08.01
Kauno automobilių turgaus pašonėje – naujo prekybos salono projektas  Premium

Naudotais automobiliais prekiaujanti įmonė „Daimonda“ ketina plėstis Kaune ir statys naujas patalpas...

Automobiliai
2020.07.31
„Bottlery“ pradeda naują plėtros etapą  

Šiuo metu 11 parduotuvių turintis mažmeninės prekybos tinklas „Bottlery“ 2022 m. ketina turėti dukart daugiau...

Prekyba
2020.07.31
„Bitė Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ skelbto ryšių su visuomene konkurso laimėtoja tapo agentūra...

Rinkodara
2020.07.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus